Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen eksä kärkkyy?

Vierailija
18.08.2011 |

kohta alkaa oikein V**UTTAA tämä mimmi.

Avomieheni on muusikko. Hänen entinen tyttöystävänsä tulee KAIKILLE avomieheni keikoille. Tulemme ihan hyvin toimeen ja tilanteessa ei sinänsä ole mitään dramaattista, mutta pikku hiljaa minua on alkanut risoa tuo, etten koskaan voi mennä katsomaan omaa miestäni ihan rauhassa ilman että pitää koko ilta sievistellä ja yrittää keksiä jotain ystävällistä small talkia tämän mimmin kanssa. Vaihtoehto tietysti olisi, etten puhu hänelle ollenkaan, mutta se olisi sosiaalisesti vähän hankalaa sitten keikanjälkeisillä, enkä todellakaan halua, että kukaan tulkitsisi sitä mustasukkaisuudeksi.

Hän tietysti tuntee muut kokoonpanon jäsenet ja varmasti tulee heitäkin katsomaan, mutta ihan oikeasti jos asia olisi toisin päin niin itse kyllä jättäisin tulematta ainakin *joskus*, ihan vaan jo sen takia ettei näyttäisi siltä että roikun eksäni keikoilla bändärinä. Kerran tämä leidi tuli jopa 25Okm päähän katsomaan miestäni sellaisen kokoonpanon kanssa josta hän ei tunne ketään muuta.

Minulla on sellainen tunne, että tämä mimmi haikailee mieheni perään. Ei hän varmastikaan mitään yrittäisi (on kuitenkin ihan hyvä ihminen) ja miestäni ei voisi vähempää kiinnostaa koko mimmi. Itse en siis tunne oloani mitenkään uhatuksi. Mutta pakkoko sen on roikkua menneessä ja tulla näyttäytymään mieheni seurueeseen? Tulos on siis se, että mulla on joka kerta epämukava olo ja myötähäpeä. Mielelläni nauttisin mieheni keikoista ihan ilman tällaista ylimääräistä stressiä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän voi käskeä naista lopettamaan seuraamista? Vai onko hän siitä mielissään? Eihän sun ainakaan tarvitse olla sen naisen kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
2/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit jo itsekin mainita mistä on kyse. Miehes exä ei halua päästää irti menneestä. Ootko miehelles puhunut? Eihän se tarkoita sitä että tää nainen haluaisi miehesi takaisin mutta on toi nyt aika noloa kuitenkin. Huh huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on itsekin jokseenkin vaivautunut asiasta. Ongelma on siis se, että kun tämä mimmi kuitenkin tuntee ne muutkin, niin se, että me alettaisi kieltää sitä "tapaamasta omia kavereitaan" on kyllä jokseenkin mahdoton ajatus. Meitä ei kiinnosta olla mimmin kanssa riidoissa joten ollaan sille ystävällisiä niin kuin kenelle hyvänsä tutulle. Se olisi siis todella outoa jos minä olisin niin kuin häntä ei olisi ollenkaan olemassa ja sitten oltaisiin jo kaikki samassa pöydässä drinksuilla.

Olen vähän ajatellut että ehkä sanon tälle mimmille jotain huomenna. Näin nimittäin juuri facebookissa että hän on ilmoittautunut tulevaksi huomiselle keikalle. Jos olisin vain rehellinen ja kysyisin että oletko ajatellut, että se on minulle (meille?) vähän oudon tuntuista että tulet joka ikiselle keikalle. Vai onko tuo ihan karmea idea?

Vierailija
4/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat hänen loukkaantuvan

Vierailija
5/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä miten tuon naisen kaikilla keikoilla käyminen on sulta pois. Jos luotat mieheesi ja tiedät, ettei hän haikaile menneeseen, niin mitä sitten?

Vierailija
6/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenhän se vasta tunkeekin keikoille,jos kiellät!

Vierailija
7/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi keikoilla on muitakin joten kyllä mä tulkitsisin hänen osalta et sä olet mustasukkainen.Istuuhan teidän pöydissä tosiaan muitakin,esim.bändin jäsenten ystäviä,sukulaisia yms.joten miksi et voi ajatella häntä vain fanina?

Ei kaikki haikaile mennyttä.Mulla on 2 muusikko exää ja olen käynyt molempien keikoilla koska edelleen tykkään musasta ja koska KAIKKI meidän kaveritkin käy.

Vierailija
8/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en etsi mitään kissatappelua, eli kai sitten vain hymisen sille taas yhden illan. Jättäisin muuten menemättä, mutta minun on tarkoitus ottaa valokuvat huomisesta. Huokaus.

Vierailija
9/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en etsi mitään kissatappelua, eli kai sitten vain hymisen sille taas yhden illan. Jättäisin muuten menemättä, mutta minun on tarkoitus ottaa valokuvat huomisesta. Huokaus.

Vierailija
10/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiketi keikoilla on muitakin joten kyllä mä tulkitsisin hänen osalta et sä olet mustasukkainen.Istuuhan teidän pöydissä tosiaan muitakin,esim.bändin jäsenten ystäviä,sukulaisia yms.joten miksi et voi ajatella häntä vain fanina?

Ei kaikki haikaile mennyttä.Mulla on 2 muusikko exää ja olen käynyt molempien keikoilla koska edelleen tykkään musasta ja koska KAIKKI meidän kaveritkin käy.

...Mutta siis et kai sinäkään käy IHAN KAIKILLA JOKA IKISELLÄ keikalla ja esityksessä missä sinun eksäsi ovat? Minä en siis ole KOSKAAN saanut nähdä ainoaakaan esitystä ilman, että tämä mimmi on paikalla KOKO illan. Siis myös ulkopaikkakunnilla ja sellaisten kokoonpanojen kanssa joita hän ei tunne. Ulkomaille asti hän ei sentään lähtenyt.

En missään vaiheessa olekaan sanonut ettei hänen pitäisi käydä ollenkaan noissa. Ihmettelen vain kun haluaisin joskus jakaa joitain hetkiä mieheni ja kollegojensa kanssa ilman tätä eksää. Kyllä se minusta on vähän outoa kun ravintolapöydässä on kuusi muusikkoa, heidän puolisonsa ja YHDEN EKSÄ. Jos tuo on mustasukkaisuutta niin olkoon sitten...

Vierailija
11/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä miten tuon naisen kaikilla keikoilla käyminen on sulta pois. Jos luotat mieheesi ja tiedät, ettei hän haikaile menneeseen, niin mitä sitten?

Ei se ole mitenkään minulta "pois". Minua ei vain yksinkertaisesti kiinnosta joutua keskustelemaan hänen kanssaan joka kerta kun haluan nähdä mieheni soittamassa. Hänen seuransa ei kiinnosta minua ja minusta on ahdistavaa joutua aina siihen tilanteeseen, etten sosiaalisista syistä voi kääntää hänelle selkääni mutta ei nappaa vääntää väkipakolla.

Vierailija
12/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan ulkomailla, bändi ei varmastikaan ole tullut teitä vastaan :-) Eikä ole rokkibändi.

Vierailija
13/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän ole jo kuullut ja nähnyt tarpeeksi kyseistä bändiä, että harvemminkin riittäisi? Tunnetteko muka jonkun muun, joka käy kaikilla jonkin yhtyeen keikoilla? Vaikuttaa stalkkerilta.

Jos naisella on toiveita yhteenpaluusta, ruokkii hänen intoaan sinun kaverillisuutesi sekä exää että miestäsi kohtaan. Anna hänen ja kaikkien nähdä, että sinä olet miehesi nainen. Jäättekö te muuten aina hengailemaan keikkapaikalle? Mitäs jos miehesi ja sinä lähtisitte muutaman kerran suoraan takahuoneesta kotiin, jolloin ex ei tapaisi miestäsi? Auttaisikohan asiaa?

Vierailija
14/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka keikalla mukana. Kuulostaa vähän oudolta jos ihmisellä ei ole muuta tekemistä.

Anna ajan kulua. Älä välitä. Luulen, että tilanne helpottuu ajan kanssa. Ja sun mieshän on sun kanssa, ei tämän entisen heilan.

Mutta oudolta tuntuu, että on JOKA keikalla mukana. Jos ei siis ole bändin roudari tms.

Vierailija
15/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän ole jo kuullut ja nähnyt tarpeeksi kyseistä bändiä, että harvemminkin riittäisi? Tunnetteko muka jonkun muun, joka käy kaikilla jonkin yhtyeen keikoilla? Vaikuttaa stalkkerilta.

Jos naisella on toiveita yhteenpaluusta, ruokkii hänen intoaan sinun kaverillisuutesi sekä exää että miestäsi kohtaan. Anna hänen ja kaikkien nähdä, että sinä olet miehesi nainen. Jäättekö te muuten aina hengailemaan keikkapaikalle? Mitäs jos miehesi ja sinä lähtisitte muutaman kerran suoraan takahuoneesta kotiin, jolloin ex ei tapaisi miestäsi? Auttaisikohan asiaa?

No minä jo ihmettelinkin että olenko minä kaikkien mielestä todella se outo tässä. Edes minâ en ole käynyt kaikilla mieheni keikoilla mutta eksänsä on.

Ollaan kyllä pari kertaa lähdetty sitten muiden kavereiden kanssa jonnekin pois ettei tarvitse istua epämukavassa ilmapiirissä.

Kyse ei siis ole siitä että minä jotenkin vihaisin häntä. Minua ei vain YHTÄÄN kiinnosta tämä ihminen ja minusta on todella piinallista joutua viettämään iltaa hänen kanssaan. Enkä edes usko, että hän haaveilee yhteenpaluusta, mutta vaikka haaveilisikin niin en todellakaan halua antaa hänelle sellaista kuvaa, että olisin jotenkin uhattu.

Olemme mieheni kanssa sopineet, että molempien eksien kanssa ollaan kohteliaita ja ystävällisiä ja ehkä joku päivä jopa ystäviä. Omani kanssa on onnistunut hyvin koska hän ei ole tunkenut itseään jokaiseen yhteiseen tilaisuuteen, vaan on antanut meille rauhan luoda perustaa pariskunnallemme. Miehen eksän tunkeminen joka tilaisuuteen vain pienentää sitä mahdollisuutta että voisin joskus sietää häntä.

Selittäisikö tilannetta paremmin jos kertoisin että olemme olleet yhdessä hädintuskin vuoden? Minusta aikuisen ihmisen pitäisi antaa vähän tilaa eksälleen uuden suhteen alkaessa, vaikka oltaisiinkin kavereita (mitä he eivät erityisemmin ole). Osoittaa mielestäni huonoa tilannetajua ja huonoja käytöstapoja olla niin paljon läsnä, että se häiritsee minun tutustumistani miehen kollegoihin jne.

Vierailija
16/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistä kai kovin moni menisi exän keikoille - mun pitäisi antaa ajan kulua, että voisin sellaista edes harkita (jos ex olis ollut muusikko). Eikä varsinkaan sitten, jos exällä olisi uusi suhde. Johan siinä tulisi sellainen maine, että on jotenkine epätoivoinen tsm.

Tällä tytöllä ei taida sitten olla muita kavereita, muita harrastuksia. Ja hän taitaa olla hyvissä väleissä muiden soittajien kanssa. Outo kuvio, mutta yritä kestää.

Kaikilla ei ole hienotunteisuutta eikä tilannetajua. Ja eivät he sitä edes tajua jos heille asiasta sanoo. Sulle vaan suotta tulee hankalan ihmisen maine. Etäännytä vähän itseäsi tästä exästä ja seurustele muiden kanssa. Moikkaat, mutta jätät juttelut sitten siihen.

Vierailija
17/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistä kai kovin moni menisi exän keikoille - mun pitäisi antaa ajan kulua, että voisin sellaista edes harkita (jos ex olis ollut muusikko). Eikä varsinkaan sitten, jos exällä olisi uusi suhde. Johan siinä tulisi sellainen maine, että on jotenkine epätoivoinen tsm.

Tällä tytöllä ei taida sitten olla muita kavereita, muita harrastuksia. Ja hän taitaa olla hyvissä väleissä muiden soittajien kanssa. Outo kuvio, mutta yritä kestää.

Kaikilla ei ole hienotunteisuutta eikä tilannetajua. Ja eivät he sitä edes tajua jos heille asiasta sanoo. Sulle vaan suotta tulee hankalan ihmisen maine. Etäännytä vähän itseäsi tästä exästä ja seurustele muiden kanssa. Moikkaat, mutta jätät juttelut sitten siihen.

KIITOS rohkaisusta!

Olet oikeassa, luulisin että parasta olisi vain yrittää olla "joutumatta" keskusteluun tuon mimmin kanssa olematta kuitenkaan epäystävällinen. Minun pitäisi oppia, että voin ihan hyvin sanoa "sori, tuolla on yksi kaveri" ja häipyä vaikka toinen tuleekin juttelemaan.

Yksinkertainen ratkaisu, mutta omassa tilanteessa on vaikea nähdä metsää puilta :-)

Vierailija
18/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi bändi kenties Jyväskylästä? Satun nimittäin tietämään sieltä erään naisen joka käy exänsä joka keikalla.

Sitä on monet ihmetellyt..siis kun tunkee JOKA keikalle. Tunnen tämän naisen ja on oikeasti edelleen exänsä perään haikaileva, vaikka ei sitä ulospäin kaikille näytäkkään :/ Outo tapaus kaikin puolin!

Vierailija
19/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitenkään minulta "pois". Minua ei vain yksinkertaisesti kiinnosta joutua keskustelemaan hänen kanssaan joka kerta kun haluan nähdä mieheni soittamassa. Hänen seuransa ei kiinnosta minua ja minusta on ahdistavaa joutua aina siihen tilanteeseen, etten sosiaalisista syistä voi kääntää hänelle selkääni mutta ei nappaa vääntää väkipakolla.

no sitten et kommunikoi hänen kanssaan ja sillä selvä. morjestat, ja sen jälkeen ei mitään. mun mielestä teet tässä nyt vähän väkisin ongelmaa, ja tulee sellainen mielikuva, että olet mustasukkainen vaikka muuta väitätkin. minä esimerkiksi käyn exäni dj-keikoilla ihan vain siksi, että siellä on kaikki kaverit. exä ei vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
20/28 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitten et kommunikoi hänen kanssaan ja sillä selvä. morjestat, ja sen jälkeen ei mitään. mun mielestä teet tässä nyt vähän väkisin ongelmaa, ja tulee sellainen mielikuva, että olet mustasukkainen vaikka muuta väitätkin. minä esimerkiksi käyn exäni dj-keikoilla ihan vain siksi, että siellä on kaikki kaverit. exä ei vois vähempää kiinnostaa.

1. Asun maassa jossa poskisuudelmat on pakollinen riitti myös puolituttujen kanssa. Kaukaa moikkaaminen on sama kuin sylkisi päälle.

2. Tämä mimmi tosiaan liittyy seurueeseemme joka kerta. Väkivalloinko minun hänet pitäisi poistaa? Kyllä se minulle on ongelma enkä näe miten olen sen itse väkisin luonut? En myöskään pidä aikuismaisena käytöksenä sellaista että puhuisin pöydässämme kaikille muille paitsi hänelle. Hän myös mystiseseti istuu aina juuri minun ja mieheni viereen, ei koskaan toiseen päähän pöytää. Yritän kuitenkin huomenna pysyä hänestä kaukana.

3. Hän ei tule kavereiden kanssa. Jos tulisikin tanssimaan ja nauttimaan omien kavereidensa kanssa niin tuskin edes huomaisin koko asiaa. Hän tulee yksin tai parhaan kaverinsa kanssa ja työntyy seuraan koko illaksi. Minusta se ei vain ole kauhean mukavaa, on se nyt kumma ettet sinä pysty tällaista yksinkertaista asiaa ymmärtämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän