Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset eivät voi käyttää piilolinssejä edes häissään?

Vierailija
18.08.2011 |

Rillit eivät vaan sovi häälookkiin, etenkään kun ne näillä naisilla tuppaavat olemaan vielä mahdollisimman epätyylikkäät. Ne, jotka on ostettu silloin 12 vuotta sitten.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois edes hääkuvan ajaksi jos ei piilolinssejä voi käyttää.

Vierailija
2/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole varaa näköleikkaukseen...

Ei ole kokemusta mut tuli vaan mieleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en näytä itseltäni"

Vierailija
4/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne sopii persoonallisuuteen. Oli ne minkälaiset tahansa. Miksi pitäisi hääpäivänä olla muuta kuin oikeatsi on?

Vierailija
5/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 60-luvun vintagelasit ja mekko ja tukka ja kaikki olis mennyt ihan hukkaan ilman rillejä, jotka on mun ulkonäössä aina piste iin päällä :) Piilarimafian ihmiset vois ottaa vähän rennommin!

Vierailija
6/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät voivat olla niin herkät, etenkin allergia-aikana, ettei piilolinssejä voi pitää. Olisi ikävää olla koko ajan roskan tuntu silmässä, silmät punaisina ja itkeneen näköisinä omissa häissään.

Vierailija
7/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi hääpäivänä olla muuta kuin oikeatsi on?

Niin juuri. Jos kerta pitää laseja, miksei myös häissä?

Toinen outo juttu on häihin laihduttaminen. Tiedän monta morsianta, jotka kovalla työllä saivat itsensä upeaan hääkuntoon, mutta pian on taas kiloja tullut ne parikymmentä lisää. Minä en ainakaan masentumatta voisi katsoa sellaisia kuvia itsestäni jälkeenpäin!

Vierailija
8/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät sovi hääpuvun ja kampauksen kanssa. Eivät kaunista siinä kohtaa ketään.

Joillekin silmälasit ovat eduksi (etenkin varttuneemmille naisille) ja ns. trendikkäämmät lasit sopivat moniin tyyleihin, mutta ne lähemmäs kaksikymmentä vuotta sitten ostetut ovaalinmuotoiset RILLIT eivät kaunista ketään ja pilaavat koko häätyylin.

Siinä minun mielipiteeni.

Vierailija
9/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä syy, miksi oli myös häissä silmälasit, sori jos sinua häiritsi, olisin jättänyt sinut kutsumatta, jos olisin tämän tiennyt.

Vierailija
10/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi olen kuullut mitään yhtä typerää....Kait aikuset ihmiset tajuavat, että joku tarvii ne lasit eikä ehkä halua käyttää piilareita. Miksi pitäisikään? Samaten ihmetyttää ne morsiamet, jotka pyrkivät muokkaamaan itsensä mahdollisimman erin näköisiksi kuin mitä normaalisti ovat. Siis laihduttaa tappodieetillä ennen hätiä, otetaan pidennykset kaikkiin mahdollisiin paikkoihin, piipataan,jumpataan,nostetaan,venytetään,litistetään jne jne. Sitten hääpäivän jälkeen aletaan taas normaalielämä ja se on sitten +20 kg ainakin. Vuoden päästä ihaillaan kaihoten sitä hääkuvan morsianta.

Vierailija
11/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on joku ajatus jostain häälehden malli morsiamesta jolla on muutenkin kurvit kohdallaan ja naama täydellinen. Suurin osa meistä on ihan tyytyväisiä itseensä vikoinensa kaikkineen eikä niitä ole tarpeen hävetä juhlapäivänäkään.

Itse pidän aina silmälaseja mukavuussyistä. Piilarit tulevat kalliiksi(käytin joskus)ja tuntui aina kuin silmässä olisi roska+silmät kuivuivat. Toki jos muutenkin käyttäisin piilareita niin häissäkin varmaan pitäisin.

Laihduttamisesta että se kannattaa mielestäni joka tapauksessa mutta nälkäkuuri häitä varten ei. Nyt kun itse olen saanut kilot normaalipainon puolelle olen saanut kovasti hyvää palautetta ja voin hyvin. En ole kamalan ylipainoinen ollut mutta vähän pullea kuitenkin. Elämäntapamuutos, ei nälkäkuuri!

Vierailija
12/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne sopii persoonallisuuteen. Oli ne minkälaiset tahansa. Miksi pitäisi hääpäivänä olla muuta kuin oikeatsi on?

Meille kaikille ei "tyylikkyys" ja ulkonäkö ole kaikkein tärkeintä elämässä. Monelle olennainen osa identiteettiä on ulkonäössäkin joku epäolennainen: silmälasit, korvakorut, tietty kampaus tms.

Vierailija
13/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikka olen kokeillut vaikka minkälaisia piilarivaihtoehtoja, ihan optikollakin, niin ne eivät pysy mun silmissä.

Kyynelkanavat aukee samantien kun ne linssit laittaa silmiin. Pisin aika on ollut puoli tuntia että linssit on pysyneet paikoillaan.

Että joo, kaikille ne ei käy.

Vierailija
14/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulla on (onnettomuudessa) tullut arpi toiseen silmaan, ihan pieni eika nay paljaalle silmalle, mutta etenkin silman kuivuessa todella kivulias vuosienkin jalkeen, ja helposti arsyyntyva. Ja muutenkin silmat artyivat piilareista jo ennen tuota, eli olen punasilmainen ja kyynelehtiva jos pidan piilareita. Nako on kuitenkin sen verran huono etten voi ilman lasejakaan olla. Tosin lasit ostan noin joka 2. tai 3. vuosi, eli tuo ap:n oletus iankaikkisen vanhoista laseista ei kohdallani pida paikkaansa.

Vierailija
15/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät sovi hääpuvun ja kampauksen kanssa. Eivät kaunista siinä kohtaa ketään.

Minä en voi käyttää piilareita koska silmät kuivuvat ihan hirveästi ja päänsärky alkaa jo puolen tunnin käytön jälkeen. Kiva olla juhlissa ihan tuskissaan.

Silmälaseja minulla on viidet + kahdet aurinkolasit vahvuuksilla. Tällä palstalla on kuitenkin kerrottu että tuo on täysin turhaa, joten en nyt tiedä että miten minun tulisi elää :-D

Vierailija
16/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan päinvastoin. Siksi he eivät halua ryhtyä sohlaamaan sokeina tai piilareilla.

Vierailija
17/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai silmälasit sopii häihin jos ne kuuluu lookkiin muutenkin.

Vierailija
18/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes haluais piilareita. Miksi mun pitäis hääpäivänä näyttää joltain muulta kuin miltä näytän yleensäkin? Mä ainakin olin kaunis morsian, vaikka olikin silmälasit. Samoin olen tavannut monia, monia ihan tosi kauniita morsiamia, vaikka on ollut silmälasit päässä. Oot hiukan rajoittunut... :-D

Vierailija
19/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö huonokuuloisenkin jättää kuulolaite pois kun eihän se sovi hienon hääkampauksen kanssa tai jos on tekojalka niin sekin pitäisi jättää pois kun eihän siihen saa kaunista hääkenkääkään sukkanauhasta nyt puhumattakaan tyylikkäästi.

Ihmiset menevät naimisiiän ja pitävät häitä itseään varten! Ei siksi, että näyttäisivät hetken "tyylikkäiltä".

Vierailija
20/52 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes haluais piilareita. Miksi mun pitäis hääpäivänä näyttää joltain muulta kuin miltä näytän yleensäkin? Mä ainakin olin kaunis morsian, vaikka olikin silmälasit. Samoin olen tavannut monia, monia ihan tosi kauniita morsiamia, vaikka on ollut silmälasit päässä. Oot hiukan rajoittunut... :-D

ainakin kuvista päätellen.