Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri oli nähnyt lastani kohdeltavan ikävästi pk:n pihalla...

Vierailija
19.08.2011 |

Naapuri kertoi kävelleensä lapseni päiväkodin pihan ohi tänään pari kertaa ja molemmilla kerroilla hoitaja oli puhunut lapselleni tosi rumasti. Miten toimisitte? Miten ottaa asia esille siellä maanantaina? Lapsi on pieni ja aloittanut hoidossa vasta pari viikkoa sitten. Tulipa paha mieli!! :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai otat asian puheeksi.

Kerrot mitä tapahtui ja vaadit selitystä.

Vierailija
2/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa nimenomaan pk-n johdolle.

Ikävä tosi asia on, että pk:ssa puhutaan ja kohdellaan lapsia myös rumasti. Ihaniakin hoitajia on (suurin osa), mutta olen itse pk:ssa nähnyt ja kuullut sellaista, että apua :(

Samaa kertoi ystäväni, joka myös ollut sijaisena pk.ssa.

Mutta vie asiaa eteenpäin, ainoa keino vaikuttaa. Ja hurjasti voimia sulle ja tsemppiä pikkuiselle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanonut aika ikävällä äänensävyllä "Ala tulla sieltä!" Kun oli jäänyt ilmeisesti siirtymätilanteessa eteiseen ihmettelemään. Oli myös istuttanut lasta väkisin johonkin ja sanonut "voitko nyt hemmetti istua siinä!!" Ja naapuri sanoi että äänensävy oli ollut todella ikävä ja tiuskiva. Naapuri on itsekin äiti, eikä kyllä uskoisi hänen asiaa liioittelevan. On myös itse aika jämäkkä kasvattaja.

ap

Vierailija
4/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomaton juttu, että näin ois käyny molemmilla kerroilla, kun kävelee ohi.

Vierailija
5/5 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sekoilisi ja keksisi juttuja. Miksi keksisi tällaista? En tiedä mitä eri kerroilla oli tapahtunut, mutta nämä hän mainitsi ja sanoi että molemmilla kerroilla käytös oli samaa...Täytyy kai ottaa asia puheeksi ma aamuna.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme