Kuka teillä on hoitanut lapset omissa häissäsi?
ja lähtenyt ajoissa lasten kanssa nukkumaan jne.
Kommentit (31)
Ei mulle tullut mieleenkään sysätä omaa lasta jollekin muulle kun itse olin paikalla.
Miehen pitkien suostuttelujen jälkeen suostuin siihen että lapsi meni miehen äidille yöksi. Vaikka olen vieläkin sitä mieltä että se oli turhaa. Itse en nimittäin jaksanut valvoa muiden vieraiden kanssa, mies sen sijaan juhli pikkutunneille asti.
Ja kyllä, poden huonoa omaatuntoa siitä että lapsi oli miehen äidin luona yötä tuolloin. Olisin itse voinut mennä nukkumaan hänen kanssaan. Harmittaa vieläkin.
Lapsen täti tuli laittamaan lapsen nukkumaan, minkä jälkeen minä tulin valvomaan ja täti pääsi jatkamaan juhlia. Hääpari itse tuli kotiin yöksi sitten myöhemmin.
ja isommille oli MLL:n "leikittäjä". Tosin isommat pelasivat käytännössä pleikkaa koko ajan. Lasten kanssa nukkumaan lähtivät perhekunnittain eli isä ja äiti ja lapset yhdessä. Tosin en tiedä, miten "ajoissa" lähtivät lasten kannalta. Joka tapauksessa ennen häätilaisuuden päätytymistä.
Kuopuksella oli siinä vaiheessa ikää 15 vuotta eli varsin mainiosti jaksoivat. Ei käynyt edes mielessä sanoa lapsille, että lähtekää pois, teitä ei meidän juhlissa kaivata.
Ei mulle tullut mieleenkään sysätä omaa lasta jollekin muulle kun itse olin paikalla.
Miehen pitkien suostuttelujen jälkeen suostuin siihen että lapsi meni miehen äidille yöksi. Vaikka olen vieläkin sitä mieltä että se oli turhaa. Itse en nimittäin jaksanut valvoa muiden vieraiden kanssa, mies sen sijaan juhli pikkutunneille asti.
Ja kyllä, poden huonoa omaatuntoa siitä että lapsi oli miehen äidin luona yötä tuolloin. Olisin itse voinut mennä nukkumaan hänen kanssaan. Harmittaa vieläkin.
miten suuren virheen teit, eikä lapsesi ole tuon jälkeen tarvinnut kärsiä mummon kanssa. parasta, mitä lapselle voi antaa, on pitää hänet napanuorassa aikuisikään asti.
Ja kyllä, poden huonoa omaatuntoa siitä että lapsi oli miehen äidin luona yötä tuolloin. Olisin itse voinut mennä nukkumaan hänen kanssaan. Harmittaa vieläkin.miten suuren virheen teit, eikä lapsesi ole tuon jälkeen tarvinnut kärsiä mummon kanssa. parasta, mitä lapselle voi antaa, on pitää hänet napanuorassa aikuisikään asti.
Lapsi oli tuolloin vasta 10kk ikäinen ja kärsi järkyttävistä eroahdistuskohtauksista. Joten kyllä, luulen tosissani ettei lapsi ainakaan nauttinut tuosta.
Minulla on periaatteena ollut koko ajan että minä hoidan lapseni silloin kun he ovat pieniä. Pienillä lapsilla tarkoitan alle 4-vuotiaita.
Aika ihmeellisiä johtopäätöksiä voit tehdä parin lauseen perusteella siitä millainen kasvattaja ja vanhempi olen.
Lapsi on vasta nyt (5-vuotiaana) alkanut osoittaa minkäänlaista mielenkiintoa vierailuja ja vieraita kohtaan. Ja ei, hän ei ole ujo ja arka, vaan häntä ei ole vieraat kiinnostaneet millään tavalla aiemmin. Ei syntymäpäivinä, ei milloinkaan.
Nyt hän on saanut käydä yökyläilyillä ja muilla jos on itse niin halunnut.
Aika ihmeellinen on se äiti joka jättää eroahdistuksesta kärsivän vauvan ilman omantunnontuskia vieraalle hoidettavaksi.
Ja miehen äidillä ei lapsi tuon jälkeen ole ollut. Hänen naapuri kertoi, kun hain lasta pois että lapsi itki koko yön ja oli välillä kuulut miehen äidin karjuvan vauvalle että pidä pirun lapsi pääsi kiinni.
Ja jos joku upattaa että jos olisin hoitanut lasta "hääyönä" niin olisin pilannut sen niin toistan: mies juhli umpipäissään miltei aamuun asti. Se on enemmän tuon yön pilaamista.
Aika pitkään keikkuivat mukana, syötiin siis Hotelli Tammerissa ja sitten yökerhoon siirryttäessä vanhemmat veivät lapsensa nukkumaan.
Osalla lähti äiti lasten kanssa majoitukseen nukkumaan, osalla muita järjestelyjä.
Aika pitkään keikkuivat mukana, syötiin siis Hotelli Tammerissa ja sitten yökerhoon siirryttäessä vanhemmat veivät lapsensa nukkumaan.
mahtoi olla kiva hääyö =)
Olit morsian ja veit itse lapsesi nukkumaan?
mahtoi olla kiva hääyö =)
Meillä ei hääparin ollut lapsia, hankittiin ne vasta avioliitossa.
Vieraiden lapsista vastasi kukin vieras itse.
oli lasten kanssa kirkossa, ja söi heidän kanssaan. Lähti sitten taksilla lasten kanssa meille, ja oli siellä yötä. Itse olimme hotellissa.
Kysymyksesi on nyt muotoiltu niin, että siitä ei voi tietää, mitä tarkoitat.
Olisit kysynyt mieluummin vaikka näin:
Jos teillä oli naimisiin mennessänne pieniä lapsia,
kuka hoiti lapsianne häissä ja hääyön aikana?
Turha haukkua ketään sekoboltsiksi, kun itse ei osaa ilmaista ajatustaan täsmällisesti.
Meillä oli vihkimisen + ruokailun ajaksi omalle pojalle ihan MLL:n maksettu hoitaja, koska halusimme, että kaikki läheiset ihmiset näkevät vihkitoimituksen. Tämä oli hyvä ratkaisu, sillä pojalle (10kk) iski väsy ja hoitaja lähti puolessa välissä vihkitoimitusta ulos työntelemään häntä rattaissa, eli nukuttamaan päiväunille.
Ruokailun jälkeen anoppi otti vastuun lapsesta. Hän oli lapselle tuttu ihminen, eikä käytä normaalistikaan alkoholia, joten oli hyvä valinta. Itse halusin illan jatkuessa nauttia myös boolista, ja mielestäni se ei sovi yhteen lapsen hoidon kanssa - vaikka en siis missään kunnon humalassa ollutkaan, niin noin pienelle jo hiprakassa oleva vanhempi voi olla pelottava, kun käyttäytyy eri tavalla kuin tavallisesti. Anoppi myös lähti lapsen kanssa ajoissa nukkumaan - näin oli sovittu ja yöpymistarpeet annettu mukaan.
Itse olisin ollut valmis maksamaan hoitajan vaikka koko illaksi, mutta anoppi itse suorastaan vaati, että hän voi kyllä hoitaa. Ei siis mitenkään vain tuupattu lasta hänelle.
T. Morsian 2010
hoitivat päivän aikana ja osittain me itse. Me itse lähdimme kotiin nukuttamaan lapsen. (Siis omat häämme ja oma lapsi.) Oli sen verran pieni, ettei haluttu laittaa hoitoon yöksi ja oltiin itsekin niin puhki huonosti vuoden huonosti nukkuneen lapsen kanssa, että haluttiin vain kotiin nukkumaan ajoissa.
kuka hoiti lapsianne häittenne ajan?
Minäkin kuvittelin ap:n kysyneen jonkun lapsiparkin perään ... :D
kuka hoiti lapsianne häissä ja hääyön aikana?Turha haukkua ketään sekoboltsiksi, kun itse ei osaa ilmaista ajatustaan täsmällisesti.
kuka hoiti lapsianne häissä ja hääyön aikana?Turha haukkua ketään sekoboltsiksi, kun itse ei osaa ilmaista ajatustaan täsmällisesti.
että vieraat hoitaa lapsensa itse, joten semmoista olis ihan tyhmä edes kysyä =)
ja ap ei kirjoittanut tuota sekobolstia
ap.
Sulhasen kaksi lasta painelivat muiden häävieraiden lasten kanssa pitkin maita ja mantuja :)
Lasten äidin tullessa heitä hakemaan myöhään illalla, mikä oli sovittu ennakkoon, vanhempi lapsista halusi kuitenkin ehdottomasti jäädä. Hän sitten jäi viettämään hääyötä kanssamme hääpaikalle.
Avioliitto jäi erittäin lyhykäiseksi. Lasten ja heidän äitinsä kanssa sen sijaan olen pitänyt yhteyttä :)