Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sterilisaatiosta kokemuksia?

Vierailija
03.11.2005 |

Tyhmä kysymys, mutta voiko jotenkin vaikuttaa naisella seksihalukkuuteen tai muuten mielialoihin? Onko jotain muita sivuvaikutuksia?

Olen myös kuullut tapauksista, että nainen on tullut raskaaksi steriloinnista huolimatta (mm. huonekaveri kättärillä 4v sitten...). Ei kai kuitenkaan ole kovin yleistä?

Muita kokemuksia? Oletteko joku saaneet miehen suostumaan sterilisaatioon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kiitos jo vastanneille!)

Vierailija
2/4 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksihaluihin ja tyytyväinen olen minäkin ratkaisuuni. mieheni olisi mennyt mutta loppujen lopuksi tehtiin minulle samalla reissulla kun synnytimme viimeisen lapsemme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivisesti. Hormonit aiheutti haluttomuutta. Ei tämä ihan ongelmaton ole, juuri kävin hakemassa antibioottikuurin, kun haava tulehtui melkein 3 viikkoa operaation jälkeen, mutta eiköhän tää tästä iloks muutu. Ja eihän tämä 100-prosenttisen varma ole, olen kanssa kuullut tapauksista, joissa sterilisaatio on pettänyt, mutta toivon hartaasti, että se ei osuisi omalle kohdalle.

Meillä miehen sterilisaatiota ei edes mietitty, on mua nuorempi ja ajattelin, että jos ero tulee, niin saattaa vielä haluta lapsia, jos ottaa uuden ja nuoremman akan. Minä sen sijaan en edes uuden miehen kanssa siihen rumbaan suostu, joten siksi se olin minä. Olo on kyllä aika huojentunut, kun voi ajatella, että enää ei koskaan...

Vierailija
4/4 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla raskaaksi vaikka leikattaisiin johtimista pala. Luonto voi tehdä omia polkujaan. Nykyisin kyllä laitetaan klipsit mutta sektion yhteydessä yleensä leikataan se pala.

Hormonikierukka on ehkäisyvarmin. Siitä tulee 1/1000:sta raskaaksi kun sterilisaatiosta 3/1000:sta.

Ei ole vaikuttanut seksihaluihin yhtään:). Kuukautiset on ihan normaalit ehkä kiertopäivä lyheni hieman. Ennen oli 31 nykyisin 24-26. En tiedä johtuiko tästä? Ihan samalla tavalla halut on suuret ennen kierron puoliväliä (ovulaatioaikaa) kuin ennenkin. Itse olen tyytyväinen ratkaisuun sillä lapsiluku on täynnä.

Miehelle tämä toimenpide on helpompi mutta miehet eivät jostain syystä sitä halua. Liekö pelkäävät että menee miehisyys?