Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka yleensä saat yhdynnässä

Vierailija
21.08.2011 |

kerro parhaimmat vinkkisi!

Minä laukean kyllä muuten, mutten juurikaan pelkässä yhdynnässä. Mikä asento on paras? Mitä lihaksia käytät ja miten? Missä asennossa pidät jalkoja jne? Suurkiitos jos viitsit auttaa!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, mutta en voi käyttää liukuvoidetta tms, koska sormi luistaa silloin pois häpykielen päältä koko ajan.

t. saamaton

Vierailija
22/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, mutta en voi käyttää liukuvoidetta tms, koska sormi luistaa silloin pois häpykielen päältä koko ajan.

t. saamaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan koska voi säädellä itse. Tärkeää on myös että mies lukee mua eli osaa pidättää itseään kun näkee mun vaikeroivan :) samalla myös mies jännittää reisiää ja lantiotaan jotenkin eli tulee mua vastaan.

Esim.takaapäin ja lähestyssaarnaajassa en saa mutta ne tuntuvat muuten mielettömän ihanilta...

Monesti, kun seksille pitää järjestää aika ihan erikseen niin rakastellaan eri asennoissa useamman kerran putkeen :) Viimeisin orkku on aina rentouttavin, tulee olo että on todellakin saanut ja voi odottaa taas useamman päivän seuraava kertaa.

Vierailija
24/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmin oikeastaan vain suuseksillä tai yhdynnän aikana niin,että itse hieron klitorista! Tiedän että joistakin voi olla aluksi kiusallista hyväillä itseään seksin aikana,mutta pahimmasta ujoudesta pääsee eroon kun mies on takana ja ainaki mulle se toimiikin paremmin ku saa "tilaa" käsille toimia! En koe olevani mitenkään erinlainen kun en saa pelkällä yhdynnällä, miskin tietää sen ja on oikein avulias kielensä kanssa.. :)

Kannattaa kyllä kokeilla jos ei ole jo tuttua touhua, kummasti helpottaa lantion jännitys!

Vierailija
25/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kättä apuna oli asento mikä tahansa. Minusta ihan normaalia. Ratsastaessa en käytä kättä ja silloin saan myös, mutta silloinhan klitoris saa myös kiihoketta kun se hankaa johonkin.

Vierailija
26/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kerran orgasmin yli kolmikymppisenä. Mieheni ehdotti anaaliseksiä, joka tuntui aluksi kummalta, mutta sitten kun tunne muuttui nautinnoksi, se orgasmi vain tuli. Tuosta on jo aika monta vuotta ja ei ehkä toimi kaikilla. Perinteisellä tavalla aloin myös saamaan tuon jälkeen.

n.41

Vierailija
27/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siten, että nytkyttelen itseäni miestä vasten. Eilen sitten oltiin takaapäin kyljittäin ja tein samaa liikettä ja mies tuli ikään kuin vastaan. Oli tosi lähellä saada orgasmi tuossa asennossa.

Yleensä hyväilen itseäni sormin klitoriksesta kyljittäin ollessa tai käytän vibraa, mutta ihan erilainen tuntemus aiheutuu sisältä päin. En oikein osaa kuvailla, mutta ratsain ollessa saan orgasmeja, joitten aikana saatan huutaa ja nyt kun vielä saisi jossain muussa asennossa samaa, niin uih..

Vierailija
28/28 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomioiva mies ja itsekin aktiivisesti rakastelussa mukana, tulee orgasmi. Ainakin, jos itse sen saa tehtyä, niin ei pitäisi mitään ongelmaa olla.