Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi hemmetti tuota Juttaa:/ Kuka nainen haluaa näyttää tuolta?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi selkälinja taas näyttää hurjalta

Vierailija
22/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vain mieleeni, että tuleekohan kehonrakentajanaisilla menkat normaalisti...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää näyttää naiselta eikä transulta...ihan kauhee :D

Vierailija
24/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vain mieleeni, että tuleekohan kehonrakentajanaisilla menkat normaalisti...?

niin sulla kasvaa klitoris, partahaivenet, ääni madaltuu ja lapsien saanti on todella hankalaa.

t.22

Vierailija
25/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää näyttää naiselta eikä transulta...ihan kauhee :D

mutta moni muu. Makuja on monia.

t.22

Vierailija
26/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta todella yökkö mutta makunsa toki kaikilla. Mä muuten näin Jutan keväällä lapsensa kanssa hoplopissa ja oli livenä silmiinpistävän kuivan ja jänteikkään näköinen...näytti kuivan kesän oravalta eli aika pahalta.

Vierailija
27/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen elokuva Punainen lohikäärme Samanlainen selkä Jutalla kun elokuvan päähenkilöllä, miehellä.

Vierailija
28/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta todella yökkö mutta makunsa toki kaikilla. Mä muuten näin Jutan keväällä lapsensa kanssa hoplopissa ja oli livenä silmiinpistävän kuivan ja jänteikkään näköinen...näytti kuivan kesän oravalta eli aika pahalta.

Vierailija
29/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en jaksa uskoa että olis kovinkaan monen miehen ihanne tuollainen...mun silmissä näyttää ihan kaameelta. Menny vähän överiksi Jutalla...

Vierailija
30/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en jaksa uskoa että olis kovinkaan monen miehen ihanne tuollainen...mun silmissä näyttää ihan kaameelta. Menny vähän överiksi Jutalla...

lihavista naisista, niin miksei sitten todella treenatuista.

Vierailija
31/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa ketjussa puolustellaan omia läskejä, kuinka oma mies tykkää ja mitä se paino ja ulkonäkö kenellekään muulle kuuluu. Tänne tullaan sitten hyihittelemään ja ei tajuta, että tosiaan, MONI mies tykkää treenatuista naisista. Ei ne av-mammojen läskit ole ainoa tapa olla nainen.

Vierailija
32/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näyttää ihan siltä kuin Jutasta olis kuoriutumassa alien....itse asiassa samaa mietin itsekin kun katsoin tuota selkäkuvaa. Vatsa näyttää ihmisen vatsalta mutta ei naisellisen kauniilta. Överiksi voi vetää missä asiassa vaan...

Vierailija
33/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään naisellista vaihtoehtoa? Huh heijaa laitan pääni takuuseen siitä ettei monikaan mies halua naisensa olevan tuon näköinen intä mitä intät :D

Vierailija
34/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään naisellista vaihtoehtoa? Huh heijaa laitan pääni takuuseen siitä ettei monikaan mies halua naisensa olevan tuon näköinen intä mitä intät :D

toinen tykkää olla tonnikeiju ja sulla ei oikeastaan ole siihen mitään nokankoputtamista :)

Vierailija
35/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken lajin harrastaja olekaan. Ja ootte kyllä niin väärässä kuin vain voi olla jos kuvittelette ettei kukaan mies muka tuollaista ihaile :D Jutta on luultavasti aika monen äijän märkä päiväuni ja aika moni nainen haluais olla samassa kunnossa, miellytti teitä tai ei.

Vierailija
36/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon selän nähdessään...eikä vatsakaan mikään kaunis ole. Kiinteys aivan eri asia kuin tuollainen.

Vierailija
37/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minun mielestä treenattuna kauniimpi ja terveemmän oloinen kuin jotkut aivan nuoretkin todella ylipainoiset naiset.

Vierailija
38/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon selän nähdessään...eikä vatsakaan mikään kaunis ole. Kiinteys aivan eri asia kuin tuollainen.

Vierailija
39/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella ääntään Jutalle antais...niin kaukana naisesta kuin olla voi. Suorastaan naurettavan näköinen....niin ja mun bmi on 20

Vierailija
40/63 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenattua. Mutta kun ei vaan onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi