Tyttäreni on outo?
Sanotaan nyt jo alussa, että kyseessä on siis kotona asuva lukiota käyvä muuuten erittäin kypsästi käyttäytyvä nuori. Mutta hän ei osaa pitää itseään siistinä? Ymmärrän, että erilaiset rakentelut/maalailut/mönkijällä ajo ei ole niitä siisteimpiä harrastuksia. Mutta silti, vaatteita menee jopa pilalle liian usein. Olen kuitenkin uskonut kun hän on sanonut, että vahingossa on maalia/kuraa/öljyä esim farkuille päätynyt. Mutta löysin jotain hyvin kummallista kun sammutin tytön koneen ukkosen takia hänen ollessaan koulussa. Työpöydällä oli auki galleria, jossa tyttö kavereineen mm. riehui mudassa( mönkijöillä ajamisen ohessa), maalasi toistensa vaatteita, "poseerasi" öljyisessä maassa auton rempassa yms. Siis eikai tälläinen ole normaalia, mikä tytärtäni vaivaa!?!?
Kommentit (35)
Nuo "kuvauksissa" olleet farkut. Kuulemma hän kaatui ensin tallilla kuraan, jonka jälkeen TÄNÄÄN vielä kaatui öljyä housuille, joten farkut ovat nyt tuossa kunnossa( vaikka siis tiedän että farkut menivät likaisiksi jo aikoja sitten) Yhä normaalia??
ap
Sanot, että tästälähtien saa pestä kaikki sotkuiset kuteensa ihan itse. On sen verran iso jo.
Eiköhän rypeminen sitten vähene, kun et pese sen vaatteita.
Että me sanotaan, että joku syöttää sille huumeita ja se kaatuileekin pitkin permantoa siksi?
Tai että sillä on epilepsia, vie se lääkäriin?
Sun pitäisi ehkä jutella lapsesi kanssa, eikä kysellä täältä, jos luulet että kyse on jostakin muusta kun siitä, että se vaan duunaa niitten
mönkijöitten kanssa. Eiköstä vaan, huhheijaa.
Mitä outoa tossa on? Nuorena sitä on kaikenlaisia päähänpistoja. Jos kyseessä olisi poika niin ihmettelisitkö sitten? Miten te ihmiset ootte noin sukupuolirajoittuneita???? Kaikki tytöt vaan ei oo kukkasista ja kanelista eikä pojat etanoista ja sammakoista. Eikä se tee homoa eikä lesboa. Useimmat ollaan jotain tuosta väliltä. Ja ihan normaaleja silti.
T: Äiti jonka 1,5 vee poika leikkii nukella, IIK!!
Hehee en usko että minua vaivaa yhtään mikää :D Keskustelen tyttäreni kanssa aivan normaalisti, joten "mitä kuuluu" kysymyksiä esitän kyllä usesasti. En tosiaan tiennyt että mudassa myöriminen on normaalia ;)
PS. Olen odottanut mielenkiinnolla milloin kuvaussessio vaattteet tulevat pesuun, nyt ei nimittäin ole pitkään aikaan tullut "outoja" pyykkejä ;)
No, sitten täytyy sanoa, että on hän sittenkin outo, vaikka niistä kuvista en vielä näin päätellytkään.
Hei, mulle tuli mieleen tällainen selitys. Tyttäresi rentoutuu "aikuisuudesta" tuolla tavalla. Hän on vastuuntuntoinen, järkevä ja kypsä kouluasioissa, mutta ehkä jossain on vielä se rippeet lapsesta jäljellä, se osa häntä, joka ei ole vielä ihan valmis aikuisen "järkevään maailmaan" ja tälla tavalla riehumalla hän tyydyttää sitä osaa itsestään, sitä, joka hauaa vielä olla hetken lapsi. Omalla tyttärelläni tämä tulee esiin salaisella legoilla leikkimisellä, siis salaisella, koska hän itse häpeää näitä puuskiaan. Muuten hänkin on tosi järkevä ja kypsä... mutta se pieni osa pitää vielä kiinni lapsuudesta. Minusta meidän äitien tehtävä on antaa heidän kehittyä rauhassa. Kyllä tuo sottapyttynä riehuminen ohi menee. Pääasia ettet nolaa häntä ihmettelyllä ja päivittelyllä tms.
Emme pese itse omia pyykkejä vaan kaikki perheenjäsenet vievät pyykit koneeseen ja vuorollaan niitä sitten pestään.
"Tuli mieleen oma tyttäreni" kiitos tuo oli hyvä näkökulma asiaan.
jos hän pitäisi joitain huonompia farkkuja ja paitoja silloin kun on vaara likaantua. Itselläni on maalausfarkut ja paita, joissa on öljyä yms.
Eikö tyttö ikinä pese muka omia pyykkejään? No, sitten täytyy sanoa, että on hän sittenkin outo, vaikka niistä kuvista en vielä näin päätellytkään.
pessyt pyykkiäni tuon ikäisenä. nyt 32-vuotias ja silti osaan nykyään pyykkini pestä ;)
Ja ap, ole onnellinen, että tyttös ei o turhan nirppis, vaan uskaltaa liata! Moni ei meinaa uskalla sitä tehdä.
Mutta, normaaliudesta en tiiä/osaa sanoa, nuorilla on outoja harrastuksia.
Joo toki ihan normaalia...NOT siksi kaipaisin ihmisten mielipiteitä, yli 150 on lukenut viestin ja yksi vastannut??
Sulle ei sitten mikään kelpaa?
Ai että on normaalia? ja jotkut ei uskalla liata? huhhuh mitä porukkaa, sairaita
Ai että on normaalia? ja jotkut ei uskalla liata? huhhuh mitä porukkaa, sairaita
Tulen hulluksi tämän asian kanssa, yhä vain keskusteluista huolimatta jatkuu. Tosin, nyt oli jotain täysin uutta, nimittäin tussilla kirjoitettua tekstiä farkuissa, jotka tosin olivat jo ennestään "röntät"...
Ja, miten ei osaa pitää "itseään siistinä"?
Kulkeeko se muka jatkuvasti mutaisena ja maalisena ihmisten ilmoilla?
Jos ei, niin annapa sen harrastaa mitä tykkää.
Saisitko vastaavanlaiset hepulit, jos kyseessä olisi poika? Tuskin. Eli, sä et hermostukaan mistään epäsiisteydestä, vaan siitä, että kuvittelet että lapsesi olisi
"epänormaali" = lesbo :D Kuule, toi ei ole mikään osoitus lesboudesta.
Se vasta on, jos tyttäresi rakastuu naiseen.