Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko te varmoja säärtenne muka liiasta paksuudesta?

Vierailija
04.08.2011 |

Pohkeenne ympärysmitta? polvenne ympärysmitta? mä haen mittanauhan ja mittaan kans omani ja kerron kohta tulokset...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä puuttuu ikäänkuin 5 sentin palanen.

Se tarkoittaa että pohkeeni on "alempana" kuin normisäärissä. Tästä seuraa, että minun on vaikea löytää saappaita, koska pohkeen paksuin kohta on saappaaseen nähden ikään kuin väärässä kohdassa.

Can't help ) :

Mittanauhaa ei le töissä

Vierailija
2/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei nyt ole mittanauhaa käsillä. Mutta joskus vuosia sitten yritin etsiä pitkävartisia kenkiä, mutta yhdetkään myymälän pitkävartiset kengät eivät mahtuneet, sääreni oli liian paksu niihin. Myyjäkin oli ihan ihmeissään, että miten voi olla mahdollista.. tämän jälkeen en ole saappaita enää sovittanut.

Ja muuten tosiaan olen 36 kokoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa vain aniharvat normilevyiset saappaat menee jalkaan. Lisäksi jalka on niin lyhyt, että kun suhteuttaa leveyden ja pituuden, niin tulos on ihan käsittämättömän paksu. Suurinta osaa siitä ei saisi edes laihduttamalla poiskaan, ehkä juuri ja juuri pääsisin siihen, että normilevyisiä saappaita alkaisi mennä muutama pari enemmän jalkaan.

Vierailija
4/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tätä olen aina kironnut! Ja ollut ihan varma, että kenelläkään muulla ei ole tällaista ongelmaa.

T. 4

Vierailija
5/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohkeen paksuin kohta 39cm ja nilkka 23cm. Eli kyllä ne on oikeesti liian paksut! :(

Vierailija
6/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen pohje on 35 cm, toinen 36 cm, siis jopa eri paria. Polvetkin on läskit.

Vierailija
7/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittasin juuri ja pohkeeni ympmitaksi tuli, siitä paksuimmasta kohtaa, 39cm ja polveni oli 41cm.

Minusta sääreni eivät ole paksut, joku voi olla eri mieltä.

169cm olen pitkä, tai lyhyt, ja käytän lyhyitä hameita.

ap

Vierailija
8/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei nyt ole mittanauhaa käsillä. Mutta joskus vuosia sitten yritin etsiä pitkävartisia kenkiä, mutta yhdetkään myymälän pitkävartiset kengät eivät mahtuneet, sääreni oli liian paksu niihin. Myyjäkin oli ihan ihmeissään, että miten voi olla mahdollista.. tämän jälkeen en ole saappaita enää sovittanut.

Ja muuten tosiaan olen 36 kokoa.

Myös se ongelma, että sääret on lyhyet muun kropan mittasuhteisiin nähden, siis nimenomaan osuus polvesta nilkkaan. Koko vartaloa kannattava pohjelihas on siis kai pakostakin leveä, kun ei voi olla pitkä.

Vierailija
9/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen pohje on 35 cm, toinen 36 cm, siis jopa eri paria. Polvetkin on läskit.

pitkät ja hoikat ja kaikki saappaat mahtuu jalkaan!!

Vierailija
10/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä puuttuu ikäänkuin 5 sentin palanen. Se tarkoittaa että pohkeeni on "alempana" kuin normisäärissä. Tästä seuraa, että minun on vaikea löytää saappaita, koska pohkeen paksuin kohta on saappaaseen nähden ikään kuin väärässä kohdassa. Can't help ) : Mittanauhaa ei le töissä

Vierailija
11/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pellot kaskenneet, pyykit pesseet avannossa, kävelleet raskaat kantamukset selässä ja ties mitä. Tikkujalkaiset heiveröiset emännät ovat vuosisatojen saatossa kuolleet sukupuuttoon:) Nyt me sitten tuskailemme Italiassa tehtyjen saappaiden ja minihameiden kanssa. Voi meitä.

Vierailija
12/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjetaipeesta nilkkaan. Ei 35cm mitenkään paksulta kuulosta!

Vierailija
13/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjetaipeesta nilkkaan. Ei 35cm mitenkään paksulta kuulosta!

Polvitaipeesta nilkaan (nilkan alkuun) 38cm ja paksuus 36cm. Mielestäni normaali paksuus, ei ainakaan liiaan paksut.

Vierailija
14/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pituutta vain 34 cm! Mittasin polvilumpion alaosasta nilkan taitoskohtaan. Eli lyhyys saa näyttämään paksulta

Vierailija
15/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim gaborilta olen viime vuosina löytänyt pitkavartiset saapikkaat niin että xxl-varsi oli jopa löysä (xl ei mennyt kuitenkaan).

Paksu on nilkkakin 26 cm.

Vierailija
16/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohje 36, polvi 33, reisi 44

-sama

Vierailija
17/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait ostettua Gaborin saappaat xxl-varrella? Itse olen tilannut muutamat saappaat Duo-bootsista ja laatu heikko :( Kivan näköisiä ja sopivia kyllä..

Vierailija
18/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohkeen paksuus 37 cm

säären pituus/polvitaipeesta kantapäähän) 47 cm

nilkan paksuus 21 cm

reiden paksuus 44 cm

olen 171 cm pitkä, pohkeissa kyllä lihastakin, mutta reidet suurimmaksi osaksi löllöä...

Vierailija
19/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohje 38 cm, nilkka 22 cm. Vasen jalka hitusen oikeaa suurempi molemmista kohtaa.

Ja kyllä, olen pitänyt itseäni aina paksupohkeisena. Pitkävartiset saappaat eivät ole pitkään aikaan menneet jalkoihini. Ainoastaan kumisaappaat sopivat :) Muuten pitäisin saappaita oikein mielelläni.

Vierailija
20/20 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei montaa mallia, pari, ohutpohjainen hamesaapaapas pienellä korolla, oikein hyvä jalkaan.

t. 17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi