Imettävän äidin muut pienet lapset jäävät vaille huolenpitoa.
Varsinkin jos vauva on tissitakiainen, joka tahtoo tissiä vähän väliä, on äidin pakosta laitettava muiden pienten kotonaolevien lastensa tarpeet sivuun tai odottamaan aina uudelleen ja uudelleen.
Kommentit (63)
Rakkaus ei riitä kaikille, varsinkaan jos on yli 3 lasta. Voi niitä ressukoita, jolla on paljon sisaruksia!
Jodenkin täytyy niitä siittiöitään ruiskia ylenmäärin. Siinä sitten unohtuu, mitä siitä seuraa.
ollut pienistä rinnoista. Täysimetin kakkosta 4kk ja ikäeroa on siis vuosi. Vauva söi siinä missä oltiin isoimman kanssa:lattialla, ruokapöydässä, kylpyammeen reunalla, sohvassa, leikeissä. Ei mun tarvinnut mihinkään imetysasentoon parkkeerata isojen tissien kanssa.
Jokainen elää tilanteensa mukaan ja kaikki eivät ole avuttomia. Käytännöllisyydestä ja priorisointikyvystä on paljon hyötyä. Ei tarvitse kokea epäonnistunutta imetysaikaa.
oon kyl sen 2 ja puoli vuotiaan pyllynki pyyhkiny ku vauva on tissiä imemässä. imetys onnistuu joka paikassa, jopa siä kaupan parkkipaikalla. teilakkaa nyt sitte jo äkkiä et oon joku stanan dorka joka esittelee tissiä joka paikassa!!!!! olen vaan äiti joka ei häpeä imetystä:D ja joka ei mee sinne makuuhuoneeseen/sohvannurkkaan piiloon jokaisella imetyksellä:D juu ja kirjotusvirheet muutes tuli ihan teitä varte jotka niistä AINA muistaa huomauttaa:D:D:D
kyllä ne ainoat lapset ovat enemmän "suunapäänä" kuin monilapsisten perheiden lapset. Johtunee siitä, että ovat tottuneet saamaan aina huomiota.
Väestön määrä maapallolla toki sitten onkin jo toinen asia.