Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nettikaupoista ostatte lastenvaatteita? Siis tyylikkäitä, ei mitään Reimoja..

Vierailija
17.08.2011 |

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen kerran tai pari kertaa vuodessa kaupunkilomareissun, jonka pääasiallinen tarkoitus on katsoa rentoutua ja päivittää vaatekaapit. Lentoja saa halvalla ja vaatteet maksaa puolet, maksaa itsensä takaisin!

Esim Debenhams Lontoossa on ihana.

Vierailija
2/42 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiluvaatteet ostan www.antonnina.com ja sieltä myös osan sisävaatteista. Muut mistä ostan on miniq.fi , metsola.co , hm.com , .....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen lappilainen lastenvaatemerkki kuin Paapero on ihana ja niillä on uusi verkkokauppakin! http://www.paapero.fi Suomessa (Lapissa) tehtyjä, värikkäitä ja iloisia!

Vierailija
4/42 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä  saa pitkäraajaiselle lapselle vaatteita? Vaatteet on yleensä leveitä ja lyhyet hihat tai lahkeet. Takit ja ulkohousut on pahimmat ongelmat.

Vierailija
5/42 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut viime aikoina aika paljon suomalaisista nettikaupoista, mm. Pikkuotus ja Lilla Company on tosi kivoja, niissä on erilainen valikoima ja MUN mielestä tyylikkäitä vaatteita, esim. Minirodinia ja Soft gallerya.

Vierailija
6/42 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next, Debenhams, Alexandalexa

Vierailija
7/42 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2011 klo 13:31"]

täällä se näyttää tarkoittavan riepua, jolla paljasta ihoa peitetään. Se, että jotain lapsityövoimalla valmistettua keinokuitulumppua pesee ohjeen mukaan, ei pelasta mitään. Näitä vartalonpeitteitä saa esim. H&M:ltä. Tunnistan halpistrikoon jo kaukaa. Samoin ruutupaidat.

Itse olen tilannut Next, scotch soda, ikks mm.

Noita IKKS vaatteita, enkä ollut koskaan ajatellut sen olevan mitenkään laadukas merkki ennen kuin täällä tai jossain blogissa kerran bongasin sen olevan jotenkin Ihqu. Monet eivät ole tulleet meille edes käyttöön kun eivät ole miellyttäneet silmää (outoja lärpäkkeitä ja yksityiskohtia oudoissa paikoissa). Laatu ei ainakaan meille saaduissa vaatteissa ole ollut H&Mää parempi vaan saumat kiertävät ja kangas on nyppyistä. Tosin en ole vakuuttunut kaverini pyykinpesutaidoista yleensä tai sitten ranskalainen vesi pilaa vaatteet.

Nyt kävin nettikaupassa vilkaisemassa paitoja ja olen kyllä taipuvainen myöntämään että tuo esillä oleva mallisto on kaunis ja väritkin tällä kertaa miellyttävät. Toivottavasti laatu on parantunut.

Minäkään en ole lämmennyt IKKS vaatteille, aika kolkkoa kamaa.

Vierailija
8/42 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reima on asiallinen merkki, ei mitään hooämmä kamaa.

Vierailija
9/42 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tarvii asialliset ehjät puhtaat vaatteet, ei kiristäviä eikä myrkkyvärejä.

Vierailija
10/42 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2011 klo 10:40"]

täällä se näyttää tarkoittavan riepua, jolla paljasta ihoa peitetään. Se, että jotain lapsityövoimalla valmistettua keinokuitulumppua pesee ohjeen mukaan, ei pelasta mitään. Näitä vartalonpeitteitä saa esim. H&M:ltä. Tunnistan halpistrikoon jo kaukaa. Samoin ruutupaidat.

Itse olen tilannut Next, scotch soda, ikks mm.
[/quote]

Just näin. En ymmärrä miten sen kaamean rätin oikein peseminen siitä mitenkään sen parempaa tekisi. Halvan näköisiä vartalon peitteitä uutena, pestynä (vaikka kuinka oikein) sama kuin kietois vessanpytyn pesurätin ympärilleen. Aivan sama asia. 

Mutta niin monilla ei ole rahaa, ei moraalia, ei mitään etiikkaa ja vielä tyylitajukin hakusessa. Siksi me H&M: osakkeita omistavat pärjäämmekin! Pue ihmeessä kaikki mukulasi näihin rääsyihin, muista ostaa uudet joka sesonki. 

Vierailija
11/42 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mitä ihmettä! Löytyykö ikinä asiallisia keskusteluja? mäkin tulin tänne vain mielenkiinnosta etsimään uusia nettikauppoja joista en edes tiedä, mutta jotenkin tä keskustelu vain ärsytti? 

mä ainakin itse tykkään oikein paljon H&M:n vaatteista itselläni sekä lapsella. Ja kun niitä pesee oikein, pysyvät hyvinä pitkään. Ja jos mulla oliskin varaa maksaa yhdestä trikoopaidasta 60€ joka menee muutaman viikon, voisinkin suosia noita 'merkkejä' ja 'laadukkaita' vaatteita, mutta minä pärjään hyvin näiden halpaketjuliikkeen vaatteiden kanssa. 

Vierailija
12/42 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasminin verkkokaupasta löytyy laadukkaita merkkivaatteita lapsille

www.jasmin.fi

Vierailija
13/42 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hakee laadukasta ja juhlavampaa niin kannattaa käydä www.youngestfashion.fi verkkokaupassa. Sieltä saa aika kauniita mekkoja, hameita ja pojillekin vaikka mitä.

Vierailija
14/42 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MYös uusi pienyritys Hemppis löytyy Facebookista, sillä ei tosin vielä ole verkkokauppaa, mutta tilaaminen onnistuu yksityisviestillä. 

Vierailija
15/42 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/42 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä käytössä HM, Esprit ja DPAM.

Vierailija
17/42 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M on kyllä niin kauheeta skeidaa, että huh huh!

Vierailija
18/42 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vastaaja vastaa mitä vastaa. Kas, kun "tyyli" ei ehkä kuitenkaan ole täysin yksiselitteinen asia.

Ja ainakin meillä Hennesmauritsin lastenvaatteet ovat kestotestissä hakanneet monta kallista merkkiä mennen tullen... Ulkonäkökysymykset menevät osastolle "tyylinsä kullakin" ja "skeidaa" voi tarkoittaa mitä tahansa, mutta laatu kestää kyllä vertailun.

Vierailija
19/42 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, jos niitä H&M rättejä ei koskaan pese, niin ne ehkä kestää. Ja tyyli on kyllä moniselitteinen asia, mutta ei se kohtaa siltikään ko kauppaketjun rättien kanssa.

Vierailija
20/42 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pysyttiin aiheessa kokonaista yhden vastauksen verran. Mainiota! Miksi ihmeessä edes teeskentelisin vastaavani kysymykseen, kun voin aloittaa paskanheiton ilman mitään verukkeitakin?