Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sienestäjät: Kysymys suppilovahveroista
20.08.2011 |
Oletteko jo keränneet tänä syksynä suppiksia ja jos olette, niin mistä päin Suomea?
Mietin vaan täällä Hämeessä, että joko kannattais lähteä etsiskelemään.
Kommentit (4)
sienestää pääkaupunkiseudulla ja vähän sen ulkopuolella
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Parin viikon päästä käyn taas katsastamassa tilanteen
suppilovahverot kuun lopussa. tosin olivat jyränneet mun suppismestasta koko metsän. nyyh
Alue: Aihe vapaa
Nyt on kantarelleja, tatteja, haperoita, orakkaita.