Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan nähnyt Autot 2:n 3-vuotiaan kanssa?

Vierailija
23.08.2011 |

Olimme sopineet menevämme 5- ja 3-vuotiaiden lastemme kanssa leffaan ja heti sen jälkeen alkoi tulla tätä ikärajakeskustelua... Nyt harmittaa perua koska luvattu on. Onko se nyt niin kamala?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suositteelle yli 7v, vanhempien kanssa 5 v käy

Vierailija
2/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä peruttiin meno 5- ja 6-vuotiailta ja menimme uimahalliin. Uusi leffailta on kyllä luvassa kunhan tulee sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme sopineet menevämme 5- ja 3-vuotiaiden lastemme kanssa leffaan ja heti sen jälkeen alkoi tulla tätä ikärajakeskustelua... Nyt harmittaa perua koska luvattu on. Onko se nyt niin kamala?

Käytiin ennakkonäytöksessä,ilman ennakkotietoja. Meidän 3-vuotias ei oikein jaksanut katsoa sitä, mutta ei kyllä kokenut sitä mitenkään ahdistavaksi. Tosin selkeästi siitä on jäänyt mieleen juttuja, koska nykyään aina kun ollaan autossa, jossain vaiheessa alkaa leikkiä tapkapenkillä " varo äiti, tuolta tulee pahisautoja, minä ammun niitä".

En tällä tiedolla veisi 3-vuotiasta tuota katsomaan, koska varsinkin 3D leffassa se on aika järisyttävä. Mutta ei siitä meille mitään tuon kummempaa seurannut.

Vierailija
4/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä kieltää jo ikärajakin ja toivottavasti niitä noudatetaan elokuvateattereissa.

Eroja kyllä on paljon. Esim. Pietarsaaressa olen nähnyt 3-vuotiaita K7 leffoissa.

Toisaalta taas Turussa olin menossa 6-vuotiaan kanssa K7 leffaan ja tuli sanomista vaikka sinne siis virallisesti sai viedä 5-vuotiaan vanhemman kanssa, mutta meillä on pienikokoinen 6-vuotias.

Näytin kelakortin ja sanoin että valitettavasti ei ole kuvallista henkkaria vielä hankittu.=)

Vierailija
5/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastamo olisi voinut päättää asiasta uudestaan ja asettaa ikärajan korkeammalle, jos Disney olisi tarkastuttanut elokuvaa uudelleen. Uusi ikäraja olisi vaikuttanut esimerkiksi dvd-versioon, joka on ilmestymässä marraskuussa.

Uudelleentarkastusta ei tehty, ilmeisesti siksi, että Disneyllä ei oltu varmoja siitä, jäisikö alaikärajaksi suositeltu seitsemän vai nousisiko se korkeammalle 11 vuoteen.

Vierailija
6/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ei pelottanut tai ahdistanut mutta pienet ei oikein jaksaneet seurata.

Vierailija
7/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyskuun puolessa välissä 4v. Jouduttiin vielä 3D näytökseen, kun 2D oli loppuunmyyty. Ei mitään ongelmaa, poika oli aivan intoa täynnä:) Yhdessä vaiheessa laitoin käden jalalle, kun ajattelin että varmaan pelottaa, niin viskasi mun käden pois ja tokaisi, että "lopeta, ei mua pelota". Eikä ole ollut mitään oireita tuon jälkeenkään, nukkuu ihan normaalisti ja leikit ihan samanlaisia kun tähänkin asti.

Nauratti se jonkun "psykologin" yleisönosastonkirjoitus HS:ssä, että nyt 3v poika leikkii ampumisleikkejä, kun näki Autot 2.. joo, sillä ei varmaan ole mitään tekemistä asian kanssa että on POIKA ja 3 VUOTIAS:)

Mutta lapset on erilaisia, jos on aistiherkkä eli pelästyy helposti esim. kovia ja yllättäviä ääniä, en suosittele ko. leffaa isommallekaan lapselle.

Vierailija
8/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelästyi jo traileria. En olisi muutenkaan vienyt noin pientä leffaan (kun ei ole isoveljeäkään joka hinkuisi sinne), mutta käydyn keskustelun jälkeen ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
9/9 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä ne pitäneet sitä mitenkään pelottavana. Olin lähinnä pettynyt pienemmän puolesta siksi ettei se tajunnut yhtään mitä siinä tapahtui. Mutta viihtyi silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän