Voisitko harrastaa seksiä appesi/anoppisi kanssa?
Itse en voisi appiukkoni kanssa... On kyllä nuorekas ja ihan kehityskelponen, mutta todella epähygieeninen. Huono hygienia on minulle ehdoton ei.
Kommentit (11)
kuolleita seksuaalisesti hyväksi.
.
tosin appeni on kuollut vuoskymmeniä sitten.
Appiukko on niin irstas ja seksistinen sovinisti etten ikinä, IKINÄ edes vilkaisisi! Ulkonäössä ei mitään vikaa, mies on tullut isäänsä mutta se luonne... *oks*
Appeni on todella miehekäs,semmoinen köriläs. Joskus saatan fantasioida harrastavani hänen kanssaan seksiä saunassa.
Oli ja on jopa komeampi ja miehekkäämpi kuin oma mieheni. Nykyisin appi on jo vanhentunut kovasti ja oma mieheni tullut miehekkäämmäksi. Onneksi :)
Hän täytti juuri 75 (vähän omaa mummoani nuorempi) ja lisäksi hän on alkoholisti. Ei oikein sytytä...
vaikka mieheni on hänen nuorempi kopionsa
Mun appiukko on alle 50v ja pienellä ehostuksella siitä sais tosi komeenki. Mut taidan kummiski jättää väliin :P
En todellakaan, vaikka hygienia yms. on kunnossa ja pitää itsestään huolta, niin pelkkä ajatuskin ällöttää..
Appeni on todella miehekäs,semmoinen köriläs. Joskus saatan fantasioida harrastavani hänen kanssaan seksiä saunassa.
tässä kun oli noita hygieniajuttuja niin onko sullakin niin että fantasioit siksi juuri saunasta kun siellä nyt ainakin pitäisi olla puhdas?
t. nimim. "suihkun kautta"
ja ei, mä en pystyis apen kanssa, olen seurustellut mieheni kanssa jo kuitenkin yli vuosikymmenen joten appi tuntuu perheenjäseneltä. Olisi ihan perverssiä enkä pysty ajattelemaan häntä seksuaalisessa mielessä
kuolleita seksuaalisesti hyväksi.