Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampere ja lähiympäristö

03.11.2005 |

Etsin täsmähakuna samanhenkistä seuraa synnyttäjien keski-ikää edustavalle äitiyslomalaiselle Tampereen ympäristöstä.

Haluaisin ystäväkseni aikuisen äidin, sellaisen jonka kanssa tapailtaisiin silloin tällöin, mutta aina edellisen tapaamisen lopuksi olisi mukava merkitä kalenteriin jo valmiiksi seuraava tapaaminen. En halua perässä vedettävää hissukkaa kaverikseni, vaan iloisen tyypin, joka lykkisi kärryjään vähintään yhtä rivakasti kuin minä.

Toivoisin myös, että kaverillani olisi pieni lapsi, jonka ihmeellisyyttä hän jaksaisi ihastella. Hän pystyisi kuitenkin juttelemaan myös muista kuin kotiin ja lapseen liittyvistä asioista. Hänelle kotoa lapsen kanssa liikkeelle lähteminen ei olisi monen päivän suunnittelun tulos vaan hän saattaisi joskus innostua lähtemään vaikka vauvaelokuviin ihan äkkiseltään.

En osaa mesetä enkä ole kovin kiinnostunut uusimmista muoti/musiikkivirtauksista. Olen siis kalkkis. Sen sijaan arvostan nauramista, maailmanparantamista sekä kevyesti älyllisiä keskusteluja. Pelkkä kahviloissa roikkuminenkaan ei kiinnosta, vaan toivoisin seuraa kaikenlaiseen lasten ehdoilla tapahtuvaan puuhailuun.

Löytyisiköhän tältä suunnalta ketään, joka ajattelisi samoin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi seuraa kaipaava äitiyslomalainen!

Asustelen Kangasalla mieheni ja 7kk ikäisen tyttäreni kanssa. Kerron mielelläni lisää itsestäni, jos vaikka kirjoitat mulle meiliä osoitteeseen tinsku77@yahoo.com, niin vaihdetaan ajatuksia sitä kautta ja katsotaan sitten josko saataisiin toisistamme liveseuraakin!

Vierailija
2/2 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah ja tipe77

Iloista ja menevää äitiseuraa olen myös vailla. Laittakaapa chc@luukku.com niin tutustutaan paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi