Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestäni, olen aivan hajalla

Vierailija
17.08.2011 |

Joskus vannoin etten ikinä voisi pettää miestäni!! Kuukausi sitten suhteessamme alkoi iso alamäki ja kolme viikkoa sitten vietimme viikonloppumme erillään. Perjantaina mieheni tokaisi että 'miksei vaan erota' johon minä sitten totesin että 'erotaan'. Mieheni ei ainakaan asiaa tuolloin ottanut ihan noin kirjallisesti. Mieheni oli baarissa kavereidensa kanssa ilman kihlasormusta ja minä vietin viikonlopun miespuolisen ystäväni luona. Ensimmäisenä iltana kun hän yritti tehdä aloitetta pyysin lopettamaan mutta seuraavana iltana hän jatkoi niin kauan että sai minut suostuteltua seksiin. Sitä seuraavalla viikolla vietin taas yhden yön hänen kanssansa ja harrastimme jälleen seksiä.

Minulla on ihan hirveä morkkis ja tiedän todellakin tehneeni väärin!! Minulla ei ole mitään tunteita sitä kohtaan jonka kanssa petin vaan se oli vain seksiä. Oloni on ihan hirveä ja olen ihan itse sen ansainnut!! Sisältäni raastaa ja olen aivan rikki. Koko ajan olen todella itkuinen enkä ymmärrä miksi tein sen. Tahtoisin vaan ja ainoastaan olla oman mieheni kanssa onnellinen ja aikaa taaksepäin mikäli se vaan olisi mahdollista. Miehelleni en ole vielä asiasta kertonut.. Auttakaa!!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni ja siitä on pian puolitoista vuotta. Nykyään hän on ex mies, eikä edelleenkään tiedä pettämisestä. Ero tuli jo ennen kuin ehdin kertoa asiasta suhteen toimimattomuuden vuoksi. Näin jälkeen päin ajatellen, tahtoisin kertoa pettämisestä ex miehelleni ihan vain ilkeyttäni.

Yli vuoden vietin sinkkuelämää, mikä teki hyvää ja antoi aikaa ajatella mm. parisuhdeasioita eri näkökulmista.

Löysin viime vuoden lopulla rinnalle uuden miehen, joka on kaikkea mitä toivoa saattaa ja olen onnellisempi kuin mitä olisin ikinä edes saattanut kuvitella olevani!!

Vierailija
2/26 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni ja siitä on pian puolitoista vuotta. Nykyään hän on ex mies, eikä edelleenkään tiedä pettämisestä. Ero tuli jo ennen kuin ehdin kertoa asiasta suhteen toimimattomuuden vuoksi. Näin jälkeen päin ajatellen, tahtoisin kertoa pettämisestä ex miehelleni ihan vain ilkeyttäni.

Yli vuoden vietin sinkkuelämää, mikä teki hyvää ja antoi aikaa ajatella mm. parisuhdeasioita eri näkökulmista.

Löysin viime vuoden lopulla rinnalle uuden miehen, joka on kaikkea mitä toivoa saattaa ja olen onnellisempi kuin mitä olisin ikinä edes saattanut kuvitella olevani!!

Pettämisestä en näköjään osannut ottaa opiksi muuta kuin kantapään kautta, mutta nyt tiedän etten enää koskaan toista samaa virhettä uuden mieheni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vannoin etten ikinä voisi pettää miestäni!! Kuukausi sitten suhteessamme alkoi iso alamäki ja kolme viikkoa sitten vietimme viikonloppumme erillään. Perjantaina mieheni tokaisi että 'miksei vaan erota' johon minä sitten totesin että 'erotaan'. Mieheni ei ainakaan asiaa tuolloin ottanut ihan noin kirjallisesti. Mieheni oli baarissa kavereidensa kanssa ilman kihlasormusta ja minä vietin viikonlopun miespuolisen ystäväni luona. Ensimmäisenä iltana kun hän yritti tehdä aloitetta pyysin lopettamaan mutta seuraavana iltana hän jatkoi niin kauan että sai minut suostuteltua seksiin. Sitä seuraavalla viikolla vietin taas yhden yön hänen kanssansa ja harrastimme jälleen seksiä.

Minulla on ihan hirveä morkkis ja tiedän todellakin tehneeni väärin!! Minulla ei ole mitään tunteita sitä kohtaan jonka kanssa petin vaan se oli vain seksiä. Oloni on ihan hirveä ja olen ihan itse sen ansainnut!! Sisältäni raastaa ja olen aivan rikki. Koko ajan olen todella itkuinen enkä ymmärrä miksi tein sen. Tahtoisin vaan ja ainoastaan olla oman mieheni kanssa onnellinen ja aikaa taaksepäin mikäli se vaan olisi mahdollista. Miehelleni en ole vielä asiasta kertonut.. Auttakaa!!

toisen kanssa. Näin tein minä:)

Vierailija
4/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle tapahtuneesta mitaan...jos sen teet niin se pahentaa vaan asioita.

Vierailija
5/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välinne korjatuksi miehesi kanssa?

Kuinka todennäköistä on, että miehesi kuulee pettämisestä jossain vaiheessa joltain muulta kuin sinulta? Joko tyypiltä jonka kanssa petit tai joltain jolle hän kertoo asiasta.

Jos välinne ovat nyt muuten kunnossa ja uskot, ettet jää kiinni ulkopuolisen toimesta, niele omantunnontuskat ja jatka suhdetta. Muuten tunnusta.

Vierailija
6/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kertomatta miehelleni, enkä pystyis elämään hänen kanssaan enää.

Tahtoisin olla itselleni ja miehelleni rehellinen ja joskus tulevaisuudessa sitä arvostaisin kun sain asian kerrottua, vaikka ero oliskin tullut.

Vierailija
7/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että jos en kerro nyt niin kuitenkin minun on pakko kertoa myöhemmin. Kadun jo nyt todella paljon tapahtunutta ja tämä painaa todella paljon omatuntoani!! En saa nukuttua, en syötyä eikä yksinkertaisesti mistään tule mitään. Tällä hetkellä mieheni on matkalla ja tulee vasta reilun viikon päästä. Hän varmasti huomaa heti että minua vaivaa jokin..

Vierailija
8/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on reissuhommissa. Tuskin edes morkkista.

Kannattaisiko ehdottaa vapaata liittoa.

Vierailija
9/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kertomatta miehelleni, enkä pystyis elämään hänen kanssaan enää.

Tahtoisin olla itselleni ja miehelleni rehellinen ja joskus tulevaisuudessa sitä arvostaisin kun sain asian kerrottua, vaikka ero oliskin tullut.

Mulla on ihan samanlainen olo. Mielestäni miehelläni on oikeus päättää että haluaako jatkaa suhdetta vaiko ei ja jos haluaa nii tiedän että tästä tulisi pitkä ja raskas prosessi johon vaadittaisiin parisuhdeterapiaa.

En kuitenkaan tuolloin heti ajatellut asiaa pettämisenä kun kuitenkin molemmat olivat olleet silloin sitä mieltä että erotaan..

Miten kerron miehelleni asiasta?

Vierailija
10/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jo pitkään mennyt huonosti. En vaan pystynyt olemaan kertomatta vaikka arvasin että siitä ei hyvää seuraa. Mies suuttui tietysti ihan hirveästi ja muutama kuukausi meni kuin sumussa, riidellen ja kaikki meni päin p:tä. Sitten teimme päätöksen että jatkamme yhdessä ja siitä asti asiat on olleet paremmin kun koskaan ennen pettämistä.

Vierailija
11/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kerro miehellesi mitaan, jos haluat jatkaa suhdettanne. jos kayttaydyt omituisesti, kerro etta olet niin surullinen teidan riitojenne takia ja etta haluat saada suhteen takaisin kuntoon.

unohda koko juttu. ensi kerralla olet viisaampi.

Vierailija
12/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mistä tiedät, jos miehesikin kävi vieraissa?

Teillä taitaa olla nyt kyllä aihetta syvempiin keskuteluihin parisuhteenne tilasta. Ja varmaan ammattiapukin olisi paikallaan.

Tsemppiä!

Vierailija
13/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mistä tiedät, jos miehesikin kävi vieraissa?

Teillä taitaa olla nyt kyllä aihetta syvempiin keskuteluihin parisuhteenne tilasta. Ja varmaan ammattiapukin olisi paikallaan.

Tsemppiä!

En kertonut miehelleni että missä olin kun emme ole oikein olleet nyt tekemisissä. Ajattelin että kun hän ensi viikon perjantaina palaa niin haluisin että hän suostuisi juttelemaan kanssani asiallisesti. Kertoisin että vietin siellä viikonloppuni ja että harrastimme seksiä. Kuitenkin mietin tuota toisen seksi kerran kertomista - kerronko että harrastimme meillä meidän sängyssä vai sanonko että heillä? Jos kerron että täällä meidän kotonamme niin silloin mieheni lähtisi samantien ulos asunnosta jne..

Vierailija
14/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin mietin tuota toisen seksi kerran kertomista - kerronko että harrastimme meillä meidän sängyssä vai sanonko että heillä? Jos kerron että täällä meidän kotonamme niin silloin mieheni lähtisi samantien ulos asunnosta jne..

Selvitä itselles (ja ennen kaikkea meille!!!) miksi olit sen pällin kanssa toisenkin kerran, vaikkei sulla edes ole tunteita sitä kohtaan.

Tässä sun jutussasi on nyt jotain epäloogisuutta.

Vierailija
15/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu missä paskassa elätte ja viette vielä puolisoidennenkin elämän ja itsekunnioituksen :(

Vierailija
16/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on todellakin harrastanut vastaavaa jo hyvän aikaa.

Vierailija
17/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä oli mennyt viikko(!!!) huonosti kun menit toisen miehen kanssa sänkyyn - jos nyt osasin lukea avauksen oikein.

Laitat toisen miehen vastuuseen omasta teostasi ("jatkoi niin kauan, että sai minut suostuteltua seksiin ..."), sitten vielä toit tämän toisen miehen teidän yhteiseen kotiin ja sänkyyn ja makasit hänen kanssaan siellä. Ja nyt haluat kaattaa syyllisyytesi kihlattusi niskaan, saada synninpäästön ja samalla vaikuttaa vilpittömältä ihmiseltä. Mutta et kuitenkaan loppuun asti, koska mietit ettet sitä jälkimmäistä panokertaa miehellesi tunnustaisikaan. Ja jotenkin se pettäminen ei ollut sitten kuitenkaan hirveän väärin koska molemmat olivat sanoneet sanan "ero". Näinkö järkesi juoksee, ap? Aika moinen hiippari olet moraali-asioissa.

Ehdotan, ettet kerro miehellesi mitään pettämisestäsi. Kärsit huonon omatuntosi ja syyllisyydentunteesi. Pohdit kannattaako suhdetta jatkaa, jos viikon "alamäen" jälkeen jo juostaan vieraissa.

Vierailija
18/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuukausi sitten alkoi mennä huonosti niin kolme viikkoa sitten petit... ja vielä toisenkin kerran.

Omituinen oot. :D

Vierailija
19/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuona baari-iltana ilman kihlasormusta miehesi teki taatusti samoin

Vierailija
20/26 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuona baari-iltana ilman kihlasormusta miehesi teki taatusti samoin

Tarkoitatko, että jos toinen pettää niin toinenkin saa lusmuilla? Onko se, joka pettää ensin, vastuussa myös sen toisen uskottomuudesta (kun kerram meni ekana pettämään)?

Että sellaista vanhatestamentillista silmä silmästä-moraalia ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme