Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään joka pääsee liian helpolla lasten kasvatuksessa?

Vierailija
04.09.2011 |

Saa siis aivan väärän kuvan lasten kasvatuksesta lähinnä siksi että hänellä on huomattavan helppo lapsi. Tai jostain muusta syystä.

Kerro.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia lapsiaan. Vaimonsa tekee kaiken kotona, ja vaimon vanhemmat auttavat päivittäin. Lomilla tämä mies kyllä kuskaa lapsiaan huvipuistoihin, ja kantaa työmatkoiltaan lapsille tavaraa. Mutta lasten päivittäiseen arkeen ja kotitöihin ei osallistu juuri lainkaan.

Vierailija
2/7 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

satuin synnyttämään kolme pientä ihmistä enkä yhtäkään puoliperkelettä. Ei ole tarvinnut kasvattaa, ovat kasvaneet ihan itsekseen sellaisiksi kuin meidät on tarkoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole juuri tarvinnut kasvattaa, on kasvanut fiksuksi ja mukavaksi pojaksi ihan ittekseen.

Vierailija
4/7 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapset on "helppoja", mutta tiedän sen kyllä enkä ole arvostelemassa muiden kasvatusta kuin todella harvoin, ei pitäisi silloinkaan- mutta joskus ne jutut ei vaan ole lapsesta kiinni

Vierailija
5/7 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä yksi helppo tyttö, molemmat isovanhemmat samassa kaupungissa ja hoitavat mielellään. Nämä vanhemmat ovat saaneet jatkaa elämäänsä lähes samoin kuin ennen lasta, koska viikonloppuriennot yms. sujuu aina joustavasti.

Tältä tuttavalta lipsahti joskus yhteistä menoa sopiessamme, että "mitä, joudutteko te itse olemaan vastuussa lapsistanne?"

Vierailija
6/7 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoistyttäreni on ollut niin helppo tapaus, että kuvittelisin varmasti olevani suuri kasvattaja, jos hän olisi ainokainen. Mutta minulla on myös vaikeampia poikia, ihania hekin.

Vierailija
7/7 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut lähinnä vitsi, mikä osoittaa sen että ystävä itsekin tietää että on iso etu kuyn isovanhemmat asuvat lähellä ja auttavat paljon. Näin ainakin uskon. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan