Äiti, miksi lähdit ja jätit lapsesi?
Raflaava otsikko, tiedän, mutta miksi teillä päädyttiin ratkaisuun, että lapset jäi erossa isälle? Kuinka usein tapaat lapsiasi tai muuttuiko huoltajuus jossain vaiheessa?
Kommentit (9)
jääny,lähti huostaan kun ei isästäkään ollut mihinkään.
asuvat isällä ja saavat miehen tarjoamia virikkeitä. Tapaan lapsiani silloin kun lapsilla on siihen tarve.
mutta monesti olen äärimmäisen kiihkeästi tahtonut tehdä juuri niin.
Ensisijaisesti siksi että voisin kostaa miehelle sen että hän on jättänyt mut yksin hoitamaan lapsia ja vielä haukkuu päälle.
Toissijaisesti siksi että olen niin ryytynyt etten vaan enää jaksa hoitaa lapsia enkä kotia.
Mutta sen verran tykkään lapsistani kuitenkin etten ole voinut jättää niitä surkean ja välinpitämättömän kasvattajan hoiviin. Laitoin lapset päivähoitoon. Ja yritän koota itseäni vähitellen.
mutta sivusta seuranneena vastaan: Äiti ei jaksannut taistella vastaan.
jätäkään lapsiasi. Kerro myös lapsillesi että tykkäät heistä. Heidän tarvii kuulla se usein suoraan sulta. Palkka tulee olemaan sen arvoinen:)
Etkö mitenkään voi estää korviasi kuulemasta ukkosi haukkumisia? Jos kerran haluat koota itseäsi niin kuka/mikä on pahin esto sille? Olet vielä luultavasti nuori joten varmasti saat itsesi kuntoon. Mutta jos vaivut itsesääliin niin siinähän sitten marinoidut. Tsemppiä!
Isä sylittelee ja silittelee vähemmän, mutta kyllä sitäkin on tarjolla. t.4
narsisti-isä hyökkäsi koko sukunsa kanssa minua vastaan kun itse olin sairastunut masennukseen. oikeus totesi, että eksälläni on hitusen paremmat mahdollisuudet ottaa lapsemme. yhteishuolto ei tullut kyseeseen, koska välimme olivat niin huonot.
enkä jaksanut enää toista oikeudenkäyntiä, enkä usko että riidan jatkuminen olisi ollut lapsillenikaan hyväksi.
tapaan lapsia joka toinen viikonloppu ja lomilla.
..