Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijä kysyy nyt teiltä! ;D

18.08.2011 |

Olen pyytänyt teitä kertomaan minulle itsestänne ja olen kertonut teille mitä näen...

Nyt uteliaisuuteni nousi, että näettekö te minusta millainen ihminen on tämän nimimerkin takana? ;)

Näkijä

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen pitkät hiukset ja letit. Ja hoikka ja sievä olet myös.

Vierailija
22/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä todella on Lahja.

Kysykää ja hämmästykää!

.. ja nuo puheet saatanasta sun muista.

NE on saatanasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen syntinen, tekemällä tätä ilmaiseksi ja auttamalla omalla tavallani ihmisille, joille voin olla avuksi.

Mutta, jos tunnet raamatun niin tiedät myös että Jumalan kautta ja avulla voi nähdä toisille ihmisille.

Kaikke hyvää sinulle.

Vierailija
24/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo sinusta oikeasti hauskaa leikkiä vakavalla asialla? Kaikella kunnioituksella hänen perhettään kohtaan, se näenkö hänestä tai en ei kuulu täällä kenellekään muulle kuin hänen perheelleen. en pidä tälläisista uteluista, koska se minusta looukkaa kyseisen tytön perhettä ja läheisiä!

Kukahan sitä hauskaa leikkiä leikkii toisten elämillä? Ettei vaan itse Orkidea-Näkijä???

Onko sulla lääkitys kohdillaan?

Jos oot näkijä, niin kerropas mun elämäntilanne?

Vierailija
25/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo sinusta oikeasti hauskaa leikkiä vakavalla asialla? Kaikella kunnioituksella hänen perhettään kohtaan, se näenkö hänestä tai en ei kuulu täällä kenellekään muulle kuin hänen perheelleen. en pidä tälläisista uteluista, koska se minusta looukkaa kyseisen tytön perhettä ja läheisiä!

Miksi loukkaannuit kun sinulta kysyttiin Karoliinan kohtalosta?

Jos olet olevinasi näkijä, niin eikö velvollisuutesi ole yrittää nähdä esim. Karoliinan kohtalon kysyttäessä? Sen sijaan menet heti puolustuskannalle ja syytät kysyjää asiattomasta kysymyksestä. Haloo!!!

Vierailija
26/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen syntinen, tekemällä tätä ilmaiseksi ja auttamalla omalla tavallani ihmisille, joille voin olla avuksi. Mutta, jos tunnet raamatun niin tiedät myös että Jumalan kautta ja avulla voi nähdä toisille ihmisille. Kaikke hyvää sinulle.

Ei todellakaan!

Vierailija
27/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne vaaleat hiukset, mutta sellaiset vähän viileämmän väriset, ei "kultakutrit"? Hiukset olkapäiden yli, otsatukka.

Sinulla on tummanharmaa villatakki ja vasemmassa kädessä teemuki.

Teillä on viileämpää kuin meillä, itse olen nimittäin t-paidassa ja on kuuma:-)

Pöydän yläpuolella on lamppu, pöytä on vanha.

Joskus näkeminen/tunteminen ärsyttää sinua, mutta yleensä se tuntuu vain "oikealta".

Et urheile, mutta on kiva käydä kävelyllä. Pidät syksystä(kin). Et pidä uimisesta kylmässä vedessä.

Lapsesi (ainakin yksi, jos heitä on enemmän) "ymmärtää".

Vierailija
28/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä Orkidea-Näkijä Jeesukselta syntejäsi anteeksi niin saat! Miten oikeasti voit kuvitella olevasi joku näkijä? Miksi haluat, että sinusta annetaan joku mielikuva? Kerropas se?

Joosua -nimellä tunnettu tyyppi tapettiin roomalaisten toimesta muutama tuhat vuotta sitten.

Eipä häneltäkään kannata vakavissaan mitään enää pyydellä -vainaa mikä vainaa.

Vierailija
29/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

21. Pyydä sinä syntinii anteeksi jos olet kovasti sitä mieltä, että olen syntinen, tekemällä tätä ilmaiseksi ja auttamalla omalla tavallani ihmisille, joille voin olla avuksi. Mutta, jos tunnet raamatun niin tiedät myös että Jumalan kautta ja avulla voi nähdä toisille ihmisille. Kaikke hyvää sinulle.

kukaan ei voi toisen puolesta pyytää syntejä anteeksi. Jokainen itse ratkaisee suhteensa Jeesukseen. Raamattu kieltää ennustamisen hyvin selkeästi. Tee parannus ja usko evankeliumi.

Vierailija
30/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä hauskaksi tarkoitettu ketju menikin ikäväksi.

23.lle

väärin... :) Mut kuulosti ihanalle, et olisinmpa vain sellainen ;)

24.lle

Kiitos kehuista :)

26 ja 27

Kiitos teille. En kommentoi enempää tähän asiaan.

29.lle

VAU ! Tunnetko minut? :)

Kuvailemasi hiukset minulla on, muttei otsista.

Tee mukia ei nyt ole, muttei sitä joka ilta olekaan. Eikä oo harmaata villatakkia, josta oon kyl haaveillu, muttei ole varaa ostaa.

On totta et täällä on viileää, kun pidän ikkunaa auki öisinkin, vaikka onkin vaan +7 tai +13 astetta yöllä ulkona.

Lamppua ei oo mut pöytä on vanhahko (noin 10v)

Joskus näkeminen/tunteminen ärsyttää sinua, mutta yleensä se tuntuu vain "oikealta".

Et urheile, mutta on kiva käydä kävelyllä. Pidät syksystä(kin). Et pidä uimisesta kylmässä vedessä.

Tämä pätee minuun ;)

Vierailija
31/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kritisoin häntä?

Kai sä Orkidea mikälie tiedät edes, missä Madeline on, jos et Tampereella kadonneista Karoliinasta tai vaikka Teemusta mitään tiedä?

Ja miksei kukaan näkinä maailmassa, edes parhaat selvitä näitä teinien katoamisia? Luulis, että ne olis helpompia tapauksia kuin tietää vaikka, että miten rakkauselämäni sujuu tästä eteenpäin!!???

Vierailija
32/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei voi toisen puolesta pyytää syntejä anteeksi. Jokainen itse ratkaisee suhteensa Jeesukseen. Raamattu kieltää ennustamisen hyvin selkeästi. Tee parannus ja usko evankeliumi.

Uskon Jumalaan, koska haluan uskoa johonkin meitä suurempaan, vaikkei häntä ole koskaan todistettu meille todeksi tässä lähiaikoina. Hänet on todistettu yli 2000 vuotta sitten ja sen perusteella pitäisi uskoa kirjaan nimeltä Raamattu, jonka on ihminen kirjoittanut joskus.

Valitan, mutta minun on vaikea uskoa siihen!

En silti aliarvioi toisen ihmisen uskontoa ja uskoa. Liian paljon turhia sotiakin käydään uskontojen vuoksi. Miksi Jumala sitten sallii ne?!

Tämä on mielipiteeni asiaan!

Minulla on hyvä ja läheinen ystävä, joka on uskossa. Hän ei sentään ole tuputtamassa uskoaan minulle, kuin sinä tai sanomassa minua syntiseksi ja tuntee minut paremmin kuin sinä.

Vierailija
33/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi loukkaannuit kun sinulta kysyttiin Karoliinan kohtalosta?

Jos olet olevinasi näkijä, niin eikö velvollisuutesi ole yrittää nähdä esim. Karoliinan kohtalon kysyttäessä? Sen sijaan menet heti puolustuskannalle ja syytät kysyjää asiattomasta kysymyksestä. Haloo!!!

se karoliina ei kuulu meille kaikille,vaikka sitä joka tuutista tyrkytetään,tajuatko? Yhtä lailla sulla on velvollisuus olla utelematta.

Vierailija
34/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko, että näistä kerrottaisiin täällä teille?!

Ja koska en vastaa teille, suututte. Miksi?!

Minä en näe mitä hänelle on tapahtunut. Senkö te haluatte kuulla?!

Antaako se teille jonkun mielihyvän tunteen?

Ja minua haukutte hakeutumaan hoitoon.

Toivon vain parasta teidän elämällenne, kaikesta huolimatta miten minua kohtelette.

Olen anteeksi antavainen, vaikka ette anteeksi käytöstänne pyydäkään.

Vierailija
35/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompaan kaupunkikeskukseen on matkaa kymmeniä kilometrejä. Taloudessa asuu iso koira jolla on hyvin tuuhea turkki. Näen sinusta vain tämäntyyppisiä asioita. Punaisen talon kuistilla harja jonka harjakset eivät ole muovia vaan luonnonmateriaalia. Helppohoitoiset kukkapenkit.

Vierailija
36/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkotan noit jumalasta puhujia ja karoliinasta kyselijöitä.

hankkikaa itellenne elämä ku ette näköjään oo etes kysyneet tuolta näkijältä mitää.

ite kirjoitin ja sain vastauksen. Täytyy sanoo et osuit oikeeseen.

Suosittelen.

Vierailija
37/40 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ei yllätä ;) Yllätin kuitenkin itseni yrittämällä; suljin silmät ja yritin keskittyä vastaabottamaan jotain. Ei mitään.

Vierailija
38/40 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan tietää millainen ihminen, mies tai nainen, on tuon nimimerkin takana?! Eikä siis varmaankaan tarkota et nähdä juttuja hänestä... :D

Taisi mennä sanat varmaa väärin tai oli tarkotus kysyy toisel taval...

Mä veikkaan et oot nainen, kiharat hiukset. Lapsia ei oo. Asut yksin ja on pari kissaa...

Vierailija
39/40 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

29.lle

VAU ! Tunnetko minut? :)

Kuvailemasi hiukset minulla on, muttei otsista.

Tee mukia ei nyt ole, muttei sitä joka ilta olekaan. Eikä oo harmaata villatakkia, josta oon kyl haaveillu, muttei ole varaa ostaa.

On totta et täällä on viileää, kun pidän ikkunaa auki öisinkin, vaikka onkin vaan +7 tai +13 astetta yöllä ulkona.

Lamppua ei oo mut pöytä on vanhahko (noin 10v)

Tämä pätee minuun ;)

Oli eka kerta, kun uskalsin yrittää kirjoittaa mitään, mitä tunsin toisesta kirjoittajasta, olipa kiva kun ainakin osa oli oikein:-)

Vierailija
40/40 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin juuri noiden "kerro sitten kaikki kaikista, tai muuten en usko"-ihmisten vuoksi.

Vietät rauhallista elämää ja perustunteesi on luottamus. Vaikka kaikki ei välillä menekään suunnitellusti (tai siis oman suunnitelmasi mukaan), et hätäile asiaa.

Olet varmasti ihana ystävä ja ihminen. Mutta kuitenkin inhimillinen ja tunnet myös suuttumusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi