Kolmen lapsen äiti, hyppää uuteen suhteeseen
nuorin lapsista 3. Onko ihan tavallista? Oikein kiiltokuvaperhe (siis olivat)
Kommentit (32)
ja uusi suhde alkoi heti. Sitä tarkoitan 'hyppäämisellä', ikään kuin olisi lennosta vaihdettu. Luulisi että äiti ajattelisi lapsiaan ensisijaisesti, ei väkivaltaa yms tietääkseni.
määrittele sopiva aika uudelle suhteelle.
Mikä ssiinä sitten, jos se hyvältä henkilöstä itsestään tuntuu...
Mikä ssiinä sitten, jos se hyvältä henkilöstä itsestään tuntuu...
Minua ei kiinnosta pätkääkään kenenkään suruajat ja erokuviot. Jokainen eläköön parhaaksi katsomallaan tavalla. Rakkaus ei pahenna maailmaa.
ei kaikki ole kateutta. Mietin vain että mikä saa naisen vaihtamaan miestä lennosta, kun yhteistä elämää on rakennettu kovalla tohinalla viimeiset vuodet.
kateellisten panettelua.
Rakkaus siis vaihtaa tuosta vain kohdetta? Ollaan onnesta ymmyrkäisinä ja kuukauden päästä toisen kainalossa? Outoa.
Minua ei kiinnosta pätkääkään kenenkään suruajat ja erokuviot. Jokainen eläköön parhaaksi katsomallaan tavalla. Rakkaus ei pahenna maailmaa.
Täydellisyyden takana piilee usein tosi pahoja raatoja. Täydellisyys on usein kulissia.
se "suhde" ainakaan kestämään tule. Se on sellaista hetken lohtua, joku kriisi päällä. Läheisriippuvuutta, pitää olla joku koko ajan siinä vieressä? Tärkeimpänä pitäisi kuitenkin pitää ne lapset.
Saisi pitää uuden ukon pois ainakin lasten silmistä jonkun aikaa, kyllä ne lapsetkin muutama miehen jälkeen muodostaa äidistä ihan uuden, ei niin mukavan mielipiteen.
Meniköhän viemään ap:n ihannemiehen nenän edestä? Kuulostaa taas ihan jonkun julkimomissin tilitykseltä. Mitä näitä nyt on...
mutta kyselen siksi kun olen huolissani lapsista. Olen tajunnut vähän noin, että äidillä kenties läheisriippuvuus, silloinhan mies saa kaiken huomion...lapset jäävät sivullisiksi. Mutta minkäpä teet.
se "suhde" ainakaan kestämään tule. Se on sellaista hetken lohtua, joku kriisi päällä. Läheisriippuvuutta, pitää olla joku koko ajan siinä vieressä? Tärkeimpänä pitäisi kuitenkin pitää ne lapset.
Saisi pitää uuden ukon pois ainakin lasten silmistä jonkun aikaa, kyllä ne lapsetkin muutama miehen jälkeen muodostaa äidistä ihan uuden, ei niin mukavan mielipiteen.
mutta kyselen siksi kun olen huolissani lapsista. Olen tajunnut vähän noin, että äidillä kenties läheisriippuvuus, silloinhan mies saa kaiken huomion...lapset jäävät sivullisiksi. Mutta minkäpä teet.
niin sano asia hänelle suoraan. Itse sanoin siskolleni ja aion sanoa vastakin, siinähän loukkaantuu.
niin tämän ihmisen luulisi olevan myös sulle läheinen ja olisit kyllä tietoinen läheisriippuvaisuudesta. Mun mielestä sä kuulostat jotenkin katkeralta tai jotain. Onhan kautta aikain uusia suhteita aloitettu lennosta lastenkin kanssa.
ennen oltiin läheisempiä, mutta nykykuviot saaneet aikaan sen, että näköjään vanhat kaveritkin saa vaihtua...olen miettinyt että kaiken uhallakin kysäisen lapsista ja ilmaisen huoleni.
niin sano asia hänelle suoraan. Itse sanoin siskolleni ja aion sanoa vastakin, siinähän loukkaantuu.
asian ydin tuli jo esille ja se riittää. Sun mielikuvitus voi mun puolesta laukata miten huvittaa.
niin tämän ihmisen luulisi olevan myös sulle läheinen ja olisit kyllä tietoinen läheisriippuvaisuudesta. Mun mielestä sä kuulostat jotenkin katkeralta tai jotain. Onhan kautta aikain uusia suhteita aloitettu lennosta lastenkin kanssa.
on myös poltettu sisällä, kuritettu lapsia fyysisesti, oltu pellolla hommissa alta kouluikäisenä ja muuta mukavaa. Ei se tarkoita, että se olis jotenkin fiksua toimintaa.
Mutta ei kaikkea pidä noudattaa ja orjalliesti uskoa.
Pilkku on väärässä kohtaa, nyt otsikko on kehoitus
Pilkku on väärässä kohtaa, nyt otsikko on kehoitus.
kun on joku naisystävä löytänyt uuden onnen ja vielä kolme lasta kainalossa. Ja vielä katsonut, ettei katkera ja panetteleva kaveri enää ole tarpeellinen kovin lähipiiriin. Pitäisi ehkä tehdä itsetutkiskelua peilin ääressä tovi jos toinenkin.
määrittele sopiva aika uudelle suhteelle.