Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Syyslomalla pohjanmaalle. Olisko Ähtäri hyvä kohde, eikös siellä se hotellikin ihan hyvä?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nuhjuinen 1970-luvun paikka, huonoa tasoa. Miksi ihmeessä syyslomalla pitää tunkea jonnekin Pohjanmaalle, kun samalla hinnalla pääsee Eurooppaan kaupunkilomalle?
Kävimme päiväreissun tänä kesänä. Kauhea, vanha, korjaamaton, homeinen läävä. Se hotelli.
Mutta eläinpuisto mahtava.
Viimeksi olen yöpynyt Mesikämmenessä joskus 90-luvulla, ja paikka näytti olevan edelleen samassa kunnossa.. Silloin jo oli ihan homeläävä.
Siellä on ihan ok hotelleja eikä ole pitkä matka Ähtäriin.
Alue: Aihe vapaa
Nuhjuinen ja haiseva. En ikinä mene toiste.