Puolisoni valehtelee minulle
ja olen saanut sen selville vilpillisin keinoin. Mitä teen?
Kommentit (28)
siis miehelläni oli treffit toisen naisen kanssa ja mies valehteli siitä mihin on menossa. Näin yksinkertaisemmin. Treffit peruuntuivat. Miksi se valehtelisi jos kyseessä olisi viaton juttu?
ja odottaisin koska tulee uusi matka. Tsekkaisin viestit silloin uudelleen, sekä ennen että jälkeen matkan?
Minkä sävyisiä nuo viestit oli jotka luit? Onko syytä epäillä suhdetta, vai että miehesi sanoi vahingossa Oulu kun piti sanoa Tampere tms?
Mutta jos oma suhtautumisesi on erilainen, yrittäkää keskustella rakentavasti. Tärkeintä on, että saisit miehen puhumaan totta, parisuhde ei voi perustu valheelle.
Odotat miehen seuraavia menemisiä ja tarkkailet varovasti puhuuko totta. Saisitko esim tarkistettua lentolipun tai ajokilometrit? Vaikka noillahan ei selviä kuin Oulu-Tampere -tyyliset menot. Onko ko naisella facebook-profiilia? Joskus toiset naiset laittavat jopa nettiin kuvia rakastajastaan. Tms. varovaista tutkailua tuleeko vatsaan muita "sattumia".
ensimmäisen viestin jälkeen kysyin häneltä, että "Ouluunhan sä olit menossa?" Ja mies vastasi myöntävästi. Miksi ei kertoisi minulle? Miksi ei ole koskaan puhunut tästä naisesta? Juu, googlasin sen ja löysin kauniin ikäiseni naisen kuvan facebookista.. Viestin sävy oli aika asiallinen, mutta ei kuitenkaan työasiaa. Nainen esim. selvitteli tuossa sitä milloin lapset ovat hänellä ja miten yhteishuoltajuus sujuu. Ei siis suoranaista viittausta suhteeseen tms. En kuitenkaan ymmärrä, että asiakkaan kanssa puhutaan tuollaisia tai että mieheni ei ole koskaan maininnut tuosta naisesta mitään.
Tms. varovaista tutkailua tuleeko vatsaan muita "sattumia".
Tämä oli kyllä ihan tahaton.
samalla tonkineeni hänen postiaan... Miten voisin kertoa muuten saaneeni tietää asiasta?
samalla tonkineeni hänen postiaan... Miten voisin kertoa muuten saaneeni tietää asiasta?
Sinulla ei ole mitään todisteita muusta kuin valehdellusta reissukohteesta ja kertominen saisi miehen varovaiseksi.
Maltat nyt vain mielesi ja tarkkailet ihan rauhassa tuleeko lisää epäilyttäviä juttuja.
missä mies oli kun tongit puhelinta? Yleensä jos on suhde, niin puhelin pysyy aika tiukasti miehen hallussa vessareissujan myöden. Entä seksi, läheisyys, halailu, suukot? Saatko niitä entiseen malliin vai kavahtaako mies kosketustasi? Kokeile!
Eli epäilit miestäsi epärehellisyydestä ja siksi tarkistit puhelimen. Riitahan siitä tulee, mutta ette te voi noinkaan jatkaa. Ja puhelimen katsominen on kuitenkin pientä verrattuna siihen, että miehesi oli sopinut treffit toisen naisen kanssa.
Meillä on pieni vauva, joten tuo läheisyys on jäänyt vähemmälle. Seksiä on tuskin ollenkaan. Tämä toinen nainen asuu noin sadan kilometrin päässä, joten en usko, että tapaisivat usein. En myöskään usko, että viestin sävyn perusteella, että heillä olisi suhde, mutta miksi ihmeessä sopivat treffit klo 19.30? Miksi mies valehteli menevänsä muualle. En ole mustasukkaista tyyppiä, joten mieheni olisi voinut kertoa minulle tapaavansa tuon naisen. En tutkinut postiakaan mustasukkaisuuttani. En vain saanut unta ja olin kai vain utelias, en tiedä.
Oli siinä takana mitä tahansa, minusta on inhottavaa että mies valehteli sinulle. Koita jutella miehesi kanssa...Mutta ei näin myöhään enää vaan sopivan hetken tullen. Tsemppiä!
En ole mustasukkaista tyyppiä, joten mieheni olisi voinut kertoa minulle tapaavansa tuon naisen. En tutkinut postiakaan mustasukkaisuuttani. En vain saanut unta ja olin kai vain utelias, en tiedä.
puhelimen tsekkaamista ja pettämistä/valehtelua? Mä olen sitä mieltä et jos toista epäilee pettämisestä puhelimen saa tarkistaa, ja se on pientä.
Onhan se nyt selvää ettei puolisoiden kesken pitäisi olla mitään salattavaa.
oon itse joskus ollu siinä tilanteessa, että ihan vahingossa kone jostain syystä avasi suoraan miehen facen kun olin aikeissa kirjautua omaani.
Ja kyllä siinä uteliaisuus voitti. Se mitä sieltä sen sijaan löysin oli aika yllätys, en ois siitä miehestä kyllä uskonu, eikä ollu edes syitä epäillä mitään.
Itse oon kyllä niin tempperamenttinen ihminen. että en ois pystyny olemaan ihan odottavalla kannalla ja hissun kissun.
Otin siis puhelimen kouraan ja sanoin miehelle, että oon nyt saanut tietää asioita, en kerro mistä tai keneltä, mutta sulla on nyt 10minuuttia aikaa miettiä ja palaat sitten asiaan. Ja että on parempi kertoa kerralla koko totuus, koska kuulen loput kuitenkin ja sillon jos joku muu sen kertoo, niin on automaattisesti mono perseeseen.
Eikä siinä kauaa menny kun se soitti takas ja lauloi koko jutun. Monoo se oli kuitenki, mutta tulipahan totuuskin.
Eli suosittelen samaa taktiikkaa :)
miehellä oli asiakastapaaminen toisessa kaupungissa, ja tapaaminen peruuntui kun asiakas sairastui.
Mies varmaan valehteli sen kaupungin, koska tuntee sinut ja tietää sinut mustasukkaiseksi. Halusi vähän rauhaa.
"Katsoin jostain kumman syystä hänen sähköpostinsa ...", älä nyt aikuisia ihmisiä höntitä :D
Miten joku voi edes verrata puhelimen tsekkaamista ja pettämistä/valehtelua? Mä olen sitä mieltä et jos toista epäilee pettämisestä puhelimen saa tarkistaa, ja se on pientä. Onhan se nyt selvää ettei puolisoiden kesken pitäisi olla mitään salattavaa.
Ai että taas huvittaa.
Puhelimen ja sp-viestien tutkiminen salaa on ihan aikuisten oikeasti rikos. Pettäminen tai valehtelu ei. Että siinä mielessä... huvittaa kun täällä kirkasotsaiset kauhistelevat jonkun satunnaista pilvenpolttoa esimerkiks, tai ylinopeutta ajavia, ja kuitenkin ollaan sitten sitä mieltä että miehen puhelimen tonkiminen on ok....
Miten joku voi edes verrata puhelimen tsekkaamista ja pettämistä/valehtelua? Mä olen sitä mieltä et jos toista epäilee pettämisestä puhelimen saa tarkistaa, ja se on pientä. Onhan se nyt selvää ettei puolisoiden kesken pitäisi olla mitään salattavaa.
Ai että taas huvittaa.
Puhelimen ja sp-viestien tutkiminen salaa on ihan aikuisten oikeasti rikos. Pettäminen tai valehtelu ei. Että siinä mielessä... huvittaa kun täällä kirkasotsaiset kauhistelevat jonkun satunnaista pilvenpolttoa esimerkiks, tai ylinopeutta ajavia, ja kuitenkin ollaan sitten sitä mieltä että miehen puhelimen tonkiminen on ok....
Siis ne jotka kauhistelevat ylinopeuksia mutta eivät kirjesalaisuuden rikkomista? Kun harvahan täällä nimimerkillä kirjoittelee. Oletko harhainen?
Mieheni kertoi minulle viime viikolla menevänsä työmatkalle Ouluun. Katsoin jostain kumman syystä hänen sähköpostinsa, jossa hän sopi tapaamisen naisen kanssa (on hänen asiakkaansa) esim. Tampereelle juuri tuoksi päiväksi. Tarkistin vielä hänen puhelimestaan, että sähköpostissa oli sovittu tapaaminen illaksi tuon naisasiakkaan kanssa. Tänään mies tuli töistä ja sanoi, ette matka peruuntuu. Katsoin hänen sähköpostinsa ja tuo nainen oli ilmoittanut olevansa sairaana. Mitä tekisitte? Ap