Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö Karita Tykän arki jatkunutkaan samana lapsen syntymän jalkeen;)?

Vierailija
20.08.2011 |

Hänhän uhosi, että mikään ei muutu vaan elämä jatkuu entisellään. Naista ei ole kuitenkaan julkisuudessa paljon nähty (eikä onneksi lastakaan), toisin kuin ennen raskautta, jolloin hän tuntui tunkevan jokaisen naistenlehden ja iltapäivälehden kanteen.

Ei hän tietenkään ole ainoa julkkis, joka on vannonut samaa ja toisin on käynyt.

Mietin vain, kuinkahan suuri järkytys esim. jollekin ex-missille lapsen tuoma myllerrys on, kun on tottunut vain tuijottamaan omaan napaan.

Me taviksethan olemme eläneet ns. tavallista arkea, ja elämä mullistuu lapsen mukana meilläkin.

Muistatteko muita samanlaisia lausuntoja antaneita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että miten elämä muuttuu, vai muuttuuko "mitenkään". Itse olin varautunut suuriinkin muutoksiin, vaan eipä tässä ole juuri mikään muuttunut. Ainoat muutokset ovat uudet positiiviset elämykset, joita lapsen kehityksen seuraaminen on tuonut tullessaan..

Vierailija
2/7 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä tunnen monta tavistakin joilla elämä on pyörinyt pelkästään oman navan ympärillä. Ei pelkästään ex-missien ilmiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- riippuu lpsen terveydestä, puolisosta ja lastenhoitoavusta jaksamisen onnen määrä

Vierailija
4/7 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole lasten saaminen siihen vaikuttanut.

Vierailija
5/7 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorien vanhempien (vielä vauvaa odottavien) sanomana, joilla ei elämästä pahemmin kokemusta ole. Mutta aikuisen yli 30v suusta tulevana on jo koomista, luulisi hänelläkin olleen elämänkokemusta sen verran että tietäisi ettei elämä useinkaan mene suunnitelmien mukaan. Odotellaan pari vuotta niin jo on jossain Me Naiset-lehdessä avautumassa äitiyden tuomista luonnollisista muutoksista tai vaikeasta kasvusta äidiksi kun vauvaa ei voinutkaan roudata siinä sivussa tms....

Vierailija
6/7 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen elämäntilanne alunperin on. JOs on paljon menoja, kosteita juhlia, matkoja ja edustusta, vauva vaikuttaa tietysti enemmän kuin silloin, jos on muutenkin koti-ihminen tai rauhallisemmassa seurassa viihtyvää sorttia.

Itse odotin enemmän muutoksia ensimmäisen vauvan tulon myötä, kuin mitä todellisuudessa on ollut :)

Vierailija
7/7 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on hän ollut julkisuudessa, esim. urheilulehdissä joita luen paljon. Kertoo siinä miten treenaa nykyään, lähinnä yhdessä vauvan kanssa ja lenkkeilee rattaiden kanssa koska ei halua menettää vauva-ajasta liikaa omiin menoihin. Ihan fiksulta ja jalat maassa olevalta vaikutti.