Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brio Kombi rattaat huuto.netissä

Vierailija
20.08.2011 |

Kattelin huuto.netissä Brio Kombirattaita. paljonkohan noista voisi tarjota?

http://www.huuto.net/kohteet/brio-kombi-yhdistelmarattaat--kova--ja-peh…

100 euroa tarjosin suoraan mutta sillä ei kuulemma vielä lähde.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hintavarausta, joten kyllä toi 100e riittää.

Vierailija
2/11 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oisit voinut tarjota vaikka 10e ja myyjän olis ollu pakko myydä jos muita tarjouksia ei olis tullut. Niin Huuto.netin säännöt sanoo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin alle, koska briot ei uutenakaan maksa hirmuisia summia ja noi on jo kahdella perheellä olleet... Lisäksi oli aika paljon vikoja :/ laske sillee, et 30% hinnasta pois per vuosi.... noille siten jää montaa kymppiä hintaa ;) ei kannata maksaa liikaa!

Vierailija
4/11 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty tarjoat sen ekan noston verran eli 105 e, jollei kukaan muu huuda enemmän niin sillähän ne lähtee. En minä koskaan korota enempää kuin minimin, jos tuotteessa ei ole hintavarausta. Ja hintavarauksella olevia en juuri huuda lainkaan.

Huutokauppa on huutokauppaa, jossa huutoaika päättyy määrättynä hetkenä ja sen hetkinen korkein tarjous voittaa. Jos haluat ostaa suoralla kaupalla, selaa kirppispalstoja.

Vierailija
5/11 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin alle, koska briot ei uutenakaan maksa hirmuisia summia ja noi on jo kahdella perheellä olleet... Lisäksi oli aika paljon vikoja :/ laske sillee, et 30% hinnasta pois per vuosi.... noille siten jää montaa kymppiä hintaa ;) ei kannata maksaa liikaa!

jaa ei briot maksa....meillä koko paketti aikanaan maksoi 699euroa.

Vierailija
6/11 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

699euroa on halpa hinta yhdistelmistä.......

Vierailija
7/11 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinivalkoista ja ruutukuosia löytyy. Taitavat olla hieman uudemmat. Ja omani taitavat olla siistimmät ja paremmassa kunnossa.

Ovat piakkoin tulossa myyntiin. Tulivat meille kakkosvaunuiksi, mutta kertaakaan ei olla käytetty.

Satkulla lähtisi.

Niinja pakettiin kuuluisi ihka uudet hyttys- ja sadesuoja.

Vierailija
8/11 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

699euroa on halpa hinta yhdistelmistä.......

mun mielestä toi 699e on ihan tarpeeksi jostain LASTENRATTAISTA.

Meidän nykyiset maksoi vajaa 800e (emmaljunga) ja en olis ottanu, mutta mies halus ne ja niin ollen myös maksoi ne.

Mun mielestä ne alle 400e yhdistelmät on halpoja, mikäs sun mielestä on halpa ja mikä kallis?

Vierailija
9/11 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mulla voi olla joku väärisymä ;) mutta mun mielestä kalliit tai ei nyt kalliitkaan mutta sanotaan halpoja ovat alle 800euron uuden kärryt... Kalliit sitten lähtelee 1500euroo. Mut totta on myös että mulla on asennevamma brioja kohtaan ku ne taitaa olla kaikista halvimpia merkkivaunuja? ja en nyt sit pidä emmoja tms merkkeinä.... ja tästä ei tartte kenenkään loukkaantua, vastasin vain kysymykseen joka mulle esitettiin :)

Vierailija
10/11 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat olleet vähällä käytöllä yhdellä lapsella, ei vikoja.

Ja jos noi on jo ostettu käytettynä??mistä tietää mitä niillä oikeasti on tehty..

Vai näinkö harhoja..

Vierailija
11/11 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mulla voi olla joku väärisymä ;) mutta mun mielestä kalliit tai ei nyt kalliitkaan mutta sanotaan halpoja ovat alle 800euron uuden kärryt... Kalliit sitten lähtelee 1500euroo. Mut totta on myös että mulla on asennevamma brioja kohtaan ku ne taitaa olla kaikista halvimpia merkkivaunuja? ja en nyt sit pidä emmoja tms merkkeinä.... ja tästä ei tartte kenenkään loukkaantua, vastasin vain kysymykseen joka mulle esitettiin :)

omaan makuun briot ja emmaljungat on laadukkaita, emmat, abc:t, firkonit, orat yms on huonompia.

Ei kai 1500e maksavia vaunuja olekaan??

Ihan huvikseni kysyn, mitkä teillä on ja paljonko maksoi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme