Tunnen varatun miehen joka petti kanssani ja tunnen onhoa häntä kohtaan!?
Ajattelen vain vaimo raukkaa ja pieniä lapsia. Ehlä lähinnä sitä miksi ei mies ole onnellinen ja tyydy elämän tilanteeseen. Mies rakastaa lapsiaan ja vaimoa yli kaiken. Miksi ne sitten tekee noin?
Kommentit (24)
Sen verran sekavaa settiä täällä...
Exäni panee kaikkea mikä liikkuu... on baarihuorien taistelun aiheena nykyisin, kuka hänet saa. Tekstailee mulle, kuinka ei koskaan rakasta kuin minua....ei tosin tiedä, mitä on rakkaus! Antaa palaa vaan...hyvä ulkonäkö, kroppa ja iso muna, mutta siinä kaikki. Riittäiskö sulle? Joo..vastaan itse...puutteeseen kelpaa ei muuhun, vai? Meillä oli perhe ja lapset, mutta valitsi tuon tien.
Tää on tätä. Mitäs itse hänestä halusit...? Hyvän ulkonäön, kropan ja isoa munaa. Menit vielä lapsia tekemään "ku se on nii ihana", ehkä luulit niin saavasi pitää hänet? Mikä vika niissä "baarihuorissa" (edelleen: miten he poikkeavat sinust?) on, jos haluavat hauskaa pitää exäsi kanssa, tuskin kuitenkaan ovat lapsia hänelle pukkaamassa... Että joskus nuo kaikki voi vaikka riittää, ei kaikki naiset halua heti pykätä perhettä pystyyn, ja sekö tekee heistä huoria??
Ja joo, ihan vissiin rakastaa vaan sua... Eiköhän sano samat luritukset kaikille muillekin baarihuorillensa, että älä nyt tunne oloasi turhan spesiaaliksi.
onhoa itseäsi kohtaani ja projisoit sen mieheen.
Älä vaivaa päätäsi miehen motiiveilla, vaan selvitä miksi olit varatun miehen kanssa. Sääli vaimoa kohtaan ei vapauta sinua vastuusta siitä mitä teit.
Miksi valitsee yhden panon, jolla vaarantaa periaatteessa muka sen, mikä eniten merkitsee: perhe. Siinä vaiheessa ei voi perhe merkitä niin paljoa. Jos muka merkitsee, niin miksi mikään ei riitä?
Ymmärrän vaimon kannan, miksei kukaan kertonut ennenkö koko kylä tiesi? Voin vain aavistella sitä häpeän ja nöyryytyksen määrää, jonka tämä vaimo on joutunut läpikäymään.