Onko ketään muita kenen elämä EI muuttunut lapsen myötä?!!!
MInä jo kauan ennen lastamme ja koko raskausajan paasasin miehelleni ja valmistin itseäni siihen kuinka kamalasti se vauva elämäämme sitten muuttaa.. huoh.
JA aivan turhaan :) Mieheni kysyikin minulta, kun poikamme oli reilun vuoden, että miksi olin pelotellut häntä niin paljon.. Minä kun oikeesti luulin, että se muuttaa parisuhdetta ja kaikkea mahdollista elämässä.
En ole joutunut luopumaan kyllä yhtään mistään. Harrastin lenkkeilyä ja golfia - harrastan niitä edelleen. Näen ystäviäni ja "teen mitä haluan" muutenkin. Siis en rieku baareissa joka vkl, mutta en tehnyt sitä ennen lastammekaan.
Minulla on mies, joka hoitaa lapsen sekä kotityöt aivan fifty fifty kanssani ja meillä on sopivasti omaa aikaa molemmilla, vaikka perheenäkin viihdymme yhdessä oikein hyvin.
Seksiä ja läheisyyttä riittää ja parisuhde on kaikkinensa todella hyvä
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Minun elämäni muuttui niin paljon, että on vaikea ymmärttä ettei muiden elämä muutukaan paljoa lasten myötä.
Ihanat rauhalliset kahvila-aamiaiset on jääneet, samoin kaikki ylimääräinen raha minkä laitoin vaatteisiin menee nyt lapsiin, lelut on vallanneet meidän talon, siivoamiseen käytän huomattavasti paljon enemmän aikaa kuin ennen lapsia, miehen kanssa ei tehdä mitään kahdestaan kodin ulkopuolella ja liikuntaharrastustanikin olen joutunut vähentämään, että myös miehelle jää aikaa harrastaa ja lapsille tietysti sitä kallisarvoista aikaa. Myös hyvin nukutut yöt on historiaa (toistaiseksi toivottavasti). Ennen elin myös aika huoletonta elämää, mutta lasten myötä murehdin paljon enemmän kaikkea.
Meillä ensimmäinen vauvavuosi takana ja asiat meni juuri näin.
Minun elämäni muuttui niin paljon, että on vaikea ymmärttä ettei muiden elämä muutukaan paljoa lasten myötä.
Ihanat rauhalliset kahvila-aamiaiset on jääneet, samoin kaikki ylimääräinen raha minkä laitoin vaatteisiin menee nyt lapsiin, lelut on vallanneet meidän talon, siivoamiseen käytän huomattavasti paljon enemmän aikaa kuin ennen lapsia, miehen kanssa ei tehdä mitään kahdestaan kodin ulkopuolella ja liikuntaharrastustanikin olen joutunut vähentämään, että myös miehelle jää aikaa harrastaa ja lapsille tietysti sitä kallisarvoista aikaa. Myös hyvin nukutut yöt on historiaa (toistaiseksi toivottavasti). Ennen elin myös aika huoletonta elämää, mutta lasten myötä murehdin paljon enemmän kaikkea.