Kuinka monta downia olet valmis abortoimaan?
Eli mitä jos useammin kuin kerran alat odottaa down-vauvaa tms.?
Kommentit (31)
mut uskomaan, että tuskin saan edes mahdollisuutta terveeseen lapseen. Voisin sen jälkeen siirtyä adoptiopuolelle, jos mun olis ihan pakko saada lapsi.
Jokainen muu tehköön miten parhaaksi näkee, ilman, että jonkun tarvitsee jeesustella suuntaan tai toiseen.
Kuviot menis tietenkin uusiksi ja elämästä tulisi hankalempaa. Silti en missään nimessä abortoisi ensimmäistäkään. Rakastaisin lasta yli kaiken vaikka hänellä olikin down.
En tuomitse niitä, ketkä ovat eri mieltä, mutta en vain ymmärrä heitä. Jokainen elää elämänsä miten haluaa ja tekee päätöksensä, mun päätöksiin ei abortoiminen kuulu missään vaiheessa.
kyse ei ole siitä ettenkö rakastaisi vaan mitä se merkitsisi kokonaisvaltaisesti meidän elämällemme. Minä en tosin rakasta vielä pientä sikiötä. Elämä on! Abortin teettäisimme heti ja tämä on yhteinen mielipide mulla ja miehellä.
Teidät sais sterilisoida samantien, kukaan noin laskelmoiva ja kylmä ihminen ei lasta ansaitse!
Itse en aborttia tekis!
kyse ei ole siitä ettenkö rakastaisi vaan mitä se merkitsisi kokonaisvaltaisesti meidän elämällemme. Minä en tosin rakasta vielä pientä sikiötä. Elämä on! Abortin teettäisimme heti ja tämä on yhteinen mielipide mulla ja miehellä.
kuten sanoin, en tuomitse. Jokainen tekee miten parhaimmaksi näkee ja mikä elämään sopii.
nykyään mut okin jo ihan omasta aloitteestani steriloitu :D ja mulla on 3 ihanaa ja kromosomeiltaan tervettä lasta onneksi!
puhuttiin tästä miehensin kanssa etukäteen.
Noh, vammainen lapsi tuli silti, mutta vamma ilmeni vasta tuossa 2-3v tienoilla.
Sikäli nurinkurista kun down on ainoa kehitysvamma joka voidaan etukäteen todeta ja se on kuitenkin lievä kehitysvamma.
kun tietää millaisia terveysongelmia ja kehitysongelmia heillä on.
Teidät sais sterilisoida samantien, kukaan noin laskelmoiva ja kylmä ihminen ei lasta ansaitse! Itse en aborttia tekis!
Teidät sais sterilisoida samantien, että ette enää tietoisesti synnyttäisi vammaisia kansalaisia veronmaksajien elätettäväksi! Taitais olla toinen ääni kellossa, jos kaikki vammaisesta lapsesta koituvat kulut nassahtaiskin vanhempien maksettavaksi. Olis vain harvoilla ja rikkailla enää vara vammaisiin lapsiin.
niin monta kuin mun kohdusta löytyy.