Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teistä 40 ja risat -ikäsistä kurppanoista

Vierailija
20.08.2011 |

oikein tekee niin katkeria ja kiukkuisia että tulette vauvapalstalle riehumaan ja haukkumaan itseänne nuorempia? Vaihdevuodet kentis tai epävarmuus?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä avausta. Kuka kurppana täällä on riehunut?

No, toisaalta tällaiset tuovat tosiaan aina hymyn suupieleen, ovat toisaalta niin hauskan provokatiivisia ja osoittavat enemmän kirjoittajasta.

Minulla on kaikki niin hyvin, että ei ole tarvetta tarttua tällaisiin provoihin, eikä haukkua ketään. Minulla on paljon ihania nuoria naisia työkavereinani. Minusta nuoret naiset ovat mukavia.

Kurppana 47v

Sait minut hymyilemään; katsos olen niin itsevarma, jotenkin sinun yläpuolellasi, ettei minua nuo haukut hetkauta mitenkään. Ei sinunkaan tarvitse riehaantua noin, tulet sen sitten myöhemmässä iässäsi huomaamaan, kun itsevarmuutesi kasvaa. T. 48 v.

Vierailija
2/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kadehtia jotain vaihetta, jossa on jo ollut? Jotkut nuoret naiset eivät ilmeisesti tajua, että elämänarvot muuttuvat paljonkin, kun tulee vanhemmaksi ja viisaammaksi. Itsellä ainakin pinnallisuus kadonnut ja tilalle tulleet ne oikeat arvot vähän kuin lapsenakin. Itsekäs nuoruusvaihe meni ohitse.

Mutta todettakoot, että joka ikäluokassa on kypsymättömiä ja kypsiä.

Ja joo vaihdevuodet tulevat keskimäärin kai joskus 50+. Mä ainakin voisin saada vauvoja vielä, jos tahtoisin, mutta ei enää kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en ole kurppana enkä katkera enkä kiukkuinen, vaikka ikää jo onkin kertynyt.

Sä sensijaan vaikutat hyvinkin kiukkuiselta ja haukut meitä ;D

Vierailija
4/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein tekee niin katkeria ja kiukkuisia että tulette vauvapalstalle riehumaan ja haukkumaan itseänne nuorempia? Vaihdevuodet kentis tai epävarmuus?

Vierailija
5/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 28-vuotias ja tää viesti on vähän off topic mutta kysyn silti: miksi tällä palstalla oletetaan, että vain yli neljäkymppiset ovat velattomia tai että vain heillä on talot ja vastaavat maksettu? Olemme itse maksaneet okt:n viimeisen lainaerän reilu vuosi sitten ja tiedän muutamia kolmekymppisiä tuttaviani jotka ovat ihan samassa tilanteessa. Ovat rakentaneet nuorena ja saavat myös velan maksettua nopeassa tahdissa pois. Opinnot on mullakin suoritettu ja lapset vasta lähestyvät kouluikää.

Eivät onnellisuus eikä varallisuus ole iästä kiinni ainakaan nykyisin.

ilmaisille tonteille isin tukeista, työpaikalta varastetuista tavaroista pimeällä työvoimalla rakennetuilla älväreillään :D

Joo, todella OT tämäkin.

Vierailija
6/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ne ajattelee. Ei ole tarvis enää esittää kilttiä tyttöä ja miellyttää kaikkia.

Totta on myös se, että aika moni tosiaan huomaa, ettäkö tässäkö tämä nyt oli? Todellisuus aika harvoin on sellainen mitä nuorena kuvittelee.

Vierailija
7/41 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kerta kaikkiaan ymmärrä vanhenevansa? Ettekö puusilmat ymmärrä, että vanhenette joka jumalan päivä ja olette ennen kuin huomaattekaan itse yli nelikymppisiä. Elämä on oikeasti todella lyhyt ja menee nopeasti vaikka eläisi vanhaksikin.

Naisten pitäisi olla solidaarisia toisilleen, niin nuorten kuin vanhojenkin. Sehän on kuin oman oksansa sahaamista, että haukkuu vanhempia naisia kurppanoiksi, kun itsekin on kohta saman ikäinen. Onko sitten kiva olla kurppana? En käsitä lainkaan.

Itse olen vähän päälle kolmekymppinen ja olen huomannut miten nopeasti aika menee, sitä ei vielä kaksikymppisenä tajunnut. Silti en koskaan ajatellut nuorenakaan vanhempia naisia kurppanoiksi, ei olisi tullut mieleenikään. Toki niissä oli ilkeitäkin ihmisiä, mutta yleensä he ovat olleet ilkeitä jo parikymmpisinäkin, mihinkäs se luonne muuttuisi?

Ehkä sinä ap todellakin olet itse kurppana, riippumatta minkä ikäinen olet. Olet ilkeä paskamainen kurppana. Onnea valitsemallesi tielle vaan.

Vierailija
8/41 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin katkeran ja vainoharhaisen, että teit tuollaisen surkean valitusaloituksen?

Oletko mamupatja vaiko yh vai pelkästään tatuoitu lävistetty nykyaikainen 20 ja risat läski?

Vierailija
9/41 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-kymppisellä ei ole vielä tietoakaan vaihdevuosista.

Mä sain esikoiseni 40-vuotiaana :D

Vierailija
10/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuorempia vaivaa PMS, köyhyys ja juoppo mies. Meillä ei ole niistä mitään, ja sen nuoremmat kokevat haukkumisena.

Vierailija
11/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vienyt miehen nelikymppiseltä.

Vierailija
12/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkunut enkä missään riehunut.

t. ikää 40+

Vierailija
13/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa teini-iässäsi sinusta ehkä tuntuu, että olet nuori ikuisesti ja nelikymppiset ovat ikivanhoja. Mutta sinäkin vanhenet ja jonain päivänä huomaat, että haluat vieläkin vaikuttaa, puhua ja ilmaista mielipiteesi nelikymppisenäkin. Et sinä painu maan alle ja tuki suutasi iän karttuessa. Mutta sitä odotellessasi ja kypsyessäsi voisit kyllä yrittää olla hiljaa. Varsinkin silloin, kun sinulla ei tosiaankaan ole mitään sanottavaa.

Vierailija
14/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa teini-iässäsi sinusta ehkä tuntuu, että olet nuori ikuisesti ja nelikymppiset ovat ikivanhoja. Mutta sinäkin vanhenet ja jonain päivänä huomaat, että haluat vieläkin vaikuttaa, puhua ja ilmaista mielipiteesi nelikymppisenäkin. Et sinä painu maan alle ja tuki suutasi iän karttuessa. Mutta sitä odotellessasi ja kypsyessäsi voisit kyllä yrittää olla hiljaa. Varsinkin silloin, kun sinulla ei tosiaankaan ole mitään sanottavaa.

:=))

Vierailija
15/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt on haukkunut ketä ja missä? Näytäs esimerkki.

Vierailija
16/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jokaisella ihmisellä edessä.

Vierailija
17/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääs nyt pennut nukkumaan jo siitä, että kypsät ihmiset voi jutella.

T: Kyllikki 80v.

Vierailija
18/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko tosiaan, että minun pitäisi tyynesti sietää tällaista pahantapaisen lapsen kirjoittamaan moskaa? Höpsis. Kyllähän minä vastaan metsään niinkuin sieltä huudetaan. T: Iloinen kurppana.

Vierailija
19/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en oo huomannu tai en osaa erotella täällä kenenkään ikää ja kuka on haukkunu ja ketä.

Vierailija
20/41 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttönen (tai poikanen) ennen kuin huomaatkaan olet kolmikymppinen ja kohta nelikymppinen ja yhä vaan ihminen, jolla on mielipiteitä. :)