Mitä itse tehtyä haluaisitte saada lahjaksi?
Mitä taas missään nimessä ette?
Joulua tässä jo mietin..
Kommentit (25)
eli hilloja, säilykkeitä, mehuja, jne. Reseptejä.
Villasukkia en toivo itselleni enkä lapselleni. Saamme niitä joka vuosi sukulaistädiltä, enkä todellakaan ehdi käyttää niitä monta kertaa vuoden aikana. Loppuelämäkseni niitä on jo nyt. Lapsi taas ei tykkää villasukkia käyttää, niinpä joululahjapari ehtii mennä pieneksi lähes käyttämättä. Tiedän, pitäisi rohkaistua sanomaan ettei tänä vuonna niitä sukkia..
Joku joka kysyi mitä vikaa poppanassa: ei yhtään mitään, mutta ei kaikki tykkää pitää poppana- tai muitakaan liinoja esillä pölyä keräämässä.
en haluaisi saada itsetehtyä omenahilloa. Se on pahaa.
mutta tässä toivelistaa;
villasukat tai lapaset
patalappuja tai kintaita
kauppa/kirjastokassi (lasten painama vaikka, käyttäisin mielelläni sellaista)
tilkkutäkki
virkatuista paloista tehty torkkupeitto
virkattu pesukinnas
hilloa, hyytelöä, mehua tms säilöttyä
käsintehdyt korut jos osaat sellaisia tehdä
huovutettu "koru" tai rintaneula
huovasta saa tehtyä myös kivoja heijastimia, esim sydämen muotoiseen ompelemalla siihen heijastinkangasta
Kaikki persoonalliset asusteet, korut ym ovat ihania. Ja ylipäätään kaikki itsetehty. Arvostan paljon:)
käsitöitä, mitä vaan taitavasti tehtyjä. Oli ne pipoa tai pöytäliinaa.
Itseltäni tilataan maalauksia joita annan mielelläni lahjaksi. Tietysti toivottuna, en oleta että kaikki haluavat minun töherryksiä seinällensä ihan vain siitä ilosta että olen itse tehnyt.
Olisi hauskaa jos olisi toisia taiteilijoita lähipiirissä, haluaisin että minullekin joskus annettaisiin taidetta.
villasukille pointsi taaltakin! ovat erittain arvostettuja meidan perheessa ja olemme todella kiitollisia saadessamme niita.
myos hillot kelpaavat aina ja mamman kuuluisa etikka-kurkkusalaatti... hmmm..