Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko harrastaa seksiä appesi/anoppisi kanssa?

Vierailija
19.08.2011 |

Itse en voisi appiukkoni kanssa... On kyllä nuorekas ja ihan kehityskelponen, mutta todella epähygieeninen. Huono hygienia on minulle ehdoton ei.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleita seksuaalisesti hyväksi.

Vierailija
2/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleita seksuaalisesti hyväksi.

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin appeni on kuollut vuoskymmeniä sitten.

Vierailija
4/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko on niin irstas ja seksistinen sovinisti etten ikinä, IKINÄ edes vilkaisisi! Ulkonäössä ei mitään vikaa, mies on tullut isäänsä mutta se luonne... *oks*

Vierailija
5/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appeni on todella miehekäs,semmoinen köriläs. Joskus saatan fantasioida harrastavani hänen kanssaan seksiä saunassa.

Vierailija
6/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ja on jopa komeampi ja miehekkäämpi kuin oma mieheni. Nykyisin appi on jo vanhentunut kovasti ja oma mieheni tullut miehekkäämmäksi. Onneksi :)

Vierailija
7/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän täytti juuri 75 (vähän omaa mummoani nuorempi) ja lisäksi hän on alkoholisti. Ei oikein sytytä...

Vierailija
8/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mieheni on hänen nuorempi kopionsa

Vierailija
9/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun appiukko on alle 50v ja pienellä ehostuksella siitä sais tosi komeenki. Mut taidan kummiski jättää väliin :P

Vierailija
10/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, vaikka hygienia yms. on kunnossa ja pitää itsestään huolta, niin pelkkä ajatuskin ällöttää..

Vierailija
11/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appeni on todella miehekäs,semmoinen köriläs. Joskus saatan fantasioida harrastavani hänen kanssaan seksiä saunassa.

tässä kun oli noita hygieniajuttuja niin onko sullakin niin että fantasioit siksi juuri saunasta kun siellä nyt ainakin pitäisi olla puhdas?

t. nimim. "suihkun kautta"

ja ei, mä en pystyis apen kanssa, olen seurustellut mieheni kanssa jo kuitenkin yli vuosikymmenen joten appi tuntuu perheenjäseneltä. Olisi ihan perverssiä enkä pysty ajattelemaan häntä seksuaalisessa mielessä