Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta downia olet valmis abortoimaan?

Vierailija
16.08.2011 |

Eli mitä jos useammin kuin kerran alat odottaa down-vauvaa tms.?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin monta kuin mun kohdusta löytyy.

Vierailija
22/31 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsivesipunktiolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut uskomaan, että tuskin saan edes mahdollisuutta terveeseen lapseen. Voisin sen jälkeen siirtyä adoptiopuolelle, jos mun olis ihan pakko saada lapsi.

Jokainen muu tehköön miten parhaaksi näkee, ilman, että jonkun tarvitsee jeesustella suuntaan tai toiseen.

Vierailija
24/31 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuviot menis tietenkin uusiksi ja elämästä tulisi hankalempaa. Silti en missään nimessä abortoisi ensimmäistäkään. Rakastaisin lasta yli kaiken vaikka hänellä olikin down.

En tuomitse niitä, ketkä ovat eri mieltä, mutta en vain ymmärrä heitä. Jokainen elää elämänsä miten haluaa ja tekee päätöksensä, mun päätöksiin ei abortoiminen kuulu missään vaiheessa.

Vierailija
25/31 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei ole siitä ettenkö rakastaisi vaan mitä se merkitsisi kokonaisvaltaisesti meidän elämällemme. Minä en tosin rakasta vielä pientä sikiötä. Elämä on! Abortin teettäisimme heti ja tämä on yhteinen mielipide mulla ja miehellä.

Vierailija
26/31 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidät sais sterilisoida samantien, kukaan noin laskelmoiva ja kylmä ihminen ei lasta ansaitse!

Itse en aborttia tekis!

Vierailija
27/31 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei ole siitä ettenkö rakastaisi vaan mitä se merkitsisi kokonaisvaltaisesti meidän elämällemme. Minä en tosin rakasta vielä pientä sikiötä. Elämä on! Abortin teettäisimme heti ja tämä on yhteinen mielipide mulla ja miehellä.

kuten sanoin, en tuomitse. Jokainen tekee miten parhaimmaksi näkee ja mikä elämään sopii.

Vierailija
28/31 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään mut okin jo ihan omasta aloitteestani steriloitu :D ja mulla on 3 ihanaa ja kromosomeiltaan tervettä lasta onneksi!

Vierailija
29/31 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuttiin tästä miehensin kanssa etukäteen.

Noh, vammainen lapsi tuli silti, mutta vamma ilmeni vasta tuossa 2-3v tienoilla.

Sikäli nurinkurista kun down on ainoa kehitysvamma joka voidaan etukäteen todeta ja se on kuitenkin lievä kehitysvamma.

Vierailija
30/31 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tietää millaisia terveysongelmia ja kehitysongelmia heillä on.

Vierailija
31/31 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidät sais sterilisoida samantien, kukaan noin laskelmoiva ja kylmä ihminen ei lasta ansaitse! Itse en aborttia tekis!

Teidät sais sterilisoida samantien, että ette enää tietoisesti synnyttäisi vammaisia kansalaisia veronmaksajien elätettäväksi! Taitais olla toinen ääni kellossa, jos kaikki vammaisesta lapsesta koituvat kulut nassahtaiskin vanhempien maksettavaksi. Olis vain harvoilla ja rikkailla enää vara vammaisiin lapsiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi