Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

herkkuja paljon joka pv---miten vaikea lopettaa opitusta tavasta?

Vierailija
19.08.2011 |

Pitäisi lopettaa herkkujen ahmiminen,syön siis isoja määriä joka pv..varmaan ekat pv vaikeinta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkujen syönti on todellakin joka päiväistä ja määrät ei ole pieniä. Painokin on noussut paljon.

En osaa auttaa, mutta jos joku osaa niin myös minä olisin kiitollinen avusta ja kokemuksista.

Vierailija
2/11 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luopunut herkuista kahdesti, ensimmäisellä kerralla kertaheitolla ja toisella otin ensin herkkubudjetin 1e/päivä.

Eniten mua huolestuttaa rahankulu ja hampaat, mutt nyt kesän jälkeen on alkanut kyllä vatsakin pömpöttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä iso ! Yritän nyt tsempata terveydellisten seikkojen lisäksi ajattelemalla sitä ja pistämällä päivittäiset herkkurahat konkreettisesti sivuun.

Helposti menee hampurilaisiin/makeisiin mättöihin 5-10 euroa päivä...:) sillä saan pikkujoulukaudeksi ostaa itselleni jonkin ihanan (pienemmän) mekon :)

Ajattelen niitä pikkujouluja yms., haluan näyttää hyvältä sopivassa mekossani. Lopputavoite ensi kesäksi eli -25 jolloin olen upeimmillani luokkakokouksessa...ja muutenkin, kesävaatteissa ylipäänsä.

Tällaisilla mielikuvaharjoitteilla yritän minä tällä kertaa, hiilihydraattien karsimisella ja kasvisten lisäämisellä. Läskivalokuvat minusta esillä käsilaukussa yms. ja kun tekee mieli ostaa pari kolme juustohampurilaista, kaivan kuvat esiin. Vähän niinkuin tupakanlopetuksessa, pitää odottaa se puoli tuntia että himo menisi ohi.

Ja yksi, missä on PAKKO tsempata on riittävä yöuni. Mun on pakko karsia netissä roikkumista iltaisin ja mennä ajoissa nukkumaan että päivällä jaksaa kieltäytyä myös herkuista.

Vierailija
4/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierteen saanut poikki ja ikäväkseni täytyy todeta että se kirpaisee alussa ihan pirusti. En ottanut mitään lempeää "yksi herkkuhetki päivässä aluksi" mentaliteettia vaan aloitin kylmästi paastolla. Vettä ja teetä, plus yksi tonnikalapurkki 3:n päivän ajan. Sitten aloin syödä tasapainoisesti ja säännöllisesti. Väitän että jos tähän pystyy kaksi viikkoa, ei enää edes tee mieli herkkuja.

Lujillehan se ottaa mutta tarmolla läpi. Kannattaa myös muistaa ne muut nautinnot kuin syöminen. Ja vältellä niitä tilanteita joissa tulet syöneeksi (telkkarin tuijotus, passiivinen netissä surffailu jne.)

Uusi mentaliteettihan siinä pitää rakentaa, ei siinä muuten pääse eroon. Eihän alkoholistitkaan mieti että jos aluksi otan vain yhden kossupullon ja siitä sitten vähennän puoleen jne.

Vierailija
5/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun toivuin, ei enää tehnyt mieli rasvaista eikä makeaa laisinkaan ja painokin putosi muutaman kilon.

Vierailija
6/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoa, joka auttoi mulle. Samalla jätin valkoista jauhoa sisältävät ruoat. Tällä rajoituksella kun menen, olen pysynyt normaalipainossa.

Mulla oli jossain vaiheessa ihan järkyttävää mussutusta. Yksi vuosi (vuosia sitten) lomakuvat nähtyäni vedin johtopäätökset suunnan muuttamisesta. Jääräpäinen kun olen, niin päätökseni on pitänyt :-) (Ainoa positiivinen asia muuten, minkä olen löytänyt tästä luonteenpiirteestäni.)

Vierailija
7/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten leivällä. Joten minä myös aloitin "kaikki tai ei mitään" -periaatteella ja ketoosidieetillä (Nutrilett). Kuudes päivä alkoi olla jo helppoa ja nälkää ei enää tullut, jotain mielitekoja kyllä. Kohta 3 viikkoa takana, painoa lähtenyt yli 4kg. Viimeinkin jotain, joka sopii mulle!

Vierailija
8/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikki olen ajatellut itsekkin, mutta tiedän että alan omassa mielessäni kehitellä tekosytitä herkutteluun JO ensimmäisenä päivänä, kuten" Jos sittenkin kokeilen lempeää tapaa ja herkuttelen joka toinen pv" Taikka että aloitan huomenna.AP

Vierailija
9/11 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin -18 kg:a, vielä 5-7 kg:a jäljellä. Yhden vaatteidensovitus sessioin päätteeksi vain päätin, että nyt se herkkujen mättäminen on loppu. Irtokarkkia kului j-o-k-a päivä iso pussi, isot ruoka-annokset ja viikonlopun pizza- ym. mässäilyt. Aloitin 2 viikon nutrilet-kuurin, painoa tippui 7 kg:a, se kannusti alkuun. Alun 3-4 päivää oli helvetillisiä, olisin voinut syödä mitä vain! Sitten helpotti. Opettelin syömään ton kuurin jälkeen ja makuaisti on todella muuttunut, ei tee enää rasvaisia ruokia edes mieli. Karkkipäivän pidän kuten lapsenikin. Olo on IHANA, kun katson vanhoja valokuvia, en oikeesti tunne itseäni, vaan ajattelen kuka toi kaamee läski akka on... Tsemppiä, pystyt kyllä jos vain tahdot!

Vierailija
10/11 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut koko ikäni aivan kauhea herkkusuu ja sokerihiiri ja syönyt joka ikinen päivä karkkia, suklaata, keksejä ym. Ylipainoa on reilusti, vatsaongelmia ja kaikenlaista kremppaa.

Pari kuukautta sitten ajattelin kokeilla, olisiko vatsaongelmiin mitään vaikutusta hiilareiden vähentämisellä, kun niin monet tuttavat sellaista kertoivat. En edes yrittänyt aloittaa makeansyönnin lopettamisella, koska tiesin vanhasta kokemuksesta, ettei se kuitenkaan onnistu. Jätin oikeastaan kokonaan pois perunan, pastan, riisin ja leivän. Tämä ei tuottanut mulle minkäänlaisia vaikeuksia, koska rakastan salaatteja ja kasviksia.

Ihmetykseni oli todella suuri, kun makeanhimo alkoi tämän myötä kadota. Enää ei tule minkäänlaista napostelunhalua mihinkään aikaan päivästä eikä kaupassa tule edes mieleen, että pitäisi ostaa suklaalevy. En todellakaan ole mikään fanaattinen karppaaja tai muun suuntauksen edustaja, mutta mulle näköjään sopii tällainen ruokavalio.

Vierailija
11/11 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri, valkoiset jauhot ja peruna pannaan. Täysjyvää ja ruisleipää syön. Kasviksia niin paljon kuin tarvii. Hedelmät ok.

Ekan viikon oli pahat vieroitusoireet, päänsärky, väsymys v****us. Mutta kun vaaka näytti -1,6kg maha -3,5cm ja takapuoli -1,5cm, niin sillä jaksaa taas eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme