Suosikki applikaationne iPhonelle?
Mitä käytät eniten? Entä oliko joku ihan turha hankinta? Onko puhelimessasi jotain lapsille?
Kommentit (4)
että minäkin käytän tuollaisia yleishyödyllisiä palveluja, ei ole edes FB-sovellusta saati mitään pelejä.
Netin ja sovellusten selaaminen kuluttaa akkua tosi nopeasti niin en laita mitään lapsille kun johan se akku menisi muutamassa tunnissa sitten.
joka mittaa juoksemasi matkan ja ajan sekä laskee vauhdit ym. ym. paljon käytän myös foodieta kauppalappujen laadintaan: siihen saa valita oman kauppansa lähikaupaksi ja ohjelma tarjoaa suoraan valikoimassa olevia tuotteita sekä tarjouksia, palvelussa on myös paljon reseptejä. Painonhallintaan käytän yksinkertaista target weight ohjelmaa, jonne syötän painoni joka päivä. Lapset pelaa angry birdiä ja olen ladannut myös yle lapset, josta voi katsella lastenohjelmia esim. automatkalla.
Itse kaipailisin suomenkielistä laihdutus/kalorilaskuria, nyt olen ladannut jonkun jenkkiversion, jossa ei tietenkään ole samanlaista valikoimaa suomalaisia elintarvikkeita. Tietääkö joku hyvää suomenkielistä vastaavaa sovellusta?
täydentää iphonen omaa kalenteria loistavasti, mm viikkonäkymät. Lisänä kaikkia kivoja juttuja.
Ja on synkassa iphonen oman kalenterin kanssa molempiin suuntiin. Tosin en enää edes käytä iphonen kalenteria kun tuo on niin paljon parempi.
lehdet, metro-, bussi- ja ratikkalinjat reaaliajassa, ravintolahaku. Nää eniten käytettyjä. Ei ole lasten juttuja.