Voi luoja.ostin tänään yli 80€:n meikkipuuterin. Kertokaa nyt joku että se satsaus edes kannatti.
Sisleyn phyto kyseessä. Uus tuttavuus, kun Guerlain oli kaupasta tilapäisesti loppu. Ihan kyllä järjetön hinta. Blaah.
Kommentit (41)
mulla on tana vuonna mennyt alle 40 euroa kosmetiikkaan ja tuskin enaa ostan yhtaan mitaan koko loppuvuonna, eli suoraan sanoen olen kateelinen sulle.
Ok, mulla ei ole varaakaan, mutta olen tottunut mun koyhyyteen etten varmaan edes osais laittaakaan enempaa rahaa vaikka olis varaa. Edelleen, nauti alaka mieti summaa enaa !
kateellinen olen, että sisleyn tuotteen olet ostanut. Ne on aivan mahtavia!! itselläni ei vaan yksinkertaisesti ole varaa.. jos olisi, niin kaapista ei löytyisi mitää muuta, kun sisleytä :) t. entinen kosmetiikka myyjä - tuotteet siis kokeillut
Mä laitoin eilen koiranruokaan (12kg) ja kissanruokaan (2kg) vähän päälle 80e.
Ikuna päivänä en laittais tollasta summaa "lahonsuoja-aineisiin", itse asiassa en käytä meikkiä ollenkaan. Valmistan itse saippuani ja kosteusvoiteena ja dödönä käytän kookosöljyä. Siinä on mun kosmetiikkani. Hammastahna taitaa olla ainoa, minkä ostan kaupasta.
Joku varmaan pitää mua hulluna.
jos käyttäisin meikkipuuteria. Mulle ei vaan ole ikinä auennut se, mikä meikkivoiteiden ja meikkipuuterien jokapäiväisen käytön pointti on ainakaan normaali-ihoisilla ihmisillä.
Meikkaan kyllä muuten, mutta ehkä mä olen sitten vaan juntti kun en tajua miksi hyväihoisen ihmisen pitäisi tukkia huokosensa joka aamu.
Ensinnäkin, olen kokeillut KAIKKI mahdolliset päivittäistavarakaupan vähän paremmat tuotteet (Lumene, Maxfactor, Loreal ym. yms.), ja mikään ei jätä yhtä luonnollista ja virheetöntä jälkeä kuin käyttämäni tuotteet. Eli kyllä lumenet minule kelpaisi, jos olisi yhtä hyvää.
Käytän Diorin meikkivoidetta ja puuteria, ja niiden jälki kasvoillani näyttää niin luonnollselta, kuin ihoni oli täysin virheetön ja täydellinen, kuulas ja kaunis, mutta aivan kuin siinä ei olisi meikkiä lainkaan.
Kun taas ne lumenet kyllä näkyy, että meikkiä on :(
Ja toiseksi, tulee pidemmän päälle edullisemmaksi, sillä näitä laadukkaita tuotteita kuluu huomattavasti vähemmän kuin noita "halpiksia" (joita ehdin ennen vuosia käyttää), eli pidemmällä aikavälillä tulee paljon edullisemmaksi. :)
Kokeilkaas vaikka joskus:
http://www.naamiohuvit.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=…
Uskokaa tai älkää olen jo 10v ajan käyttänyt Grimasin puuteria. Hintaa en nyt tarkkaan muista, koska puuterikiekot on niin isoja, ettei niitä tarvitse kovin usein ostella. Olisko nyt korkeintaan 5€ luokkaa.
Grimasin meikkivoidetta en ole testannut, mutta myyjä on sitä kyllä ahkerasti suositellut.
Itse käytän meikkivoiteena Joe Blascoa ja olen siihen täydellisen tyytyväinen.
Kokeilkaas vaikka joskus:
<a href="http://www.naamiohuvit.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=…" alt="http://www.naamiohuvit.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=…">http://www.naamiohuvit.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=…;Uskokaa tai älkää olen jo 10v ajan käyttänyt Grimasin puuteria. Hintaa en nyt tarkkaan muista, koska puuterikiekot on niin isoja, ettei niitä tarvitse kovin usein ostella. Olisko nyt korkeintaan 5€ luokkaa.
Grimasin meikkivoidetta en ole testannut, mutta myyjä on sitä kyllä ahkerasti suositellut.
Itse käytän meikkivoiteena Joe Blascoa ja olen siihen täydellisen tyytyväinen.
ennen kuin olin kuullutkaan mineraalimeikistä. Grimasin puuteria mulla on kaapissa siinä isossa purkissa eliniäkseni ja se purkki tulee myös periytymään seuraaville sukupolville. Mutta sitten siirryin mineraalimeikkiin, joka on kuin osa ihoani. En enää palaa "talkkinaamaksi".
ei todellakaan kannattanut, maksoit merkistä aika paljon ylimääräistä. Ei niissä tuotteissa ole käytännössä juuri mitään euroa, kun on ohitettu markettien halpamerkit.
Mun mielesontä toi SIsley on parempi kuin Lancome tai Biotherm, joita olen aiemmin käyttänyt. On kallis enkä ole varma raatsinko ostaa toista, mutta se on kyllä hyvä ainakin minun iholla.
Mulla on aika pahasti ongelmainen iho. Hyvähän se on vauvanpyllyposkisilla sanoa että en ikinä käyttäisi mitään noin kallista!
Varmasti käyttäisitte jos teillä olisi minun ihoni!
mikään meikki ei saa ihoa näyttämään yhtä hyvältä kuin jos se on hyvin hoidettu ja puunattu, luonnollisessa tilassa. liika meikki saa kasvot näyttämään vahanaamiolta.
mutta aina se hyvin hoitaminen ja puunaaminen ei auta. Itse puhdistan kasvoni ja rasvaan 2x päivässä, olen haksahtanut jopa kristallisuolaan, höyrytykseen, kylmällä vedellä pesemiseen yms. Hormoneista johtuville näppylöille, ihon liikarasvoittumiselle tai isoille ihohuokosilleni (venäläinen kosmetologini antaa välillä sähkökuurin, se auttaa ehkä kuukaudeksi vähän) en vain voi minkään.
mitä sitten vaik onki vähä näppyjä?
Järkyttävä hinta.
Olen tuhonnut kohtalaisesti rahaa kalliisiin Diorin meikkivoiteisiin (yli 60 euroa pullo), samoin kuin Lancomen ripsiväreihin (yli 30 euroa tuubi) ja tajunnut miten järjetöntä on.
Nyt käytössä luonnonkosmetiikkaihonhoitotuotteet, joilla ihoni on kuin vauvan peppu. Ja meikeistä todellakin Lumenelta löytyy hyvä meikkivoide (hintaa alle 20 euroa)ja ripsivärikin alle kympillä.
Ei siis ole paluuta kalliisiin, vaikka rahaa niihin kyllä olisi. Eli ap'lle, ihan järjetön ostos. Tuote voi olla hyvä mutta...
On tosin reseptilääke acneen, mutta sitä mm. ihotautilääkärit käyttävät itse pitääkseen nahkansa kunnossa. Ainut rasva, jolla on tieteellisesti todettua tehoa ryppyjen estossa ja ihovaurioiden korjaamisessa. Kuivattaa ihoa, mistä syystä kannattaa käyttää kohtuullisen rasvaisen perusvoiteen kanssa. Alkuun nostaa kaikki finnit pintaan (ei kannata lopettaa käyttöä ekan viikon kukintaan), mutta sen jälkeen iho pysyy loistavassa kunnossa.
Raskauden aikana ehdottoman kielletty (sisältää A-vitamiinin esiastetta, joka aiheuttaa sikiövaurioita). Lisäksi herkistää auringonvalolle, eli auringonotto kielletty tämän rasvan kanssa (eihän sitä muutenkaan kannata ottaa, kun se lisää ryppyjä ja aiheuttaa syöpää), mutta muuten olen kesäisinkin käyttänyt ongelmitta.
Hinta alle 20€ tuubi, joka kestää puolesta vuodesta vuoteen. Ei tarvitse investoida puutereihin ;-)
jos haluaa hyvälaatuisen meikkipuuterin. Eroja on kyllä kalliimmissa ja halvemmissa tuotteissa. Mutta sitähän ei huomaa, jos on tottunut vain lumeneen.
Juuri meikkivoiteessa/meikkipuuterissa ero laadukkaan ja ei-niin-laadukkaan välillä on kuin yöllä ja päivällä. En meikkaa usein, joten mulla yksi purkki kestää vaikka kuinka kauan, mutta silloin kun meikkaan, haluan, että tuote on todella hyvää eikä vaan sinne päin. Ihan noin kallista tuotetta en ole tainnut ostaa, mutta voisin harkita.
en meikkipuuteria ole käyttänyt, mutta ihan Sisleyn meikkivoidetta ja ei ole sen voittanutta. Maksaahan se sen melkein 100e purkki, mutta kyllä se on sen arvoista. Mun ihossa on se "vika", että on tosi kirjava, ja lisäksi kaikki meikkivoiteet/-puuterit kiiltää jo 10 minuutin päästä kun olen laittanut meikin (vaikka ei ole edes rasvainen iho). Meikki ei vaan pysy vaikka tekisin mitä (joo kaikki pohjustukset on laitettu sinne meikin alle, mutta ei vaan pysy, käyn kuukauden välein kosmetologilla eli ihotyyppini tiedän 100% varmasti ja ihoa hoidan). Mutta tuo Sisley pysyy ja on tosi peittäväkin vielä, ja luonnollinen. Olisin valmis maksamaan enemmänkin meikkivoiteesta, kunhan meikkivoide vaan toimii! Helppohan se on sellaisten ihmetellä, joilla iho on sellainen, että käy meikkivoide kuin meikkivoide eikä ole juuri mitään peitettävää.
Mielestäni jokainen laittaa rahaa meikkeihin juuri niin paljon kun haluaa. Ei siihen mielestäni tarvitse hakea hyväksyntää netistä.
ihan ok osto
t.meikkipuuterin ystävä
eihan toi ole summa eika mikaan. Jos olisit laittanut 2000 euroa johonkin ja joutuisit keraamaan pulloja jotta saat puurohiutaleita olis homma toinen.
Nauti uudesta puuterista. Valilla oikeesti saa itseensa sijoittaa.