Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet Jumbon kauppakeskukseen tulleesta aikuisten lelukaupasta?

Vierailija
03.11.2005 |

Minä en ole oikein mitään mieltä, ihan sama onko se siellä vai ei. Mutta kävin kyllä tutustumasssa kauppaan kun en ole ikinä sellaisessa käynyt. (sinne on muuten paljon pienempi kynnys lähteä kuin johonkin erilliseen kauppaan).

Kuulin sitten kun n 5-kymppinen pariskunta kävi myyjälle valittamassa, että ei kauppakeskukseen voi tuollaista kauppaa laittaa... En sitten kuullut mitä myyjä vastasi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten soitin miehelleni ja selitin kovaan ääneen, mihin kauppaan olin mennyt. Siellä oleva mieshenkilö katsahti vähän ujona minuun:) Jäi sellainen olo, että hän ei olisi vaimolleen kertonut ko. liikkeestä.

Vierailija
2/6 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennäänkö kattomaan?

Olin vähän että no ei mennä, mennään vaikka kahville... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun huomasin dildot hyllyssä niin ymmärsin täysin myyjän ilmeen kun hönkäsin sisään kahden alle 4v lapsen kanssa :D

Suoraan sanoen ei mulle olis ikinä tullut mieleen, että junbossa olisi sellainen kauppa, mutta ei se häiritsekään.

Vierailija
4/6 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähitellen seksikaupat pois pimeiltä Kallion kujilta. Muuttuvat kaikille avoimiksi ja helpommin lähestyttäviksi paikoiksi. Seksiä oletettavasti harrastetaan myös Vantaan lähiöissä.

Mitä tulee lasten ihmettelyyn niin samalla periaattella pitäisi poistaa paljon muunkinlaisia paikkoja. Kaljapaikat esimerkiksi. Just kattelin kun jossain kodinkonelikkeessä pyöri väkivaltapätkä ruudussa.

Vierailija
5/6 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa käydä siellä muiden ostosten yhteydessä kuin lähteä erikseen stadiin :)

Vierailija
6/6 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä asia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi