Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni, olen aivan hajalla

Vierailija
17.08.2011 |

Joskus vannoin etten ikinä voisi pettää miestäni!! Kuukausi sitten suhteessamme alkoi iso alamäki ja kolme viikkoa sitten vietimme viikonloppumme erillään. Perjantaina mieheni tokaisi että 'miksei vaan erota' johon minä sitten totesin että 'erotaan'. Mieheni ei ainakaan asiaa tuolloin ottanut ihan noin kirjallisesti. Mieheni oli baarissa kavereidensa kanssa ilman kihlasormusta ja minä vietin viikonlopun miespuolisen ystäväni luona. Ensimmäisenä iltana kun hän yritti tehdä aloitetta pyysin lopettamaan mutta seuraavana iltana hän jatkoi niin kauan että sai minut suostuteltua seksiin. Sitä seuraavalla viikolla vietin taas yhden yön hänen kanssansa ja harrastimme jälleen seksiä.

Minulla on ihan hirveä morkkis ja tiedän todellakin tehneeni väärin!! Minulla ei ole mitään tunteita sitä kohtaan jonka kanssa petin vaan se oli vain seksiä. Oloni on ihan hirveä ja olen ihan itse sen ansainnut!! Sisältäni raastaa ja olen aivan rikki. Koko ajan olen todella itkuinen enkä ymmärrä miksi tein sen. Tahtoisin vaan ja ainoastaan olla oman mieheni kanssa onnellinen ja aikaa taaksepäin mikäli se vaan olisi mahdollista. Miehelleni en ole vielä asiasta kertonut.. Auttakaa!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämisen kanssa todellakin on silmä silmästä meininki. Odotahan kun sua petetään :) Voit leikkiä antaneesi anteeksi. Vuosiakin voi kaikki olla "hyvin". Kunnes jonain päivänä tulee se revanssin paikka. Se ei ole edes kosto. Se on vain antautuminen sille, mihin sinun mielesi sinut oikeuttaa miehesi teon jälkeen.

Vierailija
22/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pettämisessä mukana ihminen, jonka kanssa luultavasti olette tulevaisuudessakin tekemisissä, kertoisin tapahtuneen omalle miehelle. Kerro myös omat tuntemuksesi silloin ja nyt ja jos olet halukas jatkoon. Pallo on sen jälkeen miehelläsi. Voi olla, että pystytte rakenteamaan parisuhteenne uudelleen tai sitten ette.

Elämässä on paljon kummallisuuksia. kaikki on kuitenkin "tarkoitettu".

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan pienestä alamäestä alkaa pettäminen. Mutta ethän voi toisaalta olla varma, tekikö miehesi samoin. Ei muuta kun suu auki ja kerro tekemisesi.

Vierailija
24/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katso miten käy. Jos suhde ei kestä, niin teillä ei voi olla kovin kummoinen parisuhde, ette pysty keskustelemaan ja ratkomaan ongelmia.

Ehkä tästä alkaa kasvamisesi aikuiseksi.

Vierailija
25/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tunnustaa kaikki rehellisesti. Jos ero tulee, tulkoon. Oma vikasi. Ei kannata ruveta elämään noin kovien omantunnon tuskien kanssa.Rehellisyys maan perii niinkuin sanotaan.

Vierailija
26/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehelle se ei ole hyvä asia eikä suhteellenne. Mietitkö nyt miehen tunteita, suhdettanne vai vain itsekkäästi omaa oloasi? Tosin jos ahdistaa niin parempi on olla rehellinen ja avoin, ilman salaisuuksia. Josku sse koskee ja suhteenne voi päättyä tuohon täysin, mutta silloin sinulla ei olisi ainakaan huono olo tästä asiasta, suhteen loppumisesta ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän