Näkijä kysyy nyt teiltä! ;D
Olen pyytänyt teitä kertomaan minulle itsestänne ja olen kertonut teille mitä näen...
Nyt uteliaisuuteni nousi, että näettekö te minusta millainen ihminen on tämän nimimerkin takana? ;)
Näkijä
Kommentit (40)
joten kerro miten minun tulee tämän suunnitelmani kanssa käymään, niin kerron mikä mielikuva sinusta nousee... :)
olet kalastelet ihmisiä koukkuusi ilmatteeksi tääll ja elisan palstalla. KUn joku onneton innostuu uskomaan juttuishisi alat kalastamaan rahaa.
Tienaat piemää rahaa, ja se on rikos!
osua oikein mun näkemiset, kun et kommentoi?
t. 2
Näen huonoitsetuntoisen, huomionkipeän huijarin joka pönkittää huona oloaan ja itsetuntoaan keksimällä olevansa"näkijän" . Tarjoamalla "apua ja neuvoja" muille koet olevasi tärkeä ja hieman muita parempi vaikka todellisuudessa vain hyväksikäytät hyväuskoisia. Shame on you!!
Olen pyytänyt teitä kertomaan minulle itsestänne ja olen kertonut teille mitä näen...
Nyt uteliaisuuteni nousi, että näettekö te minusta millainen ihminen on tämän nimimerkin takana? ;)
Näkijä
sekopää huijari.
Pelottaa että kaltaisesi saavat äänestää ja ajaa autoa.
Maailma olisi PALJON parempi paikka jos kaltaisesi kuolisivat vaikkapa vielä tänään.
olet kalastelet ihmisiä koukkuusi ilmatteeksi tääll ja elisan palstalla. KUn joku onneton innostuu uskomaan juttuishisi alat kalastamaan rahaa.
Tienaat piemää rahaa, ja se on rikos!
En myöskään tienaa näkemisistäni rahaa! Senkin voi KAIKKI kysyjäni todistaa. Samoin kaikki lähettämäni meilit jäävät talteen, joista käy ilmi etten ole pyytänyt rahaa.
Tiedän tuon olevan rikos jos toimisin kertomallasi tavalla.
Ja tiedän monen toimivan juuri noin ja tienaavan pimeänä rahaa! Tiedän jopa muutaman ennustajan jotka pyytävät rahat ensin ja soitto aika heille on kun rahat tulleet postitse.
Mutta tämä ketju olikin tehty hupimielessä, kun ajattelin millaisia mielikuvia teillä on minusta.
Ja katsotaan osuuko kukaan oikeaan kohdallani ;)
Harmahtavat tai siniharmahtavat hiukset, rypyt ovat harmisi, sekä naurun että huolen aiheuttamat, mielestäni enemmän naurun.
Erittäin ystävälliset silmät, ne ovat sinun peilisi mielestäni, siis silmäsi..ystävälliset, vastaanottavaiset ja erittäin siniset..
Olet jossain määrin yksinäinen, sinulla on ystäviä mutta henkisesti tunnet olevasi yksin ja jotenkin ulkopuolinen, joten olet kehittänyt itsellesi "kuudennen aistin".
En usko (näe) sinulla olevan näkijän lahjoja, mutta avoimuutesi, herkkyytesi ja rohkeutesi saa sinut siihen uskomaan.
Lisäksi näen takanasi lapsia, monta sekä miehen joka rakastaa, sinä et välttämättä.
Näin itse näen sinusta. Ja huom. edelleen ylimpänä näen silmäsi.. Miksihän?
tarvitset laseja, mutta pidät enemmän piilareista... Nuorekas, ainakin haluat olla...
Olet mukava, kaikkien kanssa toimeentuleva, myös sanot napakasti asiasi julki jos niikseen... Arvostat vanhempia ihmisiä ja heidän elämänkokemustaan...
Sutjakka, tasapainoinen, normaalipainoinen...
Menikö sinne päinkään?
2.lle
Väärin kaikki :)
9.lle
Osut oikeaan silmieni suhteen ;) Ne on erittäin siniset.
Muutoin meni väärin ;)
En ole kehittänyt tätä lahjaani, tämä on ollut jo pidemmän aikaa "sukurasitteena", minkä olen "perinyt" ja aikuisiällä kehittänyt, kun olen ymmärtänyt vasta miten käyttää tätä lahjaa tai kirousta.
10.lle
Osuit oikeaan, tarvitsen laseja! ;)
----
Tänään olenkin vastannut jo yli 50 kysyjälle, joten siksi ajattelin keventää iltaani ja kysyä kuinka näette minut ;)
Kohta aika mennä nukkumaan, jotta jaksan huomenna taas vastailla, kunhan olen ensin hoitanut velvllisuuteni kotona.
Mut pistetään nyt jotain. Sun kantsis mennä kampaajalle ja ehkä hieman laihdutusta tai kiinteytystä. Voisit ainakin liikkua vähän enemmän.
Sun pitäis höllätä lahjasi suhteen, mutta et oikein pysty. Tykkäät kirjoitella nettiin, päiväkirjaan tai lappusiin. Olet luonteeltasi positiivinen ja ystävällinen.
selvästi vaaleahiuksinen ja sinulla on lapsia.
Asut maalla sinulla on koira,ja miehesi on duunari.
selvästi vaaleahiuksinen ja sinulla on lapsia.
Asut maalla sinulla on koira,ja miehesi on duunari.
oikeaan? Ja vastasin heti,en lukenut muiden vastauksia,aika mielenkiintoista miten mielikuvat poikkeaa toisistaan.
Raamattu kieltää täysin uskomasta kaltaisiisi "näkijöihin"! Takuatko, miten voit vahingoittaa herkkiä ihmisiä, jotka ottavat "näkemisesi" tosissaan?
Sellainen, jolle Raamattu ei ole elämän ylin ohjenuora.
(se oli ehkö minultä väärä sanavalinta) vaan millaisena ajattelee minut tämän nimimerkin takana :)
12.lle
Osuit oikeaan siinä, että olen positiivinen ja ystävällinen, mutten ole aina kirjoittelemassa joka paikkaan... tai no viime aikoina joo, kun on ollut aikaa käsillä. Ja myös paljon kysyjiä.
13.lle
Olet oikeassa, olen vaalea hiuksinen ;)
En asu maalla eikä ole koiraa, tai miestä.
17.lle
En vastaa täällä ilman nimimerkkiäni, jolloin kukaan ei voi huijata olevansa minä ;)
Eli ei, tuo ei ole minun vastaukseni.
(se oli ehkö minultä väärä sanavalinta) vaan millaisena ajattelee minut tämän nimimerkin takana :)
12.lle
Osuit oikeaan siinä, että olen positiivinen ja ystävällinen, mutten ole aina kirjoittelemassa joka paikkaan... tai no viime aikoina joo, kun on ollut aikaa käsillä. Ja myös paljon kysyjiä.
13.lle
Olet oikeassa, olen vaalea hiuksinen ;)
En asu maalla eikä ole koiraa, tai miestä.
17.lle
En vastaa täällä ilman nimimerkkiäni, jolloin kukaan ei voi huijata olevansa minä ;)
Eli ei, tuo ei ole minun vastaukseni.
Miten oikeasti voit kuvitella olevasi joku näkijä? Miksi haluat, että sinusta annetaan joku mielikuva? Kerropas se?
Onko tuo sinusta oikeasti hauskaa leikkiä vakavalla asialla?
Kaikella kunnioituksella hänen perhettään kohtaan, se näenkö hänestä tai en ei kuulu täällä kenellekään muulle kuin hänen perheelleen.
en pidä tälläisista uteluista, koska se minusta looukkaa kyseisen tytön perhettä ja läheisiä!
hiukset, 3 lasta, ammatti liittyy jotenkin kirjoittamiseen.