Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on siinä että kosmetologi puristelee ihomatoja nenästä ja ihosta?

Vierailija
22.08.2011 |

eikö se rasva, joka sieltä ulos puristuu, kuuluisi sinne ihoon?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu, se on sitä ylimääräistä rasvaa joka pitää puristaa.

says who?

Vierailija
2/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia tulee koko ajan lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/11 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.stara.fi/2011/06/18/maailman-suurin-finni-puristettiin-okset…" alt="http://www.stara.fi/2011/06/18/maailman-suurin-finni-puristettiin-okset…">http://www.stara.fi/2011/06/18/maailman-suurin-finni-puristettiin-okset…;

tuo ei ole ihomato. se on valtava paise. ihmettelen muuten, miksi tuo tyyppi ei ole hakenut antibioottia tuohon ajoissa vaan on päästänyt paiseensa tuohon mittaan. Järjetöntä.

Vierailija
5/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetellyt, kun aina sanotaan että naamaa/näppyjä ei saa puristella, mutta kosmetologin tekemänä se on hyväksyttävää.

Vierailija
6/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvapötköjä ulos mustapäistä. Niistä jää hetkeks iso aukko josta näkyy punaisia ihon syvempiä kerroksia. Onneks sulkeutuvat nopeasti, ja iho on ok taas viikon verran. Mut ihohuokoset on näkyvät.

Vierailija
7/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetellyt, kun aina sanotaan että naamaa/näppyjä ei saa puristella, mutta kosmetologin tekemänä se on hyväksyttävää.

Jotkut vetoaa, että vain kosmetologi osaa tehdä sen puhtaasti. En nyt oikein tajua, että jos putsaan naaman ja uitan sormet desarissa, niin mitä kosmetologi tekee, että se olis vielä puhtaampaa??

Vierailija
8/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa sattuukin enemmän kosmetologin puristamana!

Vierailija
9/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat tavalliset tallaajat kun puristelevat vaikka verille ihonsa. Itse puristelen varovasti ja huolella (vuosien kokemus ;)), mutta kyllä iho on silti punainen ja kirjava loppupäivän. Kosmetologi puristelee kaikki ihomadot pois eikä iho ole moksiskaan.

Vierailija
10/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun iho punoittaa koko loppupäivän.

Vierailija
11/11 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat tavalliset tallaajat kun puristelevat vaikka verille ihonsa. Itse puristelen varovasti ja huolella (vuosien kokemus ;)), mutta kyllä iho on silti punainen ja kirjava loppupäivän. Kosmetologi puristelee kaikki ihomadot pois eikä iho ole moksiskaan.

Mä kyllä saan ite puristeltua finnejä ja muuta töhnää naamastani selkeästi paremmalla tekniikalla kuin yksikään kosmetologi jolla olen käynyt. Naamari punota. Mut kosmetologilta tullessa naama punottaa aina. Ei kai ne nyt mitään kirurgeja ole, etteikö tavallinen pullikka pystyisi samaan ellei parempaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme