Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

_TORSTAITA JOULULAHJOILLE_

03.11.2005 |

PINOUDUTAAN NYT MEKIN NÄIN AIKASEEN :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ekana: TERVETULOA UUDET JOULUISET MUKAAN!!!!

Mulla alkoi aamu kivasti, naapurit kanto niiden pinnasängyn meille!! Halvalla sain ostettua niiltä, tuli suoraan niiden käytöstä joten se oli jo valmiiksi kasattu! Patjoineen ja pinnasuojineen!!! Tossa se nyt sit meiän sängyn vieressä on. Yllättävän iso se muuten on... vaikka siis ihan joku normaali koko. Kyllä on tyhjää tilaa kun vastasyntyneen siihen laittaa!

Smiigus oli kokeillut homeeenpoistoa onnistuneesti. Hyvä! Mä annoin ainakin joskus täällä vinkkiä kloritella poistosta, itekkin poistin kaukalosta homeen.

G: mä oon syntynyt ihan tasan tarkkaan laskettuna päivänä, heti aamusta. Hyvinkäällä oon syntynyt ja painoin karvan alle 4kg!

Joku toivoili täällä että nää perätila tontut kääntyisi pian raivotarjontaan. No mun kohdalla sinänsä ihan sama kumminpäin vauva siellä möllöttää, kun on suunniteltu sektio edessä. Tosin, olo olisi vähän mukavampi jos vauva olis pää alaspäin. Tuntuu meinaa että toi ylämaha repee välillä....Ja joo, RASVANNUT olen mahaani. Mä käytän mehiläisvahavoidetta. Koko alamaha on ihan revennyt ja punasia arpia täynnä...tosi komee...! Nyt sitten toivon että edes ylämaha säilyisi arvettomana!

Ruuan pakastamisesta: Ei, en ole pakastanut. Tarkoitus oli kyllä! Ja vielä toki ehtii. Pitäisi laittaa aina ruuan jämät pakkaseen, niin olis edes tytölle ottaa aina pakkasesta se toinen ruoka. Selviäis sitten sillä kun kerran päivässä jaksaisi tehdä ruuan.

Me leivottiin eilen tytön kans pari pellillistä jouilupipareita! (valmiista taikinasta) Ja sitten syötiin porkkana- ja lanttulaatikkoa ja karjalanpaistia.. Joulufiilis tuli! Niin paljon teki mieli että pakko oli.. Tosin pipareita en ole edes maistanut, mä kun nyt sitten olen lopettanut herkuttelun kokonaan ja tunnollisesti noudatan tota diabetes ruokavalioo. (vaiiken ees usko että sokereissa mitää on...)

nyt pakko lopettaa, äitiä kaivataan nyt muualle....

narnia 34+4

Vierailija
22/23 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeätä on ja tekisi mieli jo sytytellä kynttilöitä.. yhtenä iltana laitoinkin ja ai miten tunnelmallista olikaan! Se on vain nyt hieman vaikeaa poltella niitäkin kun on tuo joka paikkaan kerkiävä taapero. Aikas pelkistetyssä kodissa nykyään asumme ja mitään koriste-esineitä ei pahemmin ole missään :O

Mun vointi alkaa olla varmaan ihan tavanomainen loppuraskauden vointi.. eli väsyttää pirun herkästi, jos vähänkin jotain fyysistä teen. Vauva painaa jo aika lailla joka puolelle ja nyt onkin ilmaantunut sellaista hassua pientä painon/kivun tunnetta aivan alas, tuohon kohdun kohdalle.. liekö sitten liitoskipuja vaiko jotain muuta. Mutta sellainen painava tunne siellä kuitenkin on.

Isänpäivälahjaksi tilasin miehelleni sellaisen ISI-paidan... toinen isänpäivä hänelle siis tulossa :)

Loppusuoralla siis ollaan.. äkkiä tämä aika on mennyt. Vastahan minäkin plussasin!! :))

t. beal rv 32+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä nyt tulla tänne valittamaan oloaan kun ei kotona oo saanu tänään purkaa itteensä ku tuolle miehekkeelle..

Kylläpä vaan voi ihminen olla poikki, voi herran jestas! No toki on tullu tänään tallillakin puuhailtua normaalia enemmän, mutta silti.. Kuitenkaan noin niinkun " normaalitilaan" verrattuna en oo tehny mitään ns. ylimäärästä. Kunpa pian sais jo masun pois, ettei tarttis olla joka homman jälkeen niin kipee. Ja jos vaikka toi vuos sitten leikattu nilkkakin lopettais kipuilunsa kun sais ylimääräset painot pois..

Mitenkäs muuten, millasia ne liitoskivut oikein on? Ku välillä tulee sellasia menkkakivun tapasia tuntemuksia, välillä kipeemmin välillä vähän vähemmän. Sit taas toisinaan repii ja vihloo tuolta aivan alhaalta ja ne tuntuu kyllä aina ikäviltä. Paitsi et tänään tuli kyllä yks niin törkykipee vihlasu, et meni akka kertalaakista kaksinkerroin. Auts.

Toinen asia mikä kovasti pohdituttaa näin ekakertalaisena, et mistäs ihmeestä sen sitten tietää koska lapsivesi menee? Kun ilmeisesti sitä voi tulla vähän kerrallaan tai sit hulahtaa reippaammasti (no sen kyllä varmaan huomaa..?). On tää kummallista aikaa... Jotenki ihan hirvees epätietoisuudessa pitää elää, ja se on tällaselle kontrollifriikille KAMALAA!

Aamulla piti jo melkeen säikähtää, kun pissalle mennessä reisille asti hulahti jotain ihme lillinkiä, sellasta jotain vetistä valkovuotoo tms. Hetken aikaa sydän pamppaillen piti seurailla ja kuulostella mitä tapahtuu... No, ei tapahtunu mitään. Onneksi. Mutta pitipä säikähtää..

Jokohan tässä olis valitusta tarpeeksi tälle päivää.. Ehkäpä. Pitänee palata astialle, jos tuntuu et vali-kiintiö ei vielä täyttynyt.. ;)

Lizzbeth ja myyryläinen 33+2