Mistä nettikaupoista ostatte lastenvaatteita? Siis tyylikkäitä, ei mitään Reimoja..
Kommentit (42)
Esim. Mayoralin pinkit leggarit on väkisinkin tyylikkäämmät kuin Henkkamaukan pinkit leggarit, kerta ne maksaakin kolme kertaa niin paljon! Ja kun lapsi kompastuu pihalla, niihin tulee paljon kauniimpi reikä!
No voi kai tähän nyt vastatkin. Bobossa on ihania vaatteita JA tyylikkäitä. Esim.
Esim. Mayoralin pinkit leggarit on väkisinkin tyylikkäämmät kuin Henkkamaukan pinkit leggarit, kerta ne maksaakin kolme kertaa niin paljon! Ja kun lapsi kompastuu pihalla, niihin tulee paljon kauniimpi reikä!
No voi kai tähän nyt vastatkin. Bobossa on ihania vaatteita JA tyylikkäitä. Esim.
Noi on kyllä paljon parempilaatuisia vaatteita, mitä tuolla myydään. Miksi vertaat henkkamaukkaan??? Kannattais varmaan tänään sun ottaa päikyt...
Meillä kyllä käytetään iloisesti sekaisin Henkkamaukaa ja Lindexiä Mayoralin jne. kanssa.
koska luulin sun just sortuneen nimittelylinjalle :P
ja sukkiksissa on oikeasti hyvä.
Ovat siis hyvälaatuisia edulliseen hintaansa nähden.
t.11
Meillä kyllä käytetään iloisesti sekaisin Henkkamaukaa ja Lindexiä Mayoralin jne. kanssa.
niin säilyy ne henkkamaukankin vaatteet hyväkuntoisina ja siisteinä.
Ja nyt mä meen päikkäreille, vaikka en olekaan tuo, jolle siitä vinkkasit.
Noi on kyllä paljon parempilaatuisia vaatteita, mitä tuolla myydään. Miksi vertaat henkkamaukkaan??? Kannattais varmaan tänään sun ottaa päikyt...
ikäiselle vaatetta haetaan? Meillä H&M, Ciraf, Napero, Tutta yms. Kun vähän kattoo mitä ostaa niin kyllä sieltäkin tyylikkäitä löytyy. Mutta jos tyylikäs=kova hinta. Niin en lapsilleni niitä osta, lasten vaatteiden kuuluu kestää kulutusta ja mahdollisesti rikkoutuessa ei harmita ketään.
henkkamaukan aivan pienten vaatteista löytyy nättejä ja ovat kestäviä hintaansa nähden, isompien laadussa on hajontaa. Sokoksen ja Stockan valikoimista löytyy, KappAhl on vallan boikotissa isomman lapsen osalta,Lindexiltä perusvaatetta, joskin suurin osa on aika tylsää. Benettonilta tarjouspäivinä esim. pikee´paitoja.
Älkää välittäkö samaa negaa lapsillenne, jookos!
Ap,
Minä esim. näistä:
- http://fi.babyshop.com/?gclid=CKD-09bd1aoCFYa_zAodkH3j8Q
- http://www.dashinfashion.com/
- http://www.thekidswindow.co.uk/
niitähän löytää, kun googletat sun mielestä hyvän ja tyylikkään lastenvaatemerkin :). Itse pidän Mini a Turesta, Wheatista, Pomp de Luxista, How ti Kiss a Frogista, Lili Gafrettesta, Bisgaardista, Petitby Sofie Schnoorista jne. Toki myös suomalaista nettiputiikeista, mutta valikoimat ovat toki suppeammat.
ja sukkiksissa on oikeasti hyvä.
Ovat siis hyvälaatuisia edulliseen hintaansa nähden.
t.11
mä taas petyin pahemman kerran just sukkiksiin, kun meni tosi tosi nukkaiseksi pesun jälkeen, minkä seurauksena näyttää tosi rumilta. Eversin sukkikset taas ovat olleet todella ihana yllätys kuinka hyvin kestävät pesut ja käytöt.
mm. henkkamaukka ja yksityiset putiikit.
ikäiselle vaatetta haetaan? Meillä H&M, Ciraf, Napero, Tutta yms. Kun vähän kattoo mitä ostaa niin kyllä sieltäkin tyylikkäitä löytyy. Mutta jos tyylikäs=kova hinta. Niin en lapsilleni niitä osta, lasten vaatteiden kuuluu kestää kulutusta ja mahdollisesti rikkoutuessa ei harmita ketään.
eli ei nukkaannu tai haalistu.
niin säilyy ne henkkamaukankin vaatteet hyväkuntoisina ja siisteinä.
Ja nyt mä meen päikkäreille, vaikka en olekaan tuo, jolle siitä vinkkasit.
Mulla on kaikki h&m:n, seppälän jne "halpisketjujen" vaatteet pysyneet kasassa ja ehjinä vaikka niitä tuleekin pestyä usein.
Lisäksi värit on pysyneet hyvinä eivätkä ole nukkaantuneet, kuten jotkut väittävät.
Suosittelen monelle että opettelevat käyttämään oikeita pesuasteita, ohjelmia ja noudattamaan niitä pesumerkintöjä vaatteissa. Kuivuriakaan ei kannata aina käyttää.
Ap: mikä on se tyyli mitä etsit? Sen jälkeen tuohon sinun kysymykseen voisi jopa vastatakin.
täällä se näyttää tarkoittavan riepua, jolla paljasta ihoa peitetään. Se, että jotain lapsityövoimalla valmistettua keinokuitulumppua pesee ohjeen mukaan, ei pelasta mitään. Näitä vartalonpeitteitä saa esim. H&M:ltä. Tunnistan halpistrikoon jo kaukaa. Samoin ruutupaidat.
Itse olen tilannut Next, scotch soda, ikks mm.
Kyllä ne väärin pestessä menevät aikuistenkin valmistamat vaatteet huonoiksi, jos ovat mennäkseen. Monet eivät ilmeisesti käännä vaatteita nurinpäin pestessä, siinä yksi ihan selkeä syy nyppyyntymiselle.
H&M:stä olen kyllä ostanut enimmäkseen ihan puuvillaisia (=luonnonkuitu) vaatteita. Ai mutta, onhan niissä joskus se 5% lycraa (=keinokuitu). Mutta niinpä taitaa olla useissa kalliimmissakin vaatteissa. Ja kyllä niitä akryylikauhistusneuleita vaan löytyy ihan joka valmistajalta, kalliista ja halvoista vaatteista.
Next ei minusta ole ollut mitenkään erityisen laadukas, vaikka kivoja vaatteita sieltä kyllä saa. Mutta siellä on juuri niitä akryylisiä neuleita (nyppyyntyvät) ja trikoopaidoissa voi olla seassa puuvillan lisäksi jotain muutakin kuin lycraa (nyppyyntyvät). Meillä ainakin on paremmin säilyneitä, kirpparilta ostettuja H&M:n ja Lindexin vaatteita kuin mitä jotkut uutena meille tulleet Nextin vaatteet ovat...
Minäkin muuten tunnistan ruutupaidat jo kaukaa. ;D
täällä se näyttää tarkoittavan riepua, jolla paljasta ihoa peitetään. Se, että jotain lapsityövoimalla valmistettua keinokuitulumppua pesee ohjeen mukaan, ei pelasta mitään. Näitä vartalonpeitteitä saa esim. H&M:ltä. Tunnistan halpistrikoon jo kaukaa. Samoin ruutupaidat.
Keltainen kettu myy joitain tosi kivoja vaatteita mutta myös kyllä sitä Reimaa. Sieltä löytyy myös tosi paljon laadukasta retrotyyliä jos siitä tykkää mutta muutakin kyllä. Kivijalkakaupoista Pikkuväki myy mielestäni ihania vaatteita. Ihan vauvoille Bebesistä löytyy kauniita ekovaatteita.
Noita IKKS vaatteita, enkä ollut koskaan ajatellut sen olevan mitenkään laadukas merkki ennen kuin täällä tai jossain blogissa kerran bongasin sen olevan jotenkin Ihqu. Monet eivät ole tulleet meille edes käyttöön kun eivät ole miellyttäneet silmää (outoja lärpäkkeitä ja yksityiskohtia oudoissa paikoissa). Laatu ei ainakaan meille saaduissa vaatteissa ole ollut H&Mää parempi vaan saumat kiertävät ja kangas on nyppyistä. Tosin en ole vakuuttunut kaverini pyykinpesutaidoista yleensä tai sitten ranskalainen vesi pilaa vaatteet.
Nyt kävin nettikaupassa vilkaisemassa paitoja ja olen kyllä taipuvainen myöntämään että tuo esillä oleva mallisto on kaunis ja väritkin tällä kertaa miellyttävät. Toivottavasti laatu on parantunut.