Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

&& MAALIStorstain turinat &&

03.11.2005 |

Hyvää huomenta! Avataan pino ja esittelyt!! =)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eilen, kun palasimme kotiin idästä ja pysähdyimme n. puolivälissä matkaa syöttämään Helmiä, muuttui matka taas kauhujen reissuksi. Saman tien, kun läksimme huoltsikan pihasta, alkoi huuto (oli siis jo pimeää) ja vaikka mä istuin Helmin kanssa takana, niin mikään ei auttanut. Tyttö huusi yhteen putkeen 1,5 h!!! Jos yritin tehdä hotain, avata takkia, pitää kädestä, silittää poskea tms. niin huuto vain yltyi hysteeriseksi tai -semmäksi. Mä en tajua, miten se jaksoi huutaa niin kauan!! Ja mitä tuossa nyt voit tehdä, muuta kuin kuunneella sitä lohdutonta itkua? Siis jos oisin ottanut hänet syliini, olisi huuto varmasti loppunut, mutta enhän mä nyt ala vauhdissa riskeeraamaan lapsen henkeä ja pitämään häntä pois kaukalosta. Ja sitten taas lepotaukokaan ei olisi auttanut mitään, kun huuto olisi jokatapauksessa jatkunut taas heti liikkeeelle lähdettyämme. Että otti hieman pattiin! Ja heti, kun pääsimme tänne n. 2 km päähän kodista, loppui myös huuto kuin seinään. Että mikä nyt taas itketti. Mun mielestäni se oli vaan ihan selvää v***tushuutoa. Ja mitä enemmän hän huusi, sitä kuumempi tuli ja kun en voi enää enempää vaatteitakaan riisua, kun toinen on siinä kaukalossa. Tosin, ei hänellä paljoa vaatetta ollutkaan.

Voi ei, tänään alkaa sitten pakkaaminen. Voi kiesus! Se on niin peestä kuin olla ja voi. No, hyvä puoli on, että taas voi katsoa, mitä kaikkea turhaa saa heittää menemään. Saattaa nimittäin roinan määrä hieman vähentyä näin.

Meidän Helmi ei vieläkään konttaa vaikka harjoitukset ovat jatkuneet jo pian 2 kk! Ei näytä hyvältä CV:ssä, jos sillä lukee, että Hidas oppimaan. :) No, en valita. Saan varmasti juosta häenen perässään myöhemminkin ihan tarpeeksi. Joten nautitaan nyt, kun vielä saa tehdä hommiaan keskeytyksettä.

Tjah. Nyt ei sitten muuta tulekaan mieleen. Taidan tästä lähteä vaipan vaihtoon ja laittaa Hemulin ekoille päikkärelle. Josko pystyisivät nukkua samassa huoneessa miehen kanssa. Tosin mies varmaan herää siihen, kun Helmi ennen nukahtamistaan kuitenkin höpisee ja kiljahtelee.

lehtovi & helmi 28.3.

Vierailija
2/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaakin torstai. Mimmi ihailee akvaariota,jospa tässä saan muutaman rivin kirjoitettua.Siivosin eilen akvan,niin näkee neiti siitä läpikin.. ;)

ESITTELY: Ollaan siis Kymenlaaksosta,Valkealasta.Asustellaan maalla omakotitalossa.Minä olen 28v lähihoitaja ja mies 27v autonkuljettaja.Muutettiin vuosi sitten Luumäeltä tänne.Mimmi on siis esikoinen ja syntyi maaliskuun 30pv. Perheeseen kuuluu myös kaksi Leonberginkoira-urosta.Vanhempi on 6½v ja nuorempi 1½v.Töikseni olen tehnyt koulunkäyntiavustajan,opettajan,asukas/leikkipuiston ohjaajan,lastenhoitajan ja perhepäivähoitajan töitä. Jos kaikki menee hyvin,niin perheemme kasvaisi juhannuksen tiennoilla.

Sitten galluppeihin:

Pump@: minä olen aamuihmisiä,joten herääminen aamulla ei tuota ongelmia.Jos kello on soimassa,niin nousen heti ylös,enkä jää siirtelemään kelloa..Mimmin kanssa lähdetäänkin mielellään heti liikenteeseen,iltapäivät voi sitten vaan oleskella..

EHKÄISY: no,sitähän meillä ei olla käytetty,joten vuoden päästä se on ajankohtainen asia.

Mini(?),kyseli kylvyistä.Meillä Mimmi käy meidän kanssa suihkussa joka ilta.Kuuluu näihin iltarutiineihin.Siinä kävi niin,että amme alkoikin pelottaa.Joten nyt olemme taas alkaneen totutella siihen uudestaan.Nyt se on jo mukavaa.Eli kylvyssä ehkä parikolme kertaa viikossa,mutta senkin jälkeen sitten suihkuun.

Marjulle paljon paljon paljon laihdutukseen tsemppiä.Toivottavasti paino lähtee tippumaan reippaalla tahdilla,että pääsette jatkamaan pistoksia!! Tai ihan ilman niitä tulisit raskaaksi=)

Olipas hidasta tämä kirjoittaminen.Mimmi yritti kyllä kaikkensa,että äiti tulee katsomaan missä minä kiipeilen.. Palaamisiin!!

Tuulia,Mimmi ja sykerö rv6+1

(eilen oli joku täyttänyt 7kk-onnittelut!!! Muistanko vikaa että se oli neiti Näpsä?!!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan herätty kakan pesuun jo 05.30, pojalla on vatsa aika ruikulilla antibioottikuurin takia, vaikka maitohappobakteereja olenkin antanut.. No, huomenna loppuu kuuri eli jospa se vatsakin siitä rauhoittuisi.

Toissa päivänä sitten soittelin neuvolan unihoitajalle ja sain vähän neuvoja ja vinkkejä unikouluun, eli jospa sitten viikonloppuna aloittelis, hän muuten suositteli, että vain toinen vanhemmista " suorittaisi" unikoulun...

LEHTOVILLE " nauti" siitä, kun teillä ei vielä kontata:)) Meillä on konttaamisen myötä meno ihan hurjaa, nyt jo kiivetään rappusia ja kävellään karhukävelyä...

Poitsun isoveli lähti ryömimään vasta lähemmäs 9kk päivää ja kontaamaan reilut 9kk.

Vanhempainlomakin alkaa olla jo lopuillaan, ensi viikolla alkaa hoitovapaa... niin se aika vaan kuluu..

Ai galluppia, esittelyä: ollaan kolmekymppiset vanhemmat, kaksi poikaa 4v. ja melkein 8kk, asutaan rivitalossa keski-uudellamaalla..

Poitsun vaipassa tuoksahtaa jälleen, joten lähdenpä vaipan vaihtoon..

melrose

Vierailija
4/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi esittely: Olen 30 v kuvisope Helsingistä, mies 28 v ja esikoinen Helmi syntyi 28.3. Töihin menen taas ensi syksynä ja kakkosta pitäisi tässä piakkoin alkaa tehtailemaan. Olin mukana pinoilemassa maaliskuisissa jo odotusaikana ja pitää munkin sanoa, että tosi mukavaa porukkaa on meikäläisiin siunaantunut!! Mäkin käyn täällä kuikuilemaas monta kertaa päivässä, vaikkein muutakun yhden kerran kirjottais,. Mutta melkein joka päivä tulee kuitenkin kirjoiteltua. Ja tervetuloa uusille maaliskuisille!!!!

Aamut: Mäkin olen aamun virkku ja illa torkku, joten ei ole paha rasti herätä 7:lta, jolloin Helmi normaalisti herää. Tietty, jos jostain syytä oma ilta on vieräshtänyt pitkäski, niin silloin kirpaisee, mutta nuin niikuin yleisesti ihan helppoja on meikäläisen aamut. Tosin sitten muuten päivän käynistyminen onkin hidasta, kun voin vielä klo. 13 olla yöpuvussa, kun aamupäivä on mennyt tässä koneella notkuessa.

Kylpeminen: Meillä tuo ihan ammeessa kylpeminen on melko harvinaista. Jotenkin se vain on aina jäänyt, ja joskus voi olla parikiin viikkoa väliä. Mä kun pesen Helmin pepun hanan alla, naaman, korvat, kainalot, kädet ja jalat pesulapulla sylissä joka ilta. Se on jotenkin niin työlästä tuo kylvyn laittaminen ja kun se ei meidän iltarutiiniksi ole muodostunut, niin jää siis monesti tekemättä. Mutta ei tuo helmi minun mielestä mitenlään likainen ole ja iho on tosi hyvässä kunnossa. Sihkussa Helmi ei ole ollut koskaan, mutta katsotaan, josko jatkossa uskallettaisiin, kun ei ole enää ammetta. pelkään aina siellä liukastuvani Helmi sylissä ja sitten lapsi lentää.

Täältä tähän

Vierailija
5/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi esittely: Perheeseemme kuuluu minä, 36 v (hui, unohdan aina, miten vanha oon... Näyttää kauhealta kirjoitettuna...), mies, kohta 35 v., Nuutti 3 v. ja Saana reilu 7 kk (s. 24.3.). Ja sitten tietysti vielä hovawart-merkkinen koira (6,5 v.). Asumme Vantaalla paritalossa. Minä olen töissä kirjankustantamossa, mies ah-niin-muodikkaalla media-alalla.

Ja sitten galluppeihin:

EHKÄISYNÄ käytän nyt minipillereitä, tarkoitus olisi imetyksen jälkeen siirtyä hormonikierukkaan. Minipillerit ovat sopineet mulle erinomaisesti, mutta mua stressaa se, että ne pitää ottaa niin tarkkaan samaan aikaan. Mä kun olen kova unohtamaan asioita... Nyt olen kyllä kehittänyt systeemin, että mulla on puhelimeen asennettu joka illaksi hälytys pillereistä, niin muistan jopa ottaa...

Meillä KYLVETÄÄN joka toinen päivä. Lasketaan vesi samaan aikaan molempien lasten ammeisiin (tai vannoihin, niin kuin meillä kotona sanottiin. Käyttääkö kukaan muu " vanna" -sanaa?). Siellä penskat sitten kikattavat yhdessä, molemmilla on hauskaa... Saana rakastaa sitä, kun isoveli roiskuttelee vettä (tiukat säännöt, mihin saa roiskia, kun minä en halua kastua...)...

Ja HERÄÄMINEN: Minä olen periaatteessa aamuihminen, eli herään ihan helposti (tosin pystyn kyllä nukkumaan pitkäänkin, jos annetaan). Mutta se liikkeelle lähteminen on sitten toinen juttu. Olen aamuisin jotenkin hirveän saamaton, kahvinjuontiin yms. menee kauheasti aikaa. Esim. töihin lähtiessä heräsin aina 2 tuntia ennen lähtöä, kun pitää ulkoiluttaa koira, käydä suihkussa, meikata, laittaa hiukset ja saada vielä syödä aamiainen rauhassa... Ja nyt äitiyslomalla aamuisin aika jotenkin humahtaa tänne puoli kymmeneen tai kymmeneen, ennen kuin pääsen edes koiran kanssa lenkille...

Olikohan muuta... Viime yö meni tosi rauhattomasti. En tiedä, reagoiko Saana siihen, että isä ei ollut kotona (työmatkalla, tulee onneksi jo tänään) vai mistä levottomuus johtui. Heräsi itkemään useamman kerran ja tyyntyi taas vain tissillä (tosin oli eilen hurjan kiukkuinen muutenkin, joten voi olla, että kiukku jäi päälle yöksikin...). Lisäksi Nuutti halusi nukkua mun vieressä, joten hän sitten potki sen ajan, mitä Saana antoi nukkua... No, ihmeen pirteä olen. Kahvi taas auttoi...

Tänään olisi illalla Nuutin perhepäivähoidon vanhempainilta. Ei jaksaisi lähteä, kun ei siellä kuitenkaan taas mitään ihmeempää ole. Toisaalta näen varmaan Saanan mahdolliset hoitajat (täällä kahdelta vapautuu vuodenvaihteessa paikkoja, tiedän heidän nimensä, mutta en ulkonäöltä...), joten voi vähän valmistautua, minne sitä helmikuussa lapsensa sitten veisi...

Eilen illalla luulin, että meille iski se kuuluisa vesirokko, jota tässä odotellaan. Nuutilla oli pari paukuraa otsassa. Oli kuitenkin ilmeisesti vain raapaissut otsaansa johonkin, kun paukurat hävisivät sitten nukkumaanmenoon mennessä. Mutta tässä nyt odotellaan seuraavat 1,5 viikkoa näppylöitä, sen jälkeen " vaaran" pitäisi olla ohi...

Nyt ulkoilemaan!

Terhi&Saana, s. 24.3.

Vierailija
6/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys täältä Keski-Suomesta, Jyvässeudulta. Minä, Minin äiti, olen Tuula. Ikää on kertynyt 34-vuotta ja koulutukseltani olen sekä luokanopettaja että erityisluokanopettaja. Mies on myös 34-vuotta, diplomi-insinööri. Työskentelee tuotekehityshommissa, luoden aina jotain uutta! Mini eli Aleksanteri on meidän esikoisemme. Asutaan omakotitalossa ihan kolmistaan. Aleksanteri syntyi 25. maaliskuuta eli ikää hieman yli 7 kk. Siinäpä lyhyt esittely meistä.

VANNASTA: Me käytetään myös tuota vanna-sanaa. On lapsuudesta saakka meille tutumpi sana. Amme on meistä se iso kylpyhuoneessa oleva.

AAMUT: Minä olen aamuihminen. Pitkään nukkuminen ei onnistu. Mies herää joka aamu klo 6 (ei niin mielellään...), ja minä herään sitten heti perään aamupuurolle, kun se on valmista. Viikonloppuisin on sitten mulla aamupalavuoro. Silloin yritän nukkua niin kauan kuin Aleksanteri eli yleensä 7-7.30 välille. Joskus on pakko hiipiä jo aiemmin kahvinkeittoon, kun en malta olla sängyssä! Hullulla on halvat huvit!

Aamuissa on ihaninta se, kun pääsee lenkkeilemään ulos eli nykyisin vaunuttelemaan. Tänäänkin sää on ihana, mutta pakko jättää väliin. Pari työkaveria vauvoineen tulee meille, joten en ehdi ulos. Piirakka on jo tosin leivottu, mutta voishan sitä itseäänkin siistiä hieman. En osaa olla verkkareissa, tukka pitkin päätä, kun muita paikalla.

Tässä turinat tältä erää. Mini nukkuu aamupäivänuniaan, minä tartun nyt fööniin.

T: Tuula ja Mini eli Aleksanteri 25.3.

Vierailija
7/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ESITTELY - perheeseen kuuluu Kaisa 25.3, mies 30v myyntiä ja markkinointia ja minä 30v messujen parissa puuhastelua sekä kissa Kille 4v. Asutaan Helsingissä kerrostalossa, kotoisin ollaan molemmat Porin seudulta, jossa muu suku elelee edelleen. Mies hinkuu ajoittain takaisin, minä en.

EHKÄISY - mulla on minipillerit ja hormonikierukan olen asennuttamassa, jahka saan aikaiseksi. Toista lasta meillä EI ole suunnitteilla, niin kuin aika moni tietääkin. Toisaalta muutamia vuosia sitten olin vielä täysin vakuuttunut, että meillä ei olisi lainkaan lapsia..

AAMUT - mä herään mieluusti aikaisin, kunhan mun ei tarvitse lähteä kiireellä minnekään ja olen saanut nukkua tarpeeksi. Lähes poikkeuksetta Kaisa nukkuu päivän ekat unet kotona ja vasta sen jälkeen ollaan valmiit lähtemään liikkeelle. Jos yö on ollut kovin rikkonainen ja Kaisa haluaa herätä mielestäni liian aikaisin, yritän aina vakuuttaa " vielä ei ole aamu" . Sekös miestä naurattaa. Jos mun pitää nousta väsyneenä, olen tosi äreä ennen kahvia. Töissä ollessani niin asiakkaat kuin työkaveritkin kyselivät varovaisesti, että ollaanhan sitä nautittu aamun piristeet, ennen kuin kertoivat mitään harmittavia uutisia.

KYLPEMINEN - meillä kylvetään 1-3 krt viikossa ja sen lisäksi käydään uimassa kerran viikossa. Tarpeen mukaan käydään suihkussa. Meillä myös illtapesu on aika perusteellinen ilman kylpyäkin. Mulle jäi jotenkin päälle sellainen " kylpyyn vasta iltapuuron jälkeen" -ajattelu ja tuntui että Kaisa oli aina liian väsynyt kylpyyn. Sit kun tajusin, että kyllä siellä kylvyssä voi käydä ENNEN puuroakin, niin meillä on alettu kylpeä useammin.

kua ja Kaisa 25.3

Vierailija
8/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telo5, olen ihan samanlainen aamuihminen kuin sinä. Tai periaatteessa siis en ole aamuihminen.. Nousen kyllä yllös heti kun pitää, enkä tykkää jäädä makoilemaan sänkyyn kun olen heränny, vaikka ehtisinkin. Mutta itse heräämisen menee tunteja, kahvit ja lehdet yms. kaaaikessa rauhassa.. Nytkin tytöt on vielä yökkäreissä, pitäs varmaan jo pukea kun ystävä tyttöineen tulossa kylään!!

Esittely: Olen 27v. myyjä/elektroniikkatyöntekijä, mies myös27 kirvesmies, keskeltä Keski-Suomea(pieni paikkakunta, ei tahdo liikaa paljastaa!) Lapset poika12/96, ja tytöt 09/02 sekä 10.03.05, eli meidän kuopus. Omakotitaloa asutaan taajaman reunamalla, lemmikkejä ei allergioiden ja esikoisen astman vuoksi ole.

Olikohan nyt muita kyselyitä?? En nyt muista enää, yritän vastailla sit myöhemmin jos jotakin jäi! Nyt pukemaan pieniä, ettei kovin tarvis hävetä...

Vierailija
9/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu huomenia vaan täältäkin.Otsikko siis kertoo,et meijän Juuson nuha ei todellakaan ota talttuakseen,vaikka alkuviikko viitteitä siihen antoikin.Viime yönä meni taas ihan tukkoon ja sehän valvotti.Heräiltiin sitten pitkin yötä ja lopulta kuudelta nenää putsaamaan kun ihan tukossa.Kuumetta ei ole,yskä on nyt tullut.Joten ei muuta kuin taas lääkäriin kun viime viikolla siellä käytiin niin sanoi et jos jatkuuniin tulla uudestaan korvia näyttään.Säälittää kun toinen on ihan repukka...

Ja sitten galluppeihin...

ESITTELY:Elikkäs minä olen 24-vuotias vapaa-aikaohjaaja ja työskentelen tällä hetkellä kehitysvammaisten palvelukodissa.Mies on 30-vuotias puuseppä,oikeelta ammatiltaan kokki,mutta työskentelee nyt samassa paikassa isänsä kanssa.Asutaan Oulun läänin eteläosissa ja Juuso on meidän esikoinen.

KYLPY:Meillä J kylpee kahdesti viikossa vannassa ja yhdesti käy suihkussa.Suihkupäiviä saattaa olla useemminkin jos on hikoillu esim.muskarin jälkeen on pakko suihkutella.

HERÄÄMINEN:Vaikka aamulla väsyttäis,ni kyllä aamulla reippaasti noustaan.Olen enemmänkin illantorkku eli silmät alkaa luppaseen hyvissä ajoin ennen kymmentä.Mutta jos saanut nukuttua siis todella hyvän yön niin sitten jaksaa valvoo.

Jospa rupeis ottaan jotain murua rinnan alle ennenkuin Juuso heräilee.

Suohomppeli81 ja Juuso 8.3

Vierailija
10/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän hieman saada kirjoitettua kun tuo pieni apina kiipeilee täällä minkä kerkeää. Äsken se livahti tuonne vaatehuoneeseen ja heti kuului itku. Hän oli yrittänyt kiivetä seinää vasetn seisomaan laitettua silityslautaa vasten ja huonostihan siinä kävi. Nyt on taas vaatehuoneen ovi kiinni ja pikkumies siirretty tänne työhuoneeseen äidin valvovien silmien alle. Sen lisäks et täällä seistään koko ajan täällä myös harjoitellaan konttaamista. Pieniä matkoja pääsee eteenpäin.

Henri täytti eilen jo 8 kk! Hurjaa! Äkkiä on aika mennyt. Mun äitiysloma loppuu 9.12 ja sit on vielä kuukausi hoitovapaata.

Esittelyä: Olen 30-vuotias tradenomi ja terveydenhoitajaopiskelija Turusta, mies on myös 30 v ja on myös tradenomi koulutukseltaan. Perheeseen kuuluu 2.3 syntynyt maalispoika Henri ja lisää on toivottavasti jollain aikataululla tulossa ; ) Eläimiä meillä ei voi olla miehen allergian vuoksi mutta akvaario ajateltiin hommata pojan iloksi.

Henri täytti eilen 8 kk!! Hurjaa, kuinka aika on mennyt nopeasti!

Äitiysloma loppuu 9.12 ja sit ollaan vielä kuukausi hoitovapaalla että hetken saadaa vielä olla kotona. Me kun ei olla yhtään aamuihmisiä niin tuskaa tulee olemaan taas ku joudutaan heräämään aikaisin ylös. Olen ollut todella kiitollinen et Henri on alusta asti nukkunut aamulla pitkään. Eilen heräsimme yhdessä 9.30 ja tänään Henri heräsi 8.40 (minä nousin jo hieman ennen kahdeksaa kun mies lähti töihin).

Viime yökin meni niin hienosti että lisää sellaisia. Henri päästi neljän aikaan pari parahdusta ja pari paukkua perään eli ilmaa oli masussa. Mitään muuta ääntä en kuullut koko yönä. Ihanaa, nyt on sit pirteä ja hyvä olo.

Nyt tarttee mennä siivoamaan. Henrin kummitäti tulee meille huomenna Riihimäeltä ja on myös yötä kun mennään 30 v juhliin. Pakko siivota ettei kämppä ole kuin pommin jäljiltä.

Kalamami ja Henri 8 kk!

Vierailija
11/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli hieman toistoa. Tää johtu siitä et kone heitti mut ulos ja piti kirjautua uudelleen sisälle. Kopioin sit ees pätkän tekstiä niin ei menny kaikki hukkaan...Unohdin sit mitä olin kirjoittanu tunti sitten ja tuli sama asia kahteen kertaan. No tuli vissiin kaikille selväksi et Henri täytti 8 kk..... : 0

Vierailija
12/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittely: Minä 26v, mies 27v. Olen valmistunut maatalousteknikoksi vuonna nakki, mutta voin kai lukea ammatikseni toim.apulaisen. Nyt siis kotiäiti=) mies on maanviljelijä ja sivutoim. varastotyöntekijä(tai toistepäin kuinka itselle parhaimmin sopii). Emma on mein esikko ja syntynyt 22.3, koirakin löytyy, 4vuotias kultainennoutaja. Asutaan maatilalla nurmijärvellä.

AAMUISTA: Mä en oikein tiedä kumpi olen aamu vai ilta ihminen. Nukun kyllä pitkään jos saan (eli en) mutta ei mua haittaa vaikka joutuu nousemaan ajoissa. Iltaisin kukun kyllä myöhään tai sitten en, riippuu päivästä. Ennen kun oli töissä piti herätä vartin yli viisi, koira ulos kahvia koneeseen ja menoksi ennen kuutta=) Illalla sitten valvoin aina 11 tai 12 eikä oikeastaan tehnyt tiukkaakaan. Olen aina tullut toimeen vähillä unilla, 7tuntia on ihan kelpo aika......jos sen saa nukkua häiriöittä=)

eipä tässä muuta kai?

Mäkin käytän muuten VANNA sanaa, amme on iso, vanna on pieni=)

Meillä kylvetään noin kolmekertaa viikossa joskus enemmän, saunassa käydään myös parikertaa viikkoon, ennen saatettiin saunoa jokatoinen päivä tai enemmän mutta nyt sekin on jäänyt=)

Vierailija
13/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luen palstaa lähes päivittäin, vaikka niin harvoin jaksan samankaltaisista päivistäni kirjoittaa. Olen liittänyt useaan nimimerkkiin jonkinlaisen mielikuvan ja on nyt mielettömän hauskaa lukea ammatin ja paikkakunnan perusteella onko se lähelläkään.. ja usein on! Toisaalta aika syvällisiäkin asioitahan me täällä väsyksissään monesti puretaan, ettei mikään ihme että saa voimakkaita mielikuvia erinlaisista ihmisistä.

Minä olen 27v helsinkiläinen, mutta alunperin kotoisin lapista. Mieheni on 35v ja esikoisemme Leo siis 7kk. Työskentelemme mieheni kanssa elokuva-alalla ja asumme Lauttasaaressa. Harrastan elokuvia(tällä viikolla nähnyt Väkivallan loppu ja Lainakengissä), lukemista kun ehtii, uimista ja miehen kanssa tennistä.

Vanna-kylpemiset ovat vauvauinnin myötä vähentyneet. Ilmeisesti pitäis olla kotonakin kunnon amme missä sukellella, kun ei vanna enää kelpaa.

Minipillerit rulettaa, ja puhelin hälyttää täälläkin joka aamu muistuttaakseen.

Lahopää ei enää muista muita gallupeja. Tais olla aamuista jotain. OLEN ILLAN VIRKKU eli aamulla väsyttää vaikka Leo nukkuis 9:siin. Mutta sama tilanne ollut koko elämäni..aamut helppoja vain jos jotain todella miellyttävää luvassa. Ja tarkoitin nyt matkalle lähtöä tms, alkoi kuulostaa niin kaksmieliseltä. Toisaalta siinä oiski ehkä vastaus pirteisiin herätyksiin, miehestä vaan kiinni ja peitto heilumaan.. nyt kun Leokin nukkuu omassa huoneessa.

Alkoi mennä levottomaksi, painun lieden ääreen.

mie

Vierailija
14/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ESITTELY: Meidän perheen kokoonpano on seuraavanlainen: Minä 32-v (toimitusjohtaja) isäntä 36-v (kustannustoimittaja) ja Jenna synt 14.3. Lisäksi perheeseen kuuluu kaksi kääpiöluppakorvakania, joiden kanssa aika ajoin palaa hermot. Asustellaan Pirkanmaalla, noin 30 km Tampereelta.

KYLPEMISESTÄ: Jenna on käynyt kylvyssä 3 kertaa! Me ollaan enemmän suihkuihmisiä, oikeastaan vaan siksi, että se tuntuu helpommalta. Me käydään suihkussa päivittäin.

AAMU/ILTA: Kyllä minä tunnen pääseväni hyvin sängystä ylös aamuisin. Tosin meidän aamu alkaa vasta kahdeksan jälkeen, joten mikäs siinä on jo noustessa. Illalla mennään sänkyyn tuossa kymmenen pintaan. Hetken aikaa jaksaa lueskella, mutta sitten kyllä Nukku-Matti heittää unihiekat.

KIITOS: Kiitos kaikille tsempityksestä painonpudotuksessa. Teen nyt tosissani töitä. Jos nyt ei motivaatio riitä, niin ei sitten ikinä! Raportoin tilannetta (halusitte tai ette, heh heh =)).

Nyt laittamaan Jennulle lounasta.

Marju ja Jenna

Vierailija
15/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa hetkeksi tuon kitisevän lapsen?? Miten onkin päiviä, jolloin MIKÄÄN ei ole hyvin viittä minuuttia kauempaa? Ota syliin, päästä pois. Nälkä, ei sittenkään. Uni, nukun puoli tuntia. Vaihda vaippa, ei kun uni. Tai nälkä. Tai jano. Ei kun tylsää. Ota syliin, päästä pois... jne.

Laitoin tytsyn kitisemään sänkyynsä, jos vaikka hetken rauhoittuisi. Tänään on illalla vauvauinti, viimeksi tällaisella tuulella sielläkin oli hankalaa. Toivottavasti ei tänään. Harmaa sää tylsistyttää äidinkin enkä jaksa lähteä minnekään. Kiukutellaan siis yhdessä kotona!!

kua ja Kaisa 25.3

ps.

Pippandii: Lehtolaisen sain eilen loppuun. Ihan taattua Maria Kalliota. Kaikissa kirjasarjoissa vaan pakkaa käymään niin, että päähenkilöiden elämä vie huomiota kirjan juonelta, niin myös tässä. Toisaalta se tekee lukemisen mukavaksi, kun tyypit ovat ennestään tuttuja.

Vierailija
16/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siispä, juuri eilen täytti akseli 8kk, kuten henri ja olikos vielä hurtan lauri .. no joo, itse 28 lastenhoitaja ammatiltani ja mies 34 yrittäjä,asutaan omakotitalossa tampereella. koira oli mutta akseli tuli sille allergiseksi joten niinpä rakas koiruuteni muutti uuteen kotiin. muuta ei sitten tulekaan mieleen...

hanna ja aksu 8kk

Vierailija
17/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen31v ja ammatiltani merkonomi työpaikkaani en enään pääse enkä halua mennä äitiysloman jälkeen lisäksi perheeseen kuuluu 14v ville ja 7kk ikänen emilia syntynyt siis 27.3 ja asustellaan porissa.

gallupeihin olen iltavirkku mutta aamutorkku ja nukkuisin kyllä pitkään jos saisin.

Meilläkin kyllä kovasti yrítetään liikkeelle mut ei vielä päästä.

t.Satu ja Ville ja Emilia 27.3

Vierailija
18/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri nukkuu jo toisia päikkäreitä takapihalla, joten pinoudumpa minäkin.

ESITTELY; perheeseemme kuuluu fysioterapeuttimieheni 35v, Lauri 8 kk ja unkarin vizsla Hessu 1,5 v. Itse täytän ensi kuussa 30 v (ja odottelen missä se kriisi viipyy) ja työskentelen konserniverotuksen parissa. Töihin olen menossa tammikuun alussa ja mieheni jää vuorostaan Laurin kanssa kotiin.

KYLPEMISESTÄ; meillä on kylvetty syksyn aikana tosi harvoin, sillä käymme nykyään uimassa pari kertaa viikossa. Mistä tulikin mieleeni, että törmäsimme tänään toisen maalismamman (HIPPU) kanssa Torpparinmäessä lastenvaatekirppiksellä ja sovimme uintireissun ensi tiistaiksi, hauskaa =)

AAMUT; minä olen ehdottomasti ilta- ja yöihminen! Millään en malttaisi mennä öisin nukkumaan ja valvonkin monesti yksinään yhteen tai kahteen yöllä. Aamuisin sitten luonnollisesti väsyttää =)

EHKÄISY; minipillerit käytössä, mikä ei kyllä oikein meinaa sopia yhteen tämän pään kanssa. Nytkin on itse asiassa aamun pilleri ottamatta! Toivottavasti ei ole kuitenkaan vielä perheenlisäystä tulossa, vaikka välillä Tuulian odotusta täällä kadehdinkin.

Nyt taidan mennä ottamaan sen pillerin =)

Vierailija
19/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meni taas jokunen kymmenen euroa. Näpsä unilla ja pian ollaan lähössä muskariin. Ja TUULIA oikein muistit, eilen Näpsä täytti 7kk;) En ennättäny vielä koko pinoa lukea joten vastaan muihin galluppeihin illalla jos ennätän.

ESITTELYÄ: 23v (vielä viikon) terveydenhoitajaopiskelija pk-seudulta. Mies 25v yleisen järjestyksen ja turvallisuuden alalla ja molemmat ollaan kotoisin pohjanmaalta. Neiti Näpsä on meidän esikoinen ja lisää lapsia haaveissa kunhan saan koulun käytyä ja töitäkin mielellään. Rakastan harrastaa ulkoilua ja sitten Näpsän kanssa kaikkea, kerhoilua ja muskaria jne. Hieman yksinäiseksi tunnen itseni täällä eteläsuomessa kun lähes kaikki ystävät asuvat kaukana, nyyh. Haaveilen myös siis muutosta pohjoisemmaksi sitten joskus.

Meillä mennyt muutama yö oikein hyvin ja olen niiiin pirteäksi tuntenu itteni. Mutta eipäs vieläkäään nuolasta...

Noniin valmistautumaan muskariin.

-miuqu ja nti Näpsä 7kk-

Vierailija
20/35 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö oli jälleen levoton, yritin samaa kuin edellisenä yönä, muttei ukkeli meinannu rauhoittua viereenkää, eli ei olis tehonnut tällä kertaa..

Taidan ottaa neuvolassa puheeksi unikoulun, tuntuu, etten saa yhtään nukuttua.

Tästä on hyvä jatkaa galluppiin. Mä nukkuisin mielelläni aikaisesta illasta myöhäiseen aamuun, mut jos on pakko valita, niin ennemmin herään aikaisin, kuin menen myöhään nukkumaan.

Esittely tulee tässä. Minä olen 24-vuotias, halliemäntänä työskennellyt. Harrastuksiin kuuluu kuntosali, elokuvat (pahoin kärsinyt harrastus, kun en millään jaksa koskaan katsoa yöheräilyjen takia) ja ulkoilu. Mieheni on 25-vuotias hallipäällikkö. Meidän perheeseen kuului myös aiemmin koiruus, mutta mieheni on allerginen ja aussillemme haettiin uusi koti. Harmi, koska olemme molemmat todella eläinrakkaita ja tosi koville otti antaa perheenjäsen pois..

Olikohan vielä jotain muuta, niin ehkäisy, sitähän meillä ei ole käytetty ja toivottavasti myös meidän perhe lisääntyy yhdellä asukilla ensi kesänä.

Rosa, Eeli 7,5 kk:tta ja pörpylä rv 9+6