Onkohan tämä ihan tervettä?
Mua vähän huolestuttaa, että olenko ihan tyhmä ja sokea, koska en pysty ymmärtämään, miksi nyksäni eksä jätti hänet aikoinaan.
Kaikenlaista on ollut tässä suhteessa. Nyksän ikäviä puoliakin on saanut tuta. SIlti en ymmärrä.
Kommentit (11)
miksi sä moista pohdit?
eikö ole hyvä,että jätti,niin sait miehen?
Pelottaa, jos miehellä onkin jokin "ylläri". Jos se muuttuu kuspääksi parin vuoden päästä. tai jos mä olen vain ihan sekaisin, enkä tajuu.
toisen timantti. Ei kai se muuta tartte.
Jännää, kun jotenkin miellän itseni tasokkaammaksi naiseksi, kuin sen nyksän eksän.
Pelottaa, jos miehellä onkin jokin "ylläri". Jos se muuttuu kuspääksi parin vuoden päästä. tai jos mä olen vain ihan sekaisin, enkä tajuu.
älä pelkää,mullakin takana aikasemmin todella paskoja miehiä,kunnes kohtasin tämän mieheni joka on edelleen kahdeksan vuoden jälkeenkin edelleen kiltti mies,josta ei ole paljastanut mitään ns.hämärää. hänetkin oli kaksi avokkia jättänyt.
joku sanoikin viisaasti tuolla edellä,toisen roska voi olla toisen timantti,näin se vaan menee!!
Nyrkki ei ole siis vielä heilunut?
toisen roskan ja kuvittelen sen olleen mun timanttini. Todellisuus osoittautui muutaman vuoden aikana pikkuhiljaa toiseksi. Teki kaiken saman paskan mullekkin mitä eksälleen. Viisi vuotta melkein olen tahkonnut että tuosta pääsee eroon. Narsistin ja patologisen valehtelijan haaviin on helppo jäädä, mutta verkoista irrottautuminen vaatii työtä. Nyt on eksällä uus kiusattava ja toivottavasti mun vainoamiseni jää pian taka-alalle ja minäkin pääsen jatkamaan elämääni. Tosin täysin en voi irrottautua, kun tyhmyyksissäni menin tekemään lapsen hänen kanssaan.
suoraan mieheltä? Ei kyllä hyvältä vaikuta. Taidat jo pelätä miestä, kun kysyisit asiasta mieluumin exältä kuin mieheltä itseltään?
ihan sen takia,kun oli voimakasluonteisen kaverini mielestä NÖSSÖ. Jep jep ja luuletko, että joku voi tuota mun kaveria määräillä tai olla edes tasavertainen, vettä herneen nenään joka asiasta, joten olisi pitäytynyt siinä nössöössä.