Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ehdotti mulle sterilisaatiota...Pitäisikö loukkaantua??

Vierailija
03.11.2005 |

Olin ihan viimeisilläni raskaana muutama viikko sitten, kun appivanhemmat olivat meillä. Anoppi siinä ihan sivumennen kertoi, että hänelle on tehty sterilisaatio kolmannen lapsen jälkeen ja hän on ollut erittäin tyytyväinen tuohon ehkäisykeinoon. Hän siis rivien välistä ehdotti mulle, että olenko tullut ajatelleeksi...Meille syntyi siis kolmas lapsi ja kaikki ovat olleet toivottuja lapsia. Nyt jälkikäteen olen vähän pahoittanut mieltä tuosta anopin kommentista. Mulla on muuten tosi hyvät välit anoppiini, hän on auttanut meitä paljon, eikä puutu mielestäni liikaa yleensä meidän asioihin. Myös appiukko on joskus maininnut, että kolme lasta on hyvä määrä, samoin miehen mummi!! Tuolla mummillakin on itsellä kolme lasta...Tulee vain mieleen, että pelkäävätkö he, että meille tulee vähintään 10 lasta? Mun suvussa on paljon monilapsisia perheitä (vaikkkei olla mitään lestadiolaisia). Yhden enon perheessä on 5 lasta ja tädilläni on 10 lasta...Noh, ei tosiaankaan ole aikomus haluta kymmentä lasta, mutta neljästä ollaan aikoinaan haaveiltu. Taitaisi olla kova pala noille miehen sukulaisille, jos neljäs joskus tulisi!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- niin ainakin meillä, molempien vanhemmat on tyyliin että ettekai vaan nyt sit enää yhtään (meilläkin 3) - meidän jaksamista ne vain ajattelee. ei siitä loukkaantua kannata.

Vierailija
2/2 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis anoppi otti tahallaan asian puheeksi vähän ennen synnytystäni (poika syntyi pari päivää siitä), sillä hänelle oli heti sairaalassa tuon kolmannen jälkee tehty sterilisaatio. Hän siis varmaankin ajatteli, että jos haluaisin tehdä sen, niin menisi samalla sairaalakeikalla kuin synnytys. Minä sanoin kyllä tosi napakasti ja suoraan anopille, että en ikinä pystyisi teettämään sterilisaatiota -ihan vain periaatteesta! Hän jäi vähän ihmettelemään sitä...t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi