Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mä vähän outo nainen, kun

Vierailija
18.08.2011 |

mulla ei koskaan mene ruokahalu, yöunet mistään asiasta, mulla ei oiekastaan mikään ällötä niin etten pystyisi jotain asiaa tekemään, mulla ei ole ruoka-aineinhokkeja jne.

Kaveripiirissä yksi jos toinen tuntuu menettävän ruokahalunsa vaikka jostain lehden kuvasta tai ällöstä jutusta ja ei voida syödä "kalaa joka maistuu kalalle", ravintolassa pihviä ei voida syödä kokonaan kun se alkaa ällöttämään jne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kaikkiruokainen ja minulla on hyvin korkea sietokyky ällötysten suhteen.

Vain yksi heikkous minulla on..

Ihmisen sylki. Se inhottaa minua kaikissa muodoissaan, aina ja ikuisesti. On inhottanut jo ihan pikkulapsesta asti. Sen takia en pysty esim. syömään lasteni jättämiä ruokia. Ainoa tilanne jossa siedän toisen ihmisen sylkeä, on suuteleminen rakkaani kanssa.

Vierailija
2/3 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen olen. Ei inhota eikä heikota eikä mitään.

Eikä minulla ole koskaan mitään vatsaongelmiakaan (parilla ystävälläni ei "vatsa siedä" sitä tai tätä tai vatsa reagoi milloin mihinkin), minulla vatsa vaan on:-)

Samon korvien kanssa, perheenjäsenillä milloin menee korvat lukkoon, milloin ne on kipeät, milloin ne kutiseen, minun korvani vain ovat ja kuulen niillä.

No tämä nyt meni vähän aiheen vierestä, mutta kun tuli mieleeni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten ruokahalu voi mennä, jos vaikka joku kertoo ruokapöydässä "kakka-vitsin" tai muuta sellaista.. olen ihan ihmeissäni. Samalta se ruoka maistuu senkin jälkeen.