***HEINÄSIRKAT TORSTAINA***
Aloitanpa meille tämän päivän pinon.
Pikaisesti vain jotain, työt kasaantuu hullun lailla :(
Itsellä ei ole mitään uutta kerrottavaa, väsyttää koko ajan enemmän, eilen jouduin ottamaan päiväunet. Etova olo jatkuu vaan....
Mukavaa torstaita heinäsirkoille!!
nellariina rv5+0
Kommentit (25)
Niin hassulta kun se kuulostaakin, niin vessaan on pitänyt nousta jo ennen kuin olisi virallisesti pakko nousta. Ja tämä on tapahtunut joka toinen päivä, ei joka päivä. :)
Mulla pistelee välillä oikeaan hartiaan, joka huolettaa koska hoitojen avulla saatu tämä alulle. :( En kyllä usko itsekään, että kohdunulkoinen vois vielä tässä vaiheessa hartiapistoksena oireilla. Luin myös jostakin, että kohdun kasvut ja muut muutokset saattaa säteillä kipuna hartiaan. Toivottavasti on sitä.
Ei millään jaksaisi odottaa ekaan ultraan, vaikka mulla se on jo reilun viikon päästä. Heti katsotaan, että onko alkio oikeassa paikassa. No, vähentää sitten varmaan hieman tätä hermoilua, jos on. :)
Hyvää yötä kaikille.
MollyJii
Uutena mukaan minäkin ilmoittaudun. Laitoin tuonne esittelypinoon tietoni. Ja huomasin samalla, että siellä oli nimimerkilla Wilm@ sama l.a. ja sama synnäri, eli Keski-Suomen keskussairaala. Saa nähdä tavataanko siellä =).
Plussan testasin tosiaan sunnuntaina, päivälleen kuukautisten " alkamispäivänä" , eli kärsivällisyyttä odottaa ei ollut yhtään. Lievää ällötysoloa on ollut reilu viikon ajan ja hajuaisti tuntuu olevan erittäin herkkä. Voi yäk esim. tupakan hajua, jota päivittäin töissä kohtaan (=erityisäitiysvapaata haen heti kun vaan lääkärin todistuksen raskaudesta saan). Päänsärky on myös ollut jokapäiväistä. Tätä en muista aikaisemmista raskauksista. Sen sijaan se armoton väsymys, joka kyllä hyvin muistissa on, on tälläkertaa vielä pysynyt poissa. Ja toivottavasti pysyykin. Voimia tarvitaan tehotrion kanssa.
Meillä siis tosiaan ennestään on kolme pientä lasta (4v, 3v ja 1v9kk) ja vaikka luulimme, että lapsiluku on täynnä, niin vauvakuume vaan uudestaan puski päälle. Ensin miehelle ja sitten minulle. Ja lopulta päätettiin, että kyllä se nelonen meille on enemmän kuin tervetullut... jalkapallojoukkueestahan me alunperin puhuttiin ;-).
-Iitu- L.A. 10.7. ja isosisarukset -01, -02, -04
kyllä tämä odottavan aika on pitkä:o) vaikka pääsenkin jo tiistaina kurkkaamaan kohtuun että onko sielä mitään, pääsee samalla tästä huolesta mahaa nippailee välillä. Olen ruvennut aamulla heräämään kauheaan nälkään ja pissahätään..nälkä vaivaa vähän väliä ja ennen sitä nälän tunnetta vähemmän olen tuntenut..olen jo kertonut äidille ja siskolle ja parhaalle ystävälle mutta painottanut kyllä sitä ettei sitä tiedä onko sielä kohdussa muutakun raskauspussi tai voi olla kohdun ulkoinen..kaikki mahdollista mutta toivo on kuitenkin korkealla! nyt täytyy mennä jo unten maille:O)
tv.nässi ja pippuri 4+3
Eipäs ole mulla ollut kovin kummoinen olo tila koko viikolla, kun olen sairastanut kauhean voimakkaan anginan ja vieläkin hieman kurkku kipeä ja korvat tukossa...toivottavasti nyt menisi ohi.
Masu on jotenkin oudon tuntuinen??
Aivan kuin " jännittäisi" tai olisi maha " kuralle" menossa tms...en oikein osaa selittää.
2 aikaisemman raskauden aikana ei tällaista ollut, joten hieman ihmeissäni odottelen ja toivon, että raskaus etenee ihan normaalisti.
Onnea plussanneille!!!
mutsi04 & 5+jotain...
Uskaltauduin minäkin tänne puolelle tuolta vauvakuumelijoiden puolelta. Maanantaina testasin haalean viivan. Tänään piti ottaa testi uusiksi ja raskaudesta kertova viiva ilmestyi heti näkyviin ja selkeänä, ennenkun kontrolliviiva ees näkyi! Ihanaa kun se vauveli siellä nyt on.
Asustellaan mieheni ja esikoisen (poika 10/03) kanssa pääkaupunki seudulla. Ja tää raskaus lähti 3 luomukierrosta liikkeelle. Ihanaa kun ei tarvii olla töissä kauan, elokuussa vasta meni ja käyn siellä ns. kylässä! Tietysti eihän sitä tiedä, että mitä tässä tapahtuu, kun näin alussa vasta ollaan.
Minulla on ollut jo viime viikosta lähtien välillä alavatsassa nipistelyä ja kuvottavaa oloa. Usein pitää syödä jotain, että olo korjautuu. Väsymystä ei ole vielä ollut, pikemminkin päinvastoin. Tuntuu että en osaa nukkua ja valvon paljon öisin. No ompa aikaa haaveilla vauvasta!
Kiva tutusella teihin muihin heinäkuunmammoihin!
Kidelma rv 4+3