Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko normaalia että 5v kirskuttaa unissaan hampaitaan TOSI äänekkästi?

Vierailija
20.08.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ohimenevää

Vierailija
2/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman ikaisena, kysyin asiasta hammaslaakarilta ja han sanoi etta normaalia ton ikaisena. Hanen mukaansa lapsen hampaat kasvavat (kuten luusto?) ja tuolla keinoin kasvu pysyy aisoissa ja hampaat sopivissa mittasuhteissa.



Aikuisen kirskuttelu on ongelma, lapsen siis ei. Ei hataa siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meidän hammaslääkärin mukaan kyllä ei mikään hyvä juttu, että haittaa siitä on, mutta ei sille mitään voi.

Vierailija
4/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kulkeeko jotenki suvuttain tmv? itelläni 2 siskoa ja molemmilla ongelmana hampaiden kirskutteluongelma, heillä puerntakiskot ;( mulla ei samaa. ap

Vierailija
5/5 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljästä, nyt 7 v, kirskutellut varmaan ainakin 3 v, ei joka yö, mutta kuitenkin. Mies kirskuttelee edelleen joskus, on jo 43.



Sanoisin että voi se olla ohimenevää, mutta varsinkin jos suvussa ei-ohimenevää, niin varautuisin siihen.