Monenko työkaverin uskoisit osallistuvan hautajaisiisi jos kuolisit nyt?
Kommentit (19)
Eiköhän niitä olisi kymmeniä. Tai ainakin se kymmenen...
Luulisin, että omaiset kutsuisivat vain "delegaation", pari-kolme työkaveria. Esimies ja muutama läheisin työkaveri. Olen ollut melko vähän aikaa ko. työpikassa, eikä varsinaisesti työkaveri-ystäviä, joiden kanssa esim. vapaa-ajalla tekemisissä.
Luulisin, että omaiset kutsuisivat vain "delegaation", pari-kolme työkaveria. Esimies ja muutama läheisin työkaveri. Olen ollut melko vähän aikaa ko. työpikassa, eikä varsinaisesti työkaveri-ystäviä, joiden kanssa esim. vapaa-ajalla tekemisissä.
ja sitten uudestaan, jolloin kelpasi. Ärsyttävä systeemi...
Hautajaisistani tuskin työkavereille edes ilmoitettaisiin.Tuskin kukaan paikalle tulisi, vaikka tietäisikin. Työpaikalta lähetettäisiin kukkatervehdys miehelleni ja se olisi täysin riittävää. Kyllä perheeni olisi todella ihmeissään, jos työkaverit ryysisivät kappeliin.
Organisaatiossa meitä on noin 180, joista päivittäin olen tekemisissä noin 20 kanssa ja noin 50 tunnen nimeltä. Luultavasti hautajaisiini tulisi noin 12 työkaveria.
kuolinilmoituksessa eli kuka tahansa olisi tervetullut.
(olen kotiäiti ja omaishoitaja yhdelle lapselleni). Eli ei yksikään, kun yhtäkään ei ole.
Kukahan minut hautaisi ja mihin... Voisinkin huomenna ottaa töissä puheeksi, että he järjestäisivät minun kuoppajaiset. Kukahan minut hautaisi ja mihin... Voisinkin huomenna ottaa töissä puheeksi, että he järjestäisivät minun kuoppajaiset.
Mulla on maailman mahtavin työyhteisö eikä todellakaan ole turhaan valittu kahteen kertaan erään suomen suurimman kaupungin parhaimmaksi työyhteisöksi :)
Mutta kyllä varmaan muutama voisi tullakin, ehkä ainakin noin 5 henkilöä. Mutta toivottavasi ei koko työyhteisö, kun sitten populaa olisi jo aivan liikaa.
Meillä on 20 hengen toimisto, josta luulisin ainakin 10 tulevan paikalle. Voi toki olla niin, että useampikin tulisi. Vaikea sanoa.
Vaihdoin vuosi sitten työpaikkaa ja uskon, että vanhasta työpaikasta tulisi sitten kyllä myös väkeä, ainakin 9 lähintä työkaveria.
vainajan siunaamisen. Muuten tuskin montakaan. Mies pitää hiljaisista ja pienistä hautajaisista.
En ole ollut töissäni enää seitsemään vuoteen, muuttanut toiselle puolelle Suomea ja yhteydet ovat vähitellen katkenneet. Yksi lääkäriystäväni tulisi, hoitajakavereita ei enää ole.
hoitsu
työpaikasta tulisi varmaankin vain virallinen delegaatio eli esimies ja korkeintaan pari muuta.
Edellisestä työpaikastani tulisi luullakseni enemmän väkeä, lähemmäs 10.
Ja tämä omasta tahdostani. Olen jo nyt sanonut ettei saa tulla kuin ehdottomasti läheisimmät, ei edes kaukaisimmat sukulaiset. En edes lapseni yo- juhliin kutsunut työkavereita eihän ne mun lasta tunne.
Surku ja parku.