Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi luoja.ostin tänään yli 80€:n meikkipuuterin. Kertokaa nyt joku että se satsaus edes kannatti.

Vierailija
18.08.2011 |

Sisleyn phyto kyseessä. Uus tuttavuus, kun Guerlain oli kaupasta tilapäisesti loppu. Ihan kyllä järjetön hinta. Blaah.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, itselläni on vain sisleyn kosmetiikkaa... Säästän siinä etten juo enkä polta, mieluummin tuhlaan hyviin voiteisiin. Kallein voide mulla on 350€ ;) 

Vierailija
2/41 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta kokemuksesta voin sanoa että kalliit meikit ei ole sen parempia kuin edulliset. Pitää vaan itse löytää ne halpishelmet kokeilemalla ja kokeilemalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittääkseni ruusufinnin jälkiä Lasertilkasta. Maksoi siveltimineen 47 e. ja mä pidin sitä kovin kalliina.

Vierailija
4/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattiko?

En ikimaailmassa ostaisi itselleni mitään noin kallista.

Järki käteen naiset ja poikotoimaan kallita meikkejä.

Vierailija
5/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko väärti. En jaksa enää alkaa tunkea sitä vähän hikisennihkeälle iholle. Mä oon niin helppo uhri kosmetiikkamyyjille.. No, toivottavasti oli sitä mitä hainkin. -ap

Vierailija
6/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ruma, että tarvii noin kallista ja erikoista tököttiä peittämään naamansa.Eikö ihan kotimainen lumene olisi kelvannut? Sieltä löytyy laadukkaita tuotteita jokaiselle iholle ja iälle.

Vierailija
7/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto että joillaki on paljo ylimäärästä rahaa ku voi tollasia summia laittaa johonki noin järjettömään :O

ja ei, en ole kateellinen. ite mä en käytä puuteria ollenkaan. no ehkä juhlimaan lähtiessä eli noin kerran vuodessa :D

Vierailija
8/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän vain pitä talouden pyörät pyörimässä, mutta täytyy kyllä sanoa etten ollenkaan ymmärrä.

Mikä VOI olla ap:n ihossa niin pahasti vialla että noin kalliin puuterin tarvitsee?

Vierailija
9/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä VOI olla ap:n ihossa niin pahasti vialla että noin kalliin puuterin tarvitsee?

jos haluaa hyvälaatuisen meikkipuuterin. Eroja on kyllä kalliimmissa ja halvemmissa tuotteissa. Mutta sitähän ei huomaa, jos on tottunut vain lumeneen.

Vierailija
10/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi en voi oikein käyttää muuta kuin tota mineraalipuuteria. Tosin ihoni on pikkuhiljaa toipumassa ruusufinnistä, olin jo valmis menemään laserhoitoihin. Mutta kummasti iho paranee, toivottavasti paraneminen viel jatkuu. Mineraalipuuterilla olen saanut suht hyvin peitettyä punaiset jäljet. Olen atoopikko, ja suurin osan meikeistä ärsyttää ihoa.

Vierailija
11/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guerlainin aurinkopuuteria vai oisko maapuuteri en tiedä mikä sen oikee nimi edes on. Sokkarilla hinta yli viiskymppiä, joten ostan aina lentokentällä huomattavasti halvemmalla. Mulla toi kestää ainakin vuoden vaikka päivittäin käytän.

Mä en ikinä-koskaan-never-ever käytä esim. meikkivoidetta tai tavallista puuteria. Mun meikki on aina toi aurinkopuutreri ja laaturipsari, oikeen jos "meikkaan" niin käyträn Lancomen nestemäistä rajausta.

Tuo suojaa ihon kun työni on iholle raskas, ulkona sisällä tuulettimia kosteutta kuumaa kylmää pakkasta viimaa likaa jne. Ja lähtee kuitenkin ilman meikinpoistoaineita, joita en myöskään käytä.

Panostan mielelläni laatuun, kun olen laiska paklaamaan ja halua luonnollisen ja toimivan ehostuksen ja ennenkaikkkea suojan.

Mutta onhan toi ap:n juttu aika hintava...

Toivottavasti kannnatti.

Vierailija
12/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana käytin ns. marketin halpismeikkejä ja iho oli usein ärtynyt, sekä kirjavassa kunnossa. Kun elintaso nousi, siirryin ns. laatukosmetiikkaan ja ihonkin kunto parani. Ero on huima.

Vierailija
13/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin jos se on hyvin hoidettu ja puunattu, luonnollisessa tilassa. liika meikki saa kasvot näyttämään vahanaamiolta.

Vierailija
14/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää.

Vierailija
15/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa hyvälaatuisen meikkipuuterin. Eroja on kyllä kalliimmissa ja halvemmissa tuotteissa. Mutta sitähän ei huomaa, jos on tottunut vain lumeneen.

Lumene on yksi myydyimpiä sarjoja mm.japanissa jossa palvotaan vaaleaa ihoa jolle lumene on suunnattu.

Lumenen meikkipuuteri on yksi parhaimmista mitä olen käyttänyt.

Vierailija
16/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin jos se on hyvin hoidettu ja puunattu, luonnollisessa tilassa. liika meikki saa kasvot näyttämään vahanaamiolta.

Ei kai se meikin kalleus pakota sitä liikaa käyttämään. Ihan saman verran naamaani puuteria sudin oli se sitten kympin tai satasen putilo.

Vierailija
17/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää.

Guerlainin siis olevan alle kuudenkympin ja pitäny sitä ihan sikakalliina jo silloinkin.

Ehkä en sitten tiedä oikeaa hintaa kun en sitä koskaan raaski "maista" ostaakaan.

Joskus vaan huomannut juuri sokkarilla tms. tuon melkein kuuudenkympin hinnan. Liekö sitten ollut tarjouksessa. Huh huh.....

Vierailija
18/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitoin eilen 74e hajuveteen. t.huonotuloinen äiti!

Vierailija
19/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ihan paha olo ja hävettää sun puolesta!

En ikinä laittaisi noin paljon rahaa johonkin puuteriin! Huh huh.

Pyyhitkö sä pyllysikin seteleihin? Sulla taitaa olla aika paljon rahaa...

Vierailija
20/41 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa olis, mutta kukaan ei maksaisi noin paljon meikeistä eikä kenelläkään oikeastaan ole edes tarvetta meikkaukseen. Jos se on oikeasti hyvä, niin mitä väliä, vaikka maksoi muutaman kympin enemmän. En mäkään ole enää aikuisiällä mitään halppislumeneja juuri sen takia, koska eivät ole laadukkaita.