Hyi hemmetti tuota Juttaa:/ Kuka nainen haluaa näyttää tuolta?
Kommentit (63)
perusteella ääntään Jutalle antais...niin kaukana naisesta kuin olla voi. Suorastaan naurettavan näköinen....niin ja mun bmi on 20
eikös täällä juuri marmateta siitä, että miehiä varten ei saa laihduttaa? No miksi pitäisi lihottaa ollakseen jonkun random-tyypin mieleen?
fitness- ja kehonrakennuskisoissa niin Suomessa kuin ulkomailla ja voin kertoa, että niissä on satoja ellei tuhansia miehiä ja naisia, jotka tykkäävät juuri tuollaisesta kropasta.
mutta aivan upea vartalo muuten. Ottaisin heti samanlaisen, jos olisi aikaa ja jaksamista treenata noin rankasti. Ja tosiaan ei näytä tuolta, kun ei jännitä lihaksiaan. Mieheni ei ole kotona, että voisin kysyä hänen mielipidettään, mutta arvaan: "Jutta on ihan jees, mutta sinä olet kauniimpi". Oikeasti hän tykkää treenatuista naisista, kuten tosi moni muukin tuttu mies. Ja vaikkeivät itse treenaakaan. Ollaan viiskymppisiä.
on syntynyt samana päivänä kuin minä 6.9, on siis neitsyt horoskoopilta ja pyrkimys täydellisyyteen näkyy hällä vartalon muokkaamisena. Ihailen itsekuria.
hömppälehtien ruumiillistuma Seiska, jossa oli kuvia Jutasta lomalla - ja siinä kun oli yksikin kuva rinnasta, se oli KAMMOTTAVA. Siis ihan kuin se tissi olisi oikeasti irtonainen pallukka lihaksen päällä, mitä se faktisesti toki onkin näillä silikoneilla varustelluilla huippu-urheilijoilla.... Mut se jotenkin roikkui hassun näköisesti, eikä todellakaan kauniisti. Ehkä tuota ongelmaa ei ole sitten kun naisen rasvaprosentti on vähän korkeampi ja luonnollistakin pehmeyttä löytyy. Kuivassa kropassa sellainen luonnoton uloke on kyllä kaamea.
itse en tajua ollenkaan tuollaisen ihannointia etenkään naisella mutta totta kai makunsa kullakin. ei ole myöskään mun mieheni naisihanne ...mutta miettikää miltä tuollainen kroppa näyttää jossain kauniissa mekossa! Näyttää todella siltä kuin mies pukeutuis naiseksi...
Naisella ei kuulu olla tuollaista lihaksista muhkuraista vatsaa.
Näistä kommenteista näkee, miten tehtyjä on ulkonäölliset(kin) sukupuolierot. Miehen ja naisen kuuluu olla tietyn näköisiä. Jos poikkeaa siitä, on transu, lesbo, homo, hullu...
Jutta nyt vain on tuon näköinen. Ja lisäksi se on nainen. Eikö sitä voi vain hyväksyä?
Jutta tehnyt itsestään tuollaisen ja mikäs siinä jos itse tykkää. Mun mielestä näyttää hirveältä...
Ja en todellakaan ole mikään palstaläski vaan erittäin hyvässä kunnossa oleva liikunnallinen nainen, joka juoksi tänä kesänä maratonin. Bodarin vartalossa tavoitellaan ensisijaisesti tietynlaista ulkonäköä eikä sitä, että kroppa toimisi mahdollisimman hyvin. Noilla lihaksilla ei kovin pitkiä matkoja juostaisi (ja kymppi ei tosiaan vielä ole pitkä matka).
Tulee mieleen elokuva Punainen lohikäärme
Samanlainen selkä Jutalla kun elokuvan päähenkilöllä, miehellä.
Ei kukaan nainen luonnostaan ole tuon näköinen. Jutta tehnyt itsestään tuollaisen ja mikäs siinä jos itse tykkää. Mun mielestä näyttää hirveältä...
Millainen nainen sitten on "luonnostaan"? Meinaatko, että miehellä voi olla "luonnostaan" kovat lihakset, mutta naisella ei? Voidaan kai kuvitella joku "luonnollinen" tilanne, jossa nainen joutuisi ponnistelemaan ja elämään sellaisissa olosuhteissa, että kropasta tulisi tuollainen. Mutta en kyllä tajua tätä "luonnollisuuden" vaatimusta.
Miesbodari hyväksytään paljon helpommin kuin nainen. Naisilla taas hyväksytään silikonit, kohotusleikkaukset, rakennekynnet ym. sen suuremmin valittamatta niiden epäluonnollisuutta.
Vaikka naisilla on joissain asioissa vapaampaa kuin miehillä, naisen ruumiille on meidän yhteiskunnassa hyvin tiukat säännöt. Jos haluaa hyväksyntää, on oltava tarkasti tietynlainen: ei lihava, ei laiha, rinnat, mutta ei liikaa, pukeutuminen aika konservatiivisesti jne.
Mies saa olla läski tai bodari ja ymmärtäjiä - jopa ihailijoita - löytyy aina kummastakin sukupuolesta.
Ei siis näytä tuollaiselta normaalisti. Ainoastaan poseeratessaan. Töitä on kyllä tehty tuon eteen. Lihakset parantavat myös naisten ulkonäköä.
Ei siis näytä tuollaiselta normaalisti. Ainoastaan poseeratessaan. Töitä on kyllä tehty tuon eteen. Lihakset parantavat myös naisten ulkonäköä.
En oikein voi edes ymmärtää näitä hyi-kommentteja.
Tykkään sporttisesta vartalosta naisella, mutta Jutalla on jo liikaa lihasta, näyttää miehekkäältä. Siis jos haetaan sitä, mikä on optimaalista ja miellyttää silmää, on tässä:
http://anythinghollywood.com/2008/03/nicole-scherzinger-does-mens-fitne…
luulin, että tää olisi ollut Jutta Urpilaisesta
ja hän sanoi että "näyttää aika miehekkäältä, tosi leveet hartiat"
tämä nyt oli vain yhden miehen mielipide, jos joku sellaisen haluaa kuulla.
Omasta mielestäni myös jo liian miehen näköinen kropaltaan, naamasta kyllä nätti :)
Ihailen kyllä hänen itsekuriaan, sellaista täytyy löytyä rutkasti, jotta "saa" tuollaisen kropan. Itsellenikin soisin vähän enemmän itsekuria, en ihan noin paljoa kuitenkaan ;)
Tässä kuvassa on vielä hyvännäköinen..
http://www.google.fi/imgres?q=jutta+gustafsberg&um=1&hl=fi&sa=N&biw=136…
minäkin ajattelin, että EI. Jos on kyse urheilusta ja kisoista ja sellaisesta, ihan sama, on okei. Jos kyse tavallisesta vartalosta, en todellakaan samanlaista haluaisi. Moni mieskin ehkä kokisi alemmuudentunteita? Joo, olen nostellut isoja puntteja ja ollut lihaksikas - mutta ehkä mulla on ollut sitä rasvaa silti enemmän lihasten päällä. Mieluummin niin, tuolta en haluaisi näyttää.
itse ainakin haluan näyttää naiselta...