Hoitoalan ihmiset, millaisia vuosituloja teillä on?
Tarkennusta myös työtehtävistä sekä työajoista toivoisin.
En siis halua tietää mistään pelkästä peruspalkasta, vaan todellisista tuloista.
t. ko. alalle suuntaava.
Kommentit (11)
33000 jää. Päivätyötä teen sairaanhoitajana ma-pe, peruspalkan lisäksi pari ikälisää ja yksi henkilökohtainen lisä. Alalla olen ollut lähes 15, että mistään kultakaivoksesta ei alalla ole siis kyse.
Noin 25t.euroa vuosi, olen työtön ja elän sossutuella,en maksa itse vuokraani enkä sähkölaskua, sauna on päällä joka ilta.
sairaanhoitaja, vuodeosastotyössä. Teen pääsääntöisesti yötyötä, toinen ikälisä tuli just, eli vuositulot nousee tuosta jatkossa hiukan.
Ei tosiaankaan ilmeisesti kannata havitella pelkkää päivätyötä vaikka sen vuoksi hainkin alunperin th:ksi opiskelemaan... :/
Toisaalta, nyt kun lapset on pieniä, päivätyö parempi vaihtoehto, yötöillä ehtii tienata sitten kun lapset on isompia.
ap
vähän yli 52000 euroa, olen keikka-sh, työajat valitsen itse. Joskus paljon iltaa ja yötä, joskus pelkkää päivää pitkiä jaksoja.
3-vuorotyö käsittää yleensä aamuvuoron 7-15, iltavuoron 13-21 (voi vaihdella paikasta riippuen esim. 12-20, 14-22) yövuoron n. 21-07
terveydenhoitaja + ikälisää yksi.
Olen myös sh, vuorotyössä tuloni olisivat enemmän.