Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin ahdistaa ja surettaa..

Vierailija
18.08.2011 |

Eksä on tehnyt minusta useita lastensuojeluilmoituksia, joita nyt on alettu täällä uudessa kotikaupungissani käsitellä. Entisessä kotikaupungissani käsiteltiin jo kaikki ilmoitukset joita äijä teki, (tulos oli, ettei lastensuojeluun ole tarvetta) mutta jostain syystä tieto ei ollut kulkenut, ja nyt lastensuojeluntarpeen käsittely meneillään uudestaan. Väsyttää ja masentaa tämä homma. Tiedän etten ole tehnyt mitään väärin, mutta silti minusta tuntuu ettei minua uskota. Tuntuu niin väärältä että minua saa syyllistää ja keksiä minusta mitä vain valheita, että näyttäisin kaikkien silmissä huonolta äidiltä.

Nyt olen hommaamassa eksälle lähetsymiskieltoa, ja pelkään senkin menevän päin mäntyä, kun tyyppi on niin "hyvä" puhumaan paskaa minusta.

Minulla on kolme lasta, joista nuorimmainen vain muutaman viikon ikäinen. Alkaa pikkuhiljaa mietityttäää tämän kaiken jaksaminen.

Onneksi minulla on edes ihana mies, joka tukee minua parhaansa mukaaan. Mutta vaikka hän tekisi mitä, tunnen silti olevani yksin tämä asian kanssa.

Jos jollakulla on jotain piristävää sanottavaa, tai samankaltaisia kokemuksia, niin olisin kiitollinen lohduttavista sanoista..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan tuon on loppua pian jos syytä huoleen ei ole.

Vierailija
2/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sinusta yritetään kovasti löytää vikaa,sossut eivät silti mitään löydä. Sehän tarkoittaa vain sitä että olet hyvä äiti! Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tulevat ilmoitukset on käsiteltävä, oli niissä perää tai ei. Virkaan, kun on valittu on virka myös hoidettava.

Nyt sinulla on faktaa siitä, että olet virheetön!

Vierailija
4/4 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eksä on tehnyt näitä ilmoituksia siksi, että arvelee saavansa tämän nuorimmaisen lapsen, jonka biologinen isä hän on, yksinhuoltajuuden kun oikein tarpeeksi mustamaalaa minua.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi