Piinallinen parituntinen junassa...
Koko tuon matkan olin lyyhistyneenä istumapaikallani ikkunaa vasten, kun viereisellä käytäväpaikalla istui kehopositiivinen ihralöllykkä, joka punakkana ja ihraa tursuavana huohotti raskaasti ja hikoili. Ihan nuori nainen näytti olevan kyseessä, eli ikä ei painaut, vaan syömiset.
Kommentit (15)
Ymmärrän. Kerran sellainen läskikasa oli pitkälle linjaautomatkalle ostanut käytävänouoli paikan. Se pinttynyt läskin ja vaatteitten löytäminen ym... en voi sanoin kuvailla.... onneksi loppumatkasta vapautui paikkoja niin pääsi siitä kauemmaksi. Hyi
Olisi siellä varmasti ollut kauniimpaakin katsottavaa, mutta valitsit juuri hänet. Tule ulos kaapista, läskifetisti.
Ymmärrän. Itse jouduin kerran lentokoneessa istumaan tuollaisen viereen. Onneksi koneessa oli vapaita paikkoja, sain luvan vaihtaa toiseen paikkaan istumaan kun sanoin lentoemännälle, että minulla on vaikeuksia mahtua omaan penkkiin kun vierustoveri leviää puolelleni.
Sille on syynsä, miksi penkkien välillä on se alaslaskettava käsinoja, ja syynsä erityisesti sille, miksei sitä käsinojaa tule missään nimessä nostaa ylös....
Anna mä arvaan. Sinä kuulut siihen sairaaseen jengiin jossa aiheena: Ulkonäkö, ennakkoluulot, eriarvoisuus, erilaisuus. tasa-arvo.
Joku ihme kampanja kyseisten aiheiden tiimoilta?
Mitä siitä sitten jos taistellaan eriarvoisuuden poistamisen ja erilaisuuden hyväksymisen puolesta?
No se vika että KOHTEEKSI ON VALIKOITUNUT HENKILÖITÄ JOILTA EI OLE KYSYTTY HALUAVATKO OLLA KAMPANJASSA MUKANA TAI SEN KEULAKUVINA. HEILLE TEHTY KAMPANJAN AIKANA TÖRKEITÄ RIKOKSIA. HEIDÄN ELÄMÄÄNSÄ ON SABOTOITU JA TEHTY TÖRKEÄÄ HAITTAA ELÄMÖN JOKAISELLA OSA-ALUEELLA. VUOSIKYMMENIÄ.
Mm RIKOKSET JA SABOTOINNIT (väärennykset, lavastukset, valheet) LIITTYEN RAHA-ASIOIHIN, TERVEYTEEN, ULKONÄKÖÖN, JOPA SABOTOINTEJA LIITTYEN IHMISSUHTEISIIN.
Noin kivasti toimivat ne, jotka väittävät puhuvansa paremman ihmisyyden, erilaisuuden hyväksymisen ja tasa-arvon puolesta.
Hyvää tarkoittaen kaikki.
Pölvästiä matkustaa junassa kun polttomoottorikäyttöinen autokin on keksitty.
Minä valikoin sinut xxxx kampanjan kohteeksi! Joudut kokemaan sitä sun tätä ikävää, koska järjestän sen niin apujoukkijen kera. Miltäs kuulostaa? Etkö halua osallistua? Ei sulta kysytä.
Kyse vain avusta? No mutta mites moni ikävä jutut ja vastoinkäymiset oli tahalleen järjestetty sitten ja monet tiesi siitä? Mites niinkun pyöri vuosikymmeniä samaan aikaan tahalliset pahanteot ja häirinnät ja auttamiset?
Tuo viimeinen kappale on monelle pohtimisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi siellä varmasti ollut kauniimpaakin katsottavaa, mutta valitsit juuri hänet. Tule ulos kaapista, läskifetisti.
Kaiken tuon typerän öyhötyksen olisi saanut vaikka yhdellä lauseella kerrottua. -Olipa tukalaa matkustaa linja-autossa ahtaasti todella runsaasti ylipainoisen vieressä-
Jokainen voi tajuta miksi. Työttömät ja lihavat, kestosuosikit psyykkisesti sairaiden kohteina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi siellä varmasti ollut kauniimpaakin katsottavaa, mutta valitsit juuri hänet. Tule ulos kaapista, läskifetisti.
Kaiken tuon typerän öyhötyksen olisi saanut vaikka yhdellä lauseella kerrottua. -Olipa tukalaa matkustaa linja-autossa ahtaasti todella runsaasti ylipainoisen vieressä-
Jokainen voi tajuta miksi. Työttömät ja lihavat, kestosuosikit psyykkisesti sairaiden kohteina.
*Vaihdetaan linja-auto junaan...
Vierailija kirjoitti:
Pölvästiä matkustaa junassa kun polttomoottorikäyttöinen autokin on keksitty.
Niin. Kaikilla on ajokortti ja auto käytössä.
Istuin elokuvissa tällaisen vieressä. Hän söi koko 2,5 tuntia jotain. Koko ajan rapisi joku pussi.
kiinnostais kovasti tän ap:n oma ulkonäkö ja paino. Yleensä tuollaisilla ihmisillä on tapana heijastaa omat ulkonäköpuutteensa muihin, kun ei oma pää kestä sitä, ettei ole onni käynyt geenilotossa.
Lihavuuskriisi siis leviää kuin pullataikina kaikkialle yhteiskuntaan ja sen uhreiksi joutuvat myös normaalipainoiset.